۸۳۳۴۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لواندوفسکی: جو آنفیلد روی من تاثیر معکوس دارد

رابرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن بایرن مونیخ در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل لیورپول در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، می‌گوید جو ورزشگاه آنفیلد به او انگیزه می‌دهد تا برای تیمش بهتر کار کند.

ورزش سه: دو غول بزرگ فوتبال اروپا، لیورپول انگلیس و بایرن مونیخ آلمان، امشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آنفیلد به میزبانی لیورپول به مصاف هم خواهند رفت. استادیومی که به داشتن جوی خارق‌العاده، به خصوص در بازی‌های اروپایی لیورپول معروف است.

درحالیکه بسیاری از فوتبالیست‌های در گذشته از سر و صدای وحشتناک و جو سنگین آنفیلد شکایت داشته‌اند، لواندوفسکی می‌گوید بر خلاف ادعاهای مطرح شده، جو آنفیلد به او انگیزه خواهد داد تا برای تیمش بهتر و پرتلاش‌تر کار کند.

لواندوفسکی در مصاحبه به یوفا دات‌کام گفت:" من می‌دانم که هواداران لیورپول دلشان نمی‌خواهد من گل بزنم یا بایرن مونیخ این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. ولی من شخصاً وقتی در چنین جوی قرار می‌گیرم، انرژی بیشتری پیدا می‌کنم و از همان لحظه‌ای که داور سوت شروع بازی را می‌زند احساس می‌کنم قوتی چند برابر پیدا کرده‌ام".

رابرت لواندوفسکی در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" برای همین است که می‌گویم بازی با لیورپول در آنفیلد برای من تجربه خیلی خاصی است و از اینکه قرار است در چنین استادیومی به میدان بروم هیجان زده هستم. ولی خب معلوم است، اگر این بازی را ببریم خیلی بهتر خواهد شد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج