۱۲۴۶۴۸۹
۲۵
۲۵
پ

لپ تاپ گیمینگ Nitro ۵ ایسر با قیمت ۷۹۰ دلار در آمازون عرضه می‌شود

سری نیترو ایسر یکی از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های ارزان قیمت بازی است، اما همه این لپ تاپ‌ها خوب نیستند و مدل‌هایی را هم داشته‌ایم که باعث ناامیدی باشند. با این حال، آخرین لپ تاپ یعنی نیترو ۵ ایسر که سال ۲۰۲۲ روانه بازار شد، نظر مثبت خیلی از منتقدین و خریداران را به خود جلب کرده است. این سری در دو پیکربندی روانه بازار شده است و هر دو دارای عملکرد قوی، صفحه کلید راحت و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی روشن با کیفیت ۱۰۸۰p است. با این حال، هر دو با پنل کسل کننده، اسپیکرهای کوچک و عمر باتری که می‌توانند بیش از رقبای خود دوام بیاورند، دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

لپ تاپ گیمینگ Nitro 5 ایسر با قیمت ۷۹۰ دلار در آمازون عرضه می‌شود

قیمت ۹۹۹ دلاری برای مدل RTX 3050 Ti خیلی هم بد نیست، اما قیمت ۱۲۹۹ دلاری برای RTX 3060 کمی بیش از حد به نظر می‌رسد و مخصوصا با عیب‌هایی که دارد، بیشتر مورد انتقاد قرار می‌گیرد. ایسر نیترو ۵ یکی از آن لپ تاپ‌هایی است که هر چه قدر هم ارزان‌تر باشد، ارزش بیشتری دارد. خرید لپ تاپ مستلزم بررسی یک سری موارد مانند سطح نیاز و البته بودجه است و باید ببینید که چه میزان مشخصات فنی برای کار یا تفریح خود نیاز دارید. اکثر لپ تاپ‌های گیمینگ برای سبک‌های کاری دیگر هم مفید هستند و دانشجویان و افراد حاضر در کسب و کارهای مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند.

طراحی لپ تاپ ایسر

هر یک از لپ تاپ‌های ایسر نیترو ۵ کمی در طراحی متفاوت عمل کرده‌اند و مدل گران‌تر آن دارای خطوط آبی و صورتی وسوسه انگیزی است که در سراسر این لپ تاپ هم دیده می‌شود و حال و هوای تکنولوژی را به خود گرفته است. مدل ارزان‌تر دارای درب سیاه مات با لهجه‌های قرمز روی لولا است. یکی از آن‌ها دارای طراحی زیبایی بوده و دیگری البته این‌طور نیست. با این حال، فضای داخلی هر دو یکسان است و هر کدام دارای یک صفحه مشکی مات با صفحه کلید چهار منطقه‌ای هستند که با نور RGB و یک ناچ درست در بالای صفحه نمایش دیده می‌شوند. حاشیه‌های نمایشگر هم نسبتا نازک هستند، اما پنل به دلیل شکاف بین لولاها، جلوه‌ای شناور به خود دارد و ممکن است خیلی‌ها طرفدار این طراحی نباشند.

لپ تاپ گیمینگ Nitro 5 ایسر با قیمت ۷۹۰ دلار در آمازون عرضه می‌شود

لپ تاپ ایسر نیترو ۵ همراه با ابعاد ۱۰.۷ در ۱۴.۲ در ۱.۰۲ اینچ روانه بازار شده است و در مقایسه با دستگاه‌های رقیب کمی بزرگ‌تر است. این لپ تاپ در مقایسه با لپ تاپ دل هم وزن بالاتری دارد و ممکن است که در هنگام حمل لپ تاپ به موقعیت‌های مختلف، این موضوع کمی برای‌تان مشکل‌ساز شود. تعداد پورت‌های مناسبی هم در لپ تاپ ایسر وجود دارد. در سمت چپ، یک اسلات قفل امنیتی، یک پورت اترنت RJ45، یک پورت USB و یک جک هدفون دیده می‌شود و در سمت راست فضایی این لپ تاپ هم دو پورت USB دیده می‌شود که می‌توانند ترتیب جالبی باشند.

خرید لپ تاپ با صفحه نمایش قدرتمند

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ایسر نیترو ۵ همراه با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌تواند یک شمشیر دو لبه باشد. از یک طرف، شما دشمنان خود را با یک پنل روشن همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی شکست می‌دهید، اما از طرف دیگر هم با رنگ‌های بی درخشش روبرو هستیم که کمی تجربه‌ای بد برای‌تان به همراه دارند. در بازی‌ها، رنگ‌های سبز و زرد زمین به همان اندازه کسل کننده و خشک به نظر می‌رسیدند. با این حال، حرکت در مناطق تاریک خیلی هم بد به نظر نمی‌رسد. چرا که صفحه نمایش روشن می‌تواند بهترین شرایط را در این هنگام فراهم کند. نرخ تازه‌سازی هم سبب می‌شود که وقتی گرافیک کاهش پیدا می‌کند، نبردها متفاوت به نظر برسند.

در تماشای فیلم هم می‌توانید جزئیاتی در صدها چهره‌ای که در حین عکس برداری دوربین خیره شده‌اند را تشخیص دهید. البته در نماهای با زاویه باز از شهرهای پر هرج و مرج، جنگل‌های سرسبز و غارهای آتشفشانی، همه چیز بی جان دیده می‌شوند. با توجه به رنگ سنج و اطلاعات آن، لپ تاپ نیترو ۵ تنها ۴۵.۴ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و حتی نتوانسته است که به میانگین لپ تاپ‌های گیمینگ یعنی ۵۲ درصد برسد. البته این محصول از برخی از لپ تاپ‌های بازار مانند لپ تاپ دل می‌تواند رنگارنگ‌تر باشد. سطح روشنایی لپ تاپ هم در حد ۳۱۴ نیت است که نیترو ۵ را تبدیل به یک لپ تاپ ارزان قیمتی می‌کند که به طرز شگفت انگیزی روشنایی خوبی دارد.

میانگین روشنایی ۲۹۴ نیت هم توسط این لپ تاپ پشت سر گذاشته می‌شود. کلیدهایی که در لپ تاپ ایسر نیترو ۵ استفاده شده‌اند، ضخیم و مخملی هستند که تایپ کردن را ساده می‌کنند. ما حتی بافت کلیدها را که مات اما نرم هستند را نیز دوست داریم. در آزمون مربوط به تایپ ۱۰ انگشتی، ۶۳ کلمه در دقیقه به‌صورت میانگین به دست می‌آید که البته کمی کمتر از سطح میانگین است. کلیدها را با فاصله مناسبی از همدیگر قرار دارند و برای اکثر افراد هم فضای زیادی در کف دست فراهم شده است. نور صفحه کلید هم به چهار منطقه تقسیم شده است و می‌توانید نور را در برنامه NitroSense پیکربندی کنید.

لپ تاپ گیمینگ Nitro 5 ایسر با قیمت ۷۹۰ دلار در آمازون عرضه می‌شود

خرید لپ تاپ نیترو ۵ ایسر

نورپردازی RGB که با فونت پر رنگ ترکیب شده است، می‌تواند سرزندگی تکنولوژی را برای‌تان ایجاد کند. صفحه پد لمسی هم ۳.۱ در ۴.۲ اینچ است که بسیار نرم و روان دیده می‌شود، اما کلیک چندان رضایت بخشی ندارد. البته اشکال چندانی هم ندارد، اما عمق آن ضعیف بوده و ممکن است که در برخی از عملیات برای‌تان مشکل ساز باشد. کیفیت تاچ پد می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد کیفیت لپ تاپ به نمایش گذارد که خیلی از ما از آن آگاه هستیم.

بررسی قیمت لپ تاپ دل و ایسر از مقداد آی تی

علاقه‌مندان می‌توانند برای بررسی قیمت لپ تاپ دل به سایت مقداد آی تی مراجعه کرده و مقایسه‌ای ارزشمند هم بین آن و لپ تاپ ایسر معرفی شده داشته باشند. خرید لپ تاپ با تنوع بالایی از این سایت ممکن شده است و می‌توانید به سراغش بروید. در نظر داشته باشید که همه لپ تاپ‌ها با گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می‌گیرند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج