جاباما
۹۱۳۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرای ابریشم - بزرگترین بازار فرش ماشینی کشور

راحت و با اطمینان خرید کنید

در گذشته فرش به عنوان بزرگترين يا يكي از بزرگترين سرمايه هاي مادي هر خانواده ايراني به حساب مي آمد اما اكنون به مدد دستگاه هاي دقيق و مدرن بافندگي و تنوع حيرت انگيز فرش مقداري از ارزش آن كاسته شده...

راحت و با اطمینان خرید کنید

سرای ابریشم

در گذشته فرش به عنوان بزرگترين يا يكي از بزرگترين سرمايه هاي مادي هر خانواده ايراني به حساب مي آمد اما اكنون به مدد دستگاه هاي دقيق و مدرن بافندگي و تنوع حيرت انگيز فرش مقداري از ارزش آن كاسته شده ولي هنوز هم فرش براي خانواده ايراني هم از حيث اهميت آن در طراحي دكوراسيون منزل و هم از بابت ارزش ريالي آن اهميت زيادي دارد.
انتخاب و خريد فرش به عنوان يك تصميم اصولي كه شايد هر ۱۰ سال يكبار رخ دهد از اهميت فوق العاده اي برخوردار است.در خريدي كه در يك بازه زماني ۵ تا ۱۰ سال و با بهايي قابل توجه صورت مي گيرد،قاعدتاً بايد وقت و انرژي بيشتري براي آن گذاشت.اما عواملي اين خريد را با سختي ها و بعضاً با مخاطراتي همراه كرده است.مثلا در كلان شهري مثل تهران انتخاب يك فرش از بين تعداد قابل توجه برندها و شركت هاي توليد كننده فرش كار بسيار دشواري است.اين در حاليست كه بسياري از اين توليدات از حداقل كيفيت نيز برخوردار نيستند و اين شركت ها با توليد فرش بي كيفيت و غير استاندارد،كار انتخاب را براي مصرف كننده سخت تر مي كنند.
انتخاب رنگ و نقش فرش نيز از آن دست كارهاست كه براي خانواده بسيار لذت بخش است كه اگر محل خريد به درستي انتخاب نشود، خود تبديل به يك كابوس خواهد شد.
از همه اين موارد گذشته خريد فرش در شهرهاي بزرگ (بويژه تهران) با مشكل ديگري روبروست كه به ظاهر حل ناشدني است.وآن چيزي نيست غيراز عبور كالايي به بزرگي فرش از ترافيك سرسام آور شهر تا منزل.
اما برشمردن اين مشكلات براي منصرف كردن خانواده ها از خريد فرش نيست!هميشه مراكزي هستند كه از قبل به نيازهاي مردم فكر ميكنند و راه هاي رفع آنان را مي يابند. يكي از اين مراكز سراي ابريشم به عنوان بزرگترين بازار فرش ماشيني كشور است كه قبل از همه نياز سنجي كرده و راه حل مشكلات را دريافته است.
حال به اختصار بعضي از مزيت هاي سراي ابريشم را باهم مرور مي كنيم:
در سراي ابريشم 50 برند برتر توليد كننده فرش كشور بصورت يكجا حضور دارند.آنها در سه طبقه اين مجتمع هر كدام فقط فرش توليد خود را عرضه مي كنند.اين بهترين موقعيت براي خريدار است كه بصورت مستقيم با توليد كننده روبرو شود و هرآنچه از رنگ و نقش و قيمت را كه در نظر دارد از او مطالبه كند.در اينجا دست دلالان و متقلبان نيز كوتاه مي شود و اطمينان را به خريدار اهدا ميكند.به درستي كه حضور اين تعداد شركت در كنار هم گلستان فرش ايران را رقم زده است.
سراي ابريشم با ارسال رايگان فرش به درب منزل،مشكل حمل و نقل را نيز حل كرده است.يعني خريدار فرش را انتخاب و خريد ميكند و فروشنده بدون گرفتن هيچ مبلغي فرش را در منزل تحويل او مي دهد.
ما در اينجا تنها به دو نمونه از مزيت هاي خريد از سراي ابريشم اشاره كرديم و در آينده شما را با مواردي ديگر از برتري هاي اين مجتمع عظيم فرش آشنا خواهيم كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج