۸۰۹۱۷۱
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

فتاح: هر یتیم در ایران ۵ حامی مالی دارد

رئیس کمیته امداد از وجود پنج حامی برای هر یتیم در ایران خبر داد و گفت: نمره به مردم در کار خیر ۲۰ است چرا که شاهدیم هرچه خوبی در کشور است توسط مردم انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد از وجود پنج حامی برای هر یتیم در ایران خبر داد و گفت: نمره به مردم در کار خیر ۲۰ است چرا که شاهدیم هرچه خوبی در کشور است توسط مردم انجام می‌شود.

سید پرویز فتاح صبح امروز در جلسه مجمع کارآفرینان خیر اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طی هشت ماه نخست سال کمک‌های مردمی در کشور با وجود تمام مشکلات اقتصادی نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در البرز ۶۵ درصد افزایش داشته است، افزود: خوشبختانه مردم این استان در تمامی امور خیر پیش‌قدم بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: ۱۷۲ هزار یتیم در ایران وجود دارد که هر یتیم متوسط ۲۲۰ هزار تومان در ماه می‌گیرد و این آمار در استان البرز به ۴۱۵ هزار تومان در ماه می‌رسد.

فتاح از وجود پنج حامی برای هر یتیم در ایران خبر داد و گفت: نمره به مردم در کار خیر ۲۰ است چرا که شاهدیم هرچه خوبی در کشور است توسط مردم انجام می‌شود و خراب کاری‌ها توسط برخی مسؤولین اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به آشوب در فرانسه و عکس‌العمل مردم آن کشور نسبت به گرانی، بیان کرد: طی هشت ماه گذشته بلایی که سر مردم آمد تنها تواضع، بزرگواری و صبوری دیدیم و باید خاک پای مردم شویم.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: مردم ولی‌نعمت نظام اسلامی هستند و باید برای بهبود شرایط زندگی آحاد جامعه با تمام توان تلاش کنیم؛ متاسفانه در کشور رسیدگی به مردم آنطور که باید انجام نمی‌شود.

وی گفت: مسؤولین باید در کنار مردم باشند و فاصله طبقاتی را کاهش دهند، البته الگو گرفتن از ائمه اطهار و معصومین به تحقق این مسیر کمک خواهد کرد.

فتاح با بیان اینکه البرزی‌ها در زلزله کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند و مساکن بسیاری ساختند، بیان کرد: ۶۲۰ هزارخانواده در سال جدید تحت پوشش کمیته امداد درآمدند و این نشانگر شرایط بد اقتصادی مردم در جامعه است.

وی تحریم در این برهه از زمان را یک نعمت برای کشور برشمرد و یادآور شد: این تحریم به ما خواهد آموخت که نیازمند کمک و یاری کشورهای دیگر نیستیم و نباید وابسته باشیم بلکه با نگاه علمی می‌توانیم از پس مشکلات برآییم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۷۲ هزار دانشجو داریم، خاطرنشان کرد: می‌توانیم با بهره‌گیری از نخبگان علمی و پژوهشگران به بهترین شرایط در دنیا دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان البرز ظرفیت بالایی در امور خیرین دارد و نباید هیچ فردی در این استان تحت پوشش کمیته قرار گیرد، تصریح کرد: افراد تحت پوشش در استان البرز به تمام قومیت‌ها تعلق دارند و اصالتا البرزی نیستند.

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پایین ترین آمار طلاق در کشور متعلق به قشر تحت پوشش کمیته امداد است.

فتاح با بیان اینکه ۶۲ درصد از افراد تحت پوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند، اضافه کرد: در سال گذشته ۱۳۵ هزار وام به افراد تحت پوشش، تعلق گرفته است که در نظر داریم در سال آتی این تعداد وام را به ۲۰۰ هزار فقره برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه وام قرض الحسنه توسط کمیته امداد انجام خواهد شد به شرطی که در اشتغال پایدار مصرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه مملکت گل و بلبلی داشتیم من خبر نداشتم، احتمالا بهشت گمشده توسط کمیته امداد کشف شد!

    • HasanJalil

      سلام و درود
      عجب!
      یعنی این امار واقعیی هست دیگه؟!

    • بدون نام

      والا من یتیمم یدونه حامیم ندارم خرج ۳نفرم‌بامنه با اجاره خونه وبیکاری

    • ریکا

      پس چرا هرروز فقیر تر میشن
      نگو این حرفو ....زززززشششششتتتتهههه

    • علی

      درود به شرف وشخصیت مردم ایران به ویژہ خیرین.ونفرین به مسئولانی کہ راه خدمت به مردم اشتباه میروند

    • بدون نام

      همتون رو اعصابین .اقای فتاح ..همتون...

    • خوزستان

      خواهر من یتیم هست یه نفر حامی هم نداره چرا دروغ میگید

    • بدون نام

      دوستان عزیز توجه کنید که هر یتیم ۵ حامی داره و ماهی ۲۲۰ دریافت میکنه یعنی سهم هر حامی ۲۵ تومن هست... حالا این ۲۲۰ به درد چند روز یک آدم میخوره با این مخارج فقط خدا میدونه

    • بدون نام

      یعنی این همه بچه کم سن و سال که تو خیابون کار می کنن و از مردم تقاضای پول غذا دارن هر کدوم پنج حامی مالی دارن !!!!!!! شایدم یتیم نیستن و یه پدر و مادر از کار افتاده ویا معتادی دارن

    • شهرام

      عجیبه که همشون سر چهارراه ها گل و دستمال میفروشن .

    • بدون نام

      ... من سه تابچه یتیم دارم مستاجریم کمیته امداد قرچک یه ریالم نمیده حتی یکبارم کارت امداد ولایتمون شارژ حمایت کالا نشده خدا این دنیا واخرت روسیاهتون کنه چقدردروغ ... ماکه هیچی ندیدیم به نون شب محتاجیم خدااتون نگذره بچه هام شب گرسنه میخوابن

      پاسخ ها

      • امیر

        من یه کدا هستم برای نون شب محتاج پس این کمیته امداد کجاست ما همیشه فرار میکنیم که نبردمون زندان داداش حاش خوش نبوده یا خیلی توپ بوده

    • بدون نام

      توداشتن یتیم چندم جهانیم

    • بدون نام

      آیا پولهایی که از حامیان میگیرید خرج ایتام میکنید یا جای دیگر خرج میشود

    • بدون نام

      این بابا یه چیزی گفت شما زیاد حساس نشو حساس نشو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج