اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۳۷۰
۸ نظر
۵۰۲۳
۸ نظر
۵۰۲۳
پ

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

احتمالا پیش از اینها این سوال از شما پرسیده شده است که اگر ثروت بی شماری داشتید، چه نوع اتومبیلی می خریدید؟ در حالی که شما به پاسخ این سوال می اندیشید و اجازه می دهید ذهن تان بی اراده به آسمان خودروهای لوکس دنیا پرواز کند.

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟





پنجره خلاقیت: احتمالا پیش از اینها این سوال از شما پرسیده شده است که اگر ثروت بی شماری داشتید، چه نوع اتومبیلی می خریدید؟ در حالی که شما به پاسخ این سوال می اندیشید و اجازه می دهید ذهن تان بی اراده به آسمان خودروهای لوکس دنیا پرواز کند، فهرستی از اتومبیل هایی که برخی از ثرومندترین و مشهورترین افراد دنیا استفاده می کنند، در ادامه آورده شده است. نکته جالب اینکه بسیاری از آنها به نسبت ثروت آنها بسیار ارزان است.

کارلوس اسلیم

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

اولین نفر در فهرست ما، کارلوس اسلیم مکزیکی است که در حال حاضر با ثروت ۷۳ میلیارد دلار در صدر فهرست ثروتمندان ارائه شده از سوی مجله فوربس قرار دارد. هنگامی که این سرمایه دار حوزه صنایع ارتباطی و مخابراتی بخواهد از نقطه ای به نقطه دیگر برود، سوار بنتلی کانتیننتال فلائینگ اسپار خود به ارزش تقریبی ۳۰۰ هزار دلار می شود.

اینگوارد کامپراد

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

ثروت اینگوارد کامپراد بنیانگذار شرکت آیکیا غول عرصه مبلیمان، در حدود ۳.۳ میلیارد دلار است با اینحال سوار یک ولوو ۲۴۰ مدل سال ۱۹۹۳ می شود و به محل کارش می رود.

بیل گیتس

در مورد میلیاردر آمریکایی بیل گیتس چطور؟ در حالی که قبلا دیده شده بود که دومین فرد ثروتمند جهان با فورد فوکوس به دفاتر مایکروسافت رفت و آمد می کند، اما این اتومبیل دیگرش بود که توجهات را به خودش جلب کرد.

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

در سال ۱۹۹۹، وقتی بیل کلینتون قانون «Show and Display» را امضا کرد که برخی از خودروهای بسیار کلکسیونی را از مقررات ایمنی دولت معاف می کرد. به نظر می رسد گیتس و دیگر عاشقان اتومبیل های لوکس، در این امر بی تاثیر نبودند. این قانون به بیل گیتس اجازه داد تا پورشه ۹۵۹ کوپه خود به ارزش ۲۲۵ هزار دلار را سوار شود.

آلیس والتون

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

آلیس والتون، دختر بنیانگذار فروشگاه های زنجیره ای وال مارت، سام والتون است و با ثروت ۲۶.۳ میلیارد دلار، سومین زن ثروتمند جهان محسوب می شود اما اتومبیلش هیچ سنخیتی با ثروتش ندارد. اتومبیل او یک فورد F-۱۵۰ مدل ۲۰۰۶ با قیمت تقریبی ۴۰ هزار دلار است.

لری الیسون

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

بنیانگذار اوراکل، لری الیسون، عاشق اتومبیل است و به عنوان یک کلکسیونر اتومبیل شناخته می شود. در واقع، او مالک یک کلکسیون فوق العاده از اتومبیل های مختلف است که بسیاری، آرزوی مالکیت حتی یکی از آنها را دارند. یکی از اتومبیل های مورد علاقه لری، مک لارن F۱ است. این اتومبیل که یکی از سریع ترین اتومبیل های دنیاست، ۲۳۱ مایل بر ساعت سرعت دارد و قیمتی در حدود ۴.۱ میلیون دلار دارد.

مایکل بلومبرگ

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

در جهان مالی، سرعت امری ضروری است. شاید به همین دلیل است که مایکل بلومبرگ یک اتومبیل فوق سریع آئودی RB دارد. این اتومبیل فوق العاده آلمانی قادر است به سرعت ۳۲۴ کیلومتر در ساعت برسد و شتاب صفر تا صد آن ۳.۶ ثانیه است.

وارن بافت

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

وارن بافت که با ثروت ۵۳.۵ میلیارد دلاری اش چهارمین فرد ثروتمند دنیا محسوب می شود، پولش را با خریدن ماشین گران قیمت دور نمی ریزد. او یک کادیلاک DTS با قیمت تقریبی ۴۵ هزار دلار دارد که آن را به دلیل نشان دادن حمایتش از جنرال موتورز و خودروسازان آمریکایی، در طی بحران اخیر خرید.

استیو بالمر

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

استیو بالمر، به لطف غول نرم افزاری دنیا یعنی مایکروسافت، با ثروت ۱۵.۲ میلیارد دلار، پنجاهمین ثروتمند دنیاست. او به جای بنتلی یا بنز، یک فورد فیوژن هیبریدی با سوخت پاک سوار می شود.

مایکل دن

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

مایکل دن که بنیانگذار شرکت معروف دل است، با ثروت خالص ۱۵.۳ میلیارد دلار، چهل و نهمین فرد ثروتمند دنیاست. او یک پورشه باکستر مدل ۲۰۰۴ دارد.

ریچارد برانسون

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

این ثروتمند خودساخته و غیرعادی بریتانیایی، بنیانگذار گروه ویرجین است و ثروتی در حدود ۴.۶ میلیارد دلار دارد. برانسون که هرگز از فعالیت در خارج از چارچوب های کسب و کارش هراسی نداشته است، شاید این غیرعادی بودنش را بتوان به بهترین شکل در انتخاب وسیله نقلیه اش دید. او یک خودروی آب - خاکی گیبس آکوادا به قیمت تقریبی ۱۲۵ هزار دلار دارد.

مارک زوکربرگ

ثروتمندان دنیا چه اتومبیلی سوار می‌شوند؟

موسس فیس بوک، مارک زوکربرگ، دومین جوان ثروتمند دنیاست اما یکی از ارزان ترین اتومبیل های این لیست را دارد. او یک آکورا TSX سوار می شود که قیمتش در حدود ۳۰ هزار دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حدیث

      ثروتمندای واقعی "اینگوارد کامپراد" مث آدمای معمولی زندگی می کنند لازم ندارن نشون بدن چی دارن و چی ندارن

    • رزیتا

      دارندگی و برازندگی نمیدونم چرا ایرانیها اینقدر تنگ نظرند نسوارشدن ماشین آخرین سیستم واسه این نیست که نشون بده چی داره اینه که حالشو ببره از سواری یه ماشین آخرین سیستم
      اون که گفتی مخصوص تازه به دوران رسیده های ایرانه

    • محمد

      جای بابک زنجانی خالیه!

    • بدون نام

      ما پراید داریم

    • سعید

      جالبه که اکثر ثروتمندان دنیا شغل شون مرتبط با کامپیوتره ولی توو ایران برعکسه.

    • reyhaneh

      همه که مث ایرانی ها نیستن که تامعروف شدن فک کنن کین ماشین هایی بابالاترین قیمت بخرند...(خصوصافوتبالیستا ی ایرانی که شورشودراوردن..)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی متن اگر خونده باشی از 11 مورد 2 تاش ماشین مدل پایین سوار میشه
        کلا آدم پول در میاره که ازش لذت ببره اون چیزی که شما و خیلیهای دیگه رو عاصی کرده رفتار و منش یه پولدار! ایرانی سوار ماشینه مدل بالاست و اینکه احساس خود برتر بینی
        حتی اگر بی تفاوت از کنارشون رد بشی دستت رو بگیرن و بهت نشون بدن ببین من اینم این ماشین و ثروت و دارم و.... تمام کاراشون بره جلوه گری
        دقیقا مثل فوتبالیست ها و غیره

    • سام

      بابک زنجانی جون جات خالیییییییییی
      درسته شاید از پول مردم میزنی تو جیب ولی حداقل تو ایران سرمایه گذاری میکنی بازم مرام تو.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج