اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۷۴۸۶۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طرح پلیس برای برخورد با سرعت غیرمجاز در معابر

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح کنترل سرعت خودروها و وسایل نقلیه در پایتخت طی تعطیلات نوروز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح کنترل سرعت خودروها و وسایل نقلیه در پایتخت طی تعطیلات نوروز خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور با اشاره به خلوتی معابر که به دلیل حضور مردم در خانه و تعطیلات نوروزی ایجاد شده است، گفت: خلوتی معابر وکاهش تعداد خودروها می‌تواند منجر به وسوسه سرعت در میان برخی از رانندگان شود و متاسفانه سرعت زیاد نیز تصادفات سنگین و خسارات جبران ناپذیری را درپی دارد که در همین راستا نیز از آغاز تعطیلات نوروزی طرح کنترل سرعت در معابر و بزگرراه‌های پایتخت به مرحله اجرا درآمده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی افزود:‌بر این اساس علاوه بر تمامی دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات که در بزرگراه‌ها و معابر نصب شده است، ۵۱ تیم سیار پلیس با دوربین‌های لیزرگان نیز اقدام به رصد سرعت و برخورد با سرعت غیرمجاز و تخلفات خواهند کرد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز نسبت به توقیف خودروی متخلفان نیز اقدام خواهد شد، خاطرنشان کرد: لازم است که شهروندان در این ایام در خانه بمانند و اگر لازم است برای خرید مایحتاج روزانه خود به خیابان‌ها بیایند باعث مجاز رانندگی کنند، از حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها پرهیز کرده و حتما کمربند ایمنی خود را ببندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج