۸۲۶۳۳۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آشنایی با پُرکارترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا

هیچ مهاجمی در لیگ های معتبر اروپایی به اندازه بنزما به میدان نرفته است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، کریم بنزما همواره بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب رئال مادرید بوده است اما نقش او در فصل ۱۹-۲۰۱۸، حیاتی تر به نظر می‌رسد.

در جریان برتری ۴-۲ رئال مادرید مقابل اسپانیول در ورزشگاه RCDE، بنزما دو گل زد و با ارائه نمایشی موثر، همگان را به این باور رساند که او در حال سپری کردن بهترین روزهای خود در پیراهن رئال مادرید از زمان پیوستن به کهکشانی ها در تابستان ۲۰۰۹ است.

بنزما بعد از پایان این مسابقه گفت من یک بازیکن شماره ۹ با روح شماره ۱۰ هستم. نمایش فداکارانه او در برخی از لحظات این مسابقه خود شاهدی بر این ادعا بود. اهمیت بنزما در رئال مادرید این فصل در آمار و ارقام نیز قابل مشاهده است. از مجموع ۳۱۸۰ دقیقه بازی این فصل رئال، او در ۲۶۰۷ دقیقه به میدان رفته است.

بازی در کورنیا سی و پنجمین بازی رئال مادرید از آغاز فصل ۱۹-۲۰۱۸ بود. بنزما با حضور در ۳۳ مسابقه، تنها دو دیدار را از دست داده است؛ بازی مقابل ملیا و لگانس در کوپا دل‌ری. در ۵ لیگ معتبر اروپایی، هیچ مهاجمی به اندازه بنزما فرصت بازی نیافته است.

آشنایی با پُرکارترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا

وابستگی رئال مادرید به بنزما در تصمیم رئال مبنی بر عدم جراحی شکستگی انگشت کوچک پای بنزما (که در بازی مقابل رئال بتیس ایجاد شد) نمایان گشت.

مهاجم 31 ساله با به ثمر رساندن 15 گل، دقیقا به اندازه لوئیس سوارز موفق به گلزنی شده است. هرچند مهاجم اروگوئه ای در 6 بازی کمتر به این آمار دست یافته است.

5 گل از این تعداد نیز با ضربات سر وارد دروازه رقبا شده اند. در بین همه مهاجمان تنها رابرت لواندوفسکی (8) توانسته بیشتر از بنزما با ضربات سر گلزنی کند.

رئال مادرید در تمامی رقابت ها به آمار 72 گل دست یافته و بنزما روی 20 گل از این تعداد نقش مستقیم داشته است. (15 گل و 5 پاس گل) بنزما در جریان پیروزی 4-2 رئال برابر ژیرونا نیز نقشی کلیدی داشت و به نظر می‌رسد در بازی برگشت فرصت مناسبی برای استراحت در اختیار داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این که گیجه

    • بدون نام

      نداشتن مهاجم جایگزین علت اصلي هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج