اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۴۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیتزای سیاه، ضد سرطان و آلزلیمر

آيا براي بالا بردن هوش و توليد نسلي كه همگي نابغه بوده‌اند، دستورالعملي سري وجود داشته است؟آيا نوابغ و دانشمندان مانند نيوتن، ابوعلي سينا، انیشتين و... دانسته يا ندانسته براي بالا بردن بهره‌وري مغزي از اين فرمول سري استفاده كرده‌اند؟

پیتزای سیاه، ضد سرطان و آلزلیمر

مجله زندگی ایده آل: آيا براي بالا بردن هوش و توليد نسلي كه همگي نابغه بوده‌اند، دستورالعملي سري وجود داشته است؟آيا نوابغ و دانشمندان مانند نيوتن، ابوعلي سينا، انیشتين و... دانسته يا ندانسته براي بالا بردن بهره‌وري مغزي از اين فرمول سري استفاده كرده‌اند؟

پیتزای سیاه، ضد سرطان و آلزلیمر

گروهي از پژوهشگران و باستان‌شناسان براين عقيده‌اند كه ساكنان قاره گمشده آتلانتيس قبل از شروع دوره جديد تاريخ بشر، به واسطه ارتباط با موجودات فضايي علاوه بر پيشرفت در زمينه‌هاي تكنولوژيك، به توانايي‌هايي در زمينه پرورش انسان‌هايي با بهره هوشي بالا دست يافته بوده‌اند. حتي گروهي بر اين باورند كه بعضي از گياهان و موادغذايي مانند گوجه‌فرنگي، ذرت و... كه در قرن ۱۶ ميلادي توسط كاشفان ایالات‌متحده به دنيا معرفي شد، درحقيقت توسط بيگانگان از سياره‌اي ديگر به زمين آورده شده است! اكنون پس از هزاران سال ما اين فهرست اسرارآميز را در اختيار شما قرار مي‌دهيم. شك نكنيد استفاده از اين فرمول جادويي توانايي مغزي‌تان را بالا برده و براي ساليان طولاني سلول‌هاي مغزي خود را جوان نگه داشته و هرگز بيماري‌هايي مانند آلزايمر (زوال عقلي) سراغ‌تان نخواهد آمد.

مواد تشكيل‌دهنده اين پيتزا علاوه بر اينكه تاثير شگرفي بر كاركرد سيستم مغز و اعصاب مي‌گذارد به دليل دارا بودن تركيبات فيبري و انواع آنتي‌اكسيدان‌ها، بدن را در برابر عوامل سرطان‌زا به شدت تقويت مي‌كند. يكي از مهم‌ترين ويژگي‌‌هاي اين خوراك استفاده از بادمجان با پوست است كه تمام ويتامين D جذب شده توسط پوست بادمجان را جذب بدن مي‌كند.

مواد لازم براي خمير ۲ پيتزاي متوسط:
  • آرد سفيد: 275 گرم
  • آرد روگن: 25 گرم
  • آرد سبوس:50 گرم
  • روغن مايع: 4 قاشق غذاخوري
  • نمك: نصف قاشق چاي‌‌خوري
  • شكر: يك قاشق چاي‌خوري
  • مخمر فوري: 3 قاشق مرباخوري
  • آب گرم: يك پیمانه-250میلی‌لیتر

چگونه آماده مي‌شود؟

۱- همه مواد خشك را در يك كاسه بزرگ الك كنيد.

۲- روغن و سه‌چهارم آب را وسط خمير ريخته و با نوك انگشتان به آرامي مخلوط كنيد. باقي آب را كم‌كم به خمير اضافه كنيد و هر وقت احساس كرديد خمير تمام آرد را جذب كرده بقيه آب را نگه داريد.

۳- خمير را روي يك سطح آردپاشي شده، ۱۰ دقيقه ورز دهيد تا به شكل يك خمير نرم با رنگ روشن كه دقيقا مثل خمير بازي است، درآيد.

۴- خمير را ببنديد و گرد كنيد. آن را در همان كاسه بزرگ چرب شده گذاشته و رويش را سلفون بكشيد. كاسه را در يك جاي گرم يك ساعت قرار دهيد تا حجمش حداقل دوبرابر شود.

۵- خمير را مجددا روي سطح آردپاشي حداكثر يك دقيقه ورز دهيد تا بادش بخوابد.

۶- خمير را نصف كرده و هركدام را به اندازه يك بشقاب پيتزاي ۳۰ سانتي‌متري پهن كنيد.

پیتزای سیاه، ضد سرطان و آلزلیمر

سس روما

مواد لازم:
  • كنسرو گوجه‌فرنگي: 2 قوطي، خرد كرده
  • سير: نصف بته، رنده شده
  • پياز متوسط: يك عدد، خلالي شده
  • فلفل دلمه قرمز: 2 عدد
  • آويشن: يك قاشق چاي‌خوري
  • نمك و فلفل سياه: به ميزان لازم
  • آرد: يك قاشق غذاخوري
  • روغن زيتون يا روغن مايع يك‌‌چهارم پيمانه

چگونه آماده مي‌شود؟

۱- روغن را در يك قابلمه كوچك روي شعله متوسط داغ كنيد. پياز را ۵ دقيقه در آن تفت دهيد سپس سير را اضافه كرده و تفت دادن را يك دقيقه ديگر ادامه دهيد.

۲- فلفل دلمه‌اي را روي اجاق گاز يا درون فر گريل كنيد تا پوست آن كاملا بسوزد، سپس آنها را ۲۰ دقيقه داخل كيسه فريزر در بسته بگذاريد تا بخار كند و پوستش به آساني كنده شود. پوست و دانه‌هاي داخل فلفل‌ها را دور ريخته و گوشت آن را ساطوري كنيد.

۳- گوجه‌فرنگي، فلفل دلمه‌اي و نصف ليوان آب‌جوش را به مواد اضافه كنيد روي شعله كم با در بسته سس را آنقدر بپزيد تا آب آن كشيده شده و غليظ شود. گهگاه آن را هم بزنيد تا ته نگيرد. نمك و فلفل و آويشن را اضافه كنيد و از روي حرارت برداريد و كنار بگذاريد تا سرد شود.

پیتزای سیاه، ضد سرطان و آلزلیمر

تاپينگ سحرآميز

فهرست باستاني موادغذايي هوشمندساز بيشتر از سبزيجات و گياهان تشكيل شده است اما درصدر اين فهرست نام‌هايي آشنا به چشم مي‌خورند كه شايد تا به حال از خواص جادويي آنها بي‌اطلاع بوده‌ايد.

بادمجان: پوست بادمجان داراي ماده‌اي به نام ناسونين است كه مغز ما را هوشيار نگه مي‌دارد و ارتباط بين سلول‌هاي مغز و ساير نقاط بدن را به شدت تقويت مي‌كند. يادتان باشد مصرف پوست بادمجان كه سرشار از انرژي خورشيدي است، فوايد بسياري دارد كه يكي از آنها افزايش تمركز و بالا رفتن هوش است.

گوجه‌فرنگي: گياهي بسيار عجيب و جادويي كه در قرن ۱۶ از ایالات‌متحده به دنياي قديم آمده، گفته مي‌شود يكي از سوغات موجودات فضايي است. ليكوپن موجود در گوجه‌فرنگي آنتي‌اكسيداني است كه از آسيب‌رساني راديكال‌هاي آزاد به سلول‌هاي مغز جلوگيري مي‌كند و به طور مشخص باعث جلوگيري از ابتلا به آلزايمر و تقويت هوش مي‌شود.

اسفناج: تاثيرات افزايش سن روي عملكرد مغز را به شدت كاهش مي‌دهد و از استرس و اكسيده شدن سلول‌هاي مغز جلوگيري مي‌شود. در نتيجه اسفناج مستقيما باعث يادگيري بهتر و افزايش مهارت‌ها مي‌شود.

مواد مورد نياز براي تاپينگ ۲ پيتزاي متوسط:
  • بادمجان متوسط: 3 عدد، حلقه‌حلقه
  • اسفناج: 200 گرم، پخته و ساطوري
  • قارچ: 4 عدد، ورقه‌ورقه
  • پياز كوچك: يك عدد، خردشده
  • پنير موتزارلا: 200 گرم
  • نمك و فلفل: به ميزان لازم

چگونه آن را تهيه كنيم؟

بادمجان‌ها را نمك فراوان بپاشيد و حداقل نيم ساعت در آبكش بگذاريد تا تلخ آبش خارج شود، سپس آن را شسته و خشك كنيد. مقداري روغن مايع را در يك تابه روي شعله زياد داغ كرده و بادمجان‌ها را در آن سرخ كنيد تا هر دو طرف حلقه‌ها كمي طلايي شود. روغن آن را با حوله كاغذي بگيريد.

اسفناج پخته شده را با دست حسابي بچلانيد تا تمام آب آن گرفته شود.

خمير را كه در بشقاب پهن كرده‌ايد با چنگال سوراخ‌سوراخ كنيد. روي هر خمير ۳ قاشق غذاخوري از سس را پخش كنيد.

دوسوم پنير را روي سس به صورت يكنواخت پهن كنيد. اسفناج، بادمجان، قارچ و پياز را روي آن پخش كرده و باقي پنير را روي آن بريزيد. كمي با دست مواد را فشار دهيد. ۲ قاشق غذاخوري زيتون روي هر پيتزا بريزيد و آن را ۲۰ تا ۳۰ دقيقه در طبقه وسط فر با دماي ۲۰۰ درجه سانتي‌گراد بپزيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج