۹۱۹۸۳
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

بوئینگ Dreamliner ۷۸۷ شرکت هواپیمایی قطر در نمایشگاه ۲۰۱۴ سنگاپور

نمایش ۴ روزه هواپیمای ۷۸۷ شرکت هواپیمایی قطر همزمان با اولین حضور این شرکت در بزرگترین نمایشگاه هوایی آسیا ۲۰ بهمن ۱۳۹۲


شرکت هواپیمایی قطر

نمایش 4 روزه هواپیمای 787 شرکت هواپیمایی قطر

همزمان با اولین حضور این شرکت در بزرگترین نمایشگاه هوایی آسیا

۲۰ بهمن ۱۳۹۲

دوحه، قطر - شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد که برای اولین بار در سال میلادی جدید در نمایشگاه سنگاپور که بین ۲۲ تا ۲۵ بهمن ۹۲ در مرکز نمایشگاهی چانگی برگزار خواهد شد با بوئینگ جدید ۷۸۷ Dreamliner خود حضور خواهد یافت. همچنین این اولین باریست که یک شرکت هواپیمایی بوئینگ ۷۸۷ را در این فضا به نمایش می گذارد.
اکبر الباکر، مدیر اجرایی هواپیمایی قطر، گفت: «موجب خرسندی و افتخار ماست که بوئینگ 787 جدید را در این نمایشگاه در معرض دید همگان گذاشته و به میهمانان خود فرصت تجربه متمایزی از امکانات داخلی یک هواپیما را می دهیم.»
وی ادامه داد: «آسیا بازار مهمی برای هواپیمایی قطر بوده و فکر نمی کنم عرصه ی بهتری از نمایشگاه هوایی سنگاپور برای ما وجود داشته باشد تا بتوانیم به زعم خودمان یکی از بهترین و پیشرفته ترین هواپیماهای صنعت هوانوردی را معرفی کنیم.»

بوئینگ  Dreamliner  787 شرکت هواپیمایی قطر در نمایشگاه 2014 سنگاپور

زین پس پروازهای طولانی با بوئینگ 787 هواپیمایی قطر امکانات فوق العاده ای همچون هوای تمیزتر کابین، پنجره هایی با نور قابل تنظیم و صندلی هایی با فضای بیشتر در اختیار مسافران قرار می دهد. بوئینگ Dreamliner قطر 254 صندلی دارد که در دو مدل طراحی شده است. 22 صندلی بیزینس کلاس آن ساختار 1-2-1 داشته که کاملا قابلیت تختخوابشو دارند و 232 صندلی دیگر با ساختار 3-3-3 مختص اکونومی کلاس هستند.
شما همچنین می توانید از پنل صوتی و تصویری iTouch این بوئینگ متعلق به شرکت هواپیمایی قطر (که در جشنواره های مربوطه جایزه نیز دریافت کرده است) با امکاناتی نظیر آرشیو بیش از ۱۰۰۰ فیلم، منوی قابل برنامه ریزی، آهنگ های متنوع، iPort، ورودی USB، خروجی ریموت دیتا و فضای ذخیره سازی شخصی فوق العاده بهره مند شوید.
شرکت هواپیمایی قطر هم اکنون در ناوگان هوایی خود 9 فروند از بوئینگ 787 Dreamliner را در اختیار داشته و بیش از 51 فروند دیگر نیز سفارش داده است. این بوئینگ بسیاری از مسیرهای پروازی را از مبدأ دوحه پرواز خواهد کرد که از جمله آنها می توان به لندن، اسلو، استکهلم، زوریخ، کوپنهاگ، فرانکفورت، جده، مونیخ، ریاض، دهلی، بنگالورو، دوبی و بروکسل اشاره کرد.

بوئینگ  Dreamliner  787 شرکت هواپیمایی قطر در نمایشگاه 2014 سنگاپور

در آذر ماه 92 (دسامبر 2013)، هواپیمایی 5 ستاره قطر با جشن ده سالگی حضور خود در سنگاپور گام بلندی در خدمات هوایی این جزیره برداشت و پر واضح است که این اقدام ازیک طرف تعهدات حرفه ای قطر را به بازار هوانوردی اثبات کرده و از طرف دیگر درمسافران سنگاپوری جهت سفرهای لوکس تر تقاضای شدید ایجاد می کند.
قطر هم اکنون ۱۴ پرواز هفتگی بین سنگاپور و مرکز پروازی خود در دوحه، که ۱۳۴ مقصد را در سراسر جهان پوشش می دهد، انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج