اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۱۵۲
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان در تهران

روز گذشته ارزان‌ترین واحد مسکونی در منطقه ۱۱ و همچنین گران‌ترین واحد مسکونی در منطقه یک تهران برای فروش توسط مشاوران املاک عرضه شد

روز گذشته ارزان‌ترین واحد مسکونی در منطقه ۱۱ و همچنین گران‌ترین واحد مسکونی در منطقه یک تهران برای فروش توسط مشاوران املاک عرضه شد.

بررسی قیمت‌های اعلام شده در بازار معاملات مسکن در مناطق مختلف تهران در روز گذشته حاکی از آن است که دیروز در حوالی میدان قزوین یک واحد مسکونی با کمترین قیمت نسبت به سایر واحدهای مشابه در تهران برای فروش آگهی شده بود.

این واحد مسکونی با متراژ ۳۶ متر مربع در خیابان سلیمانی واقع در میدان قزوین به قیمت ۳۹ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده و امتیازی که مالک برای خرید این واحد مسکونی برای متقاضی در نظر گرفته، پرداخت مبلغ خرید به طور شرایطی است، زیرا خریدار می‌تواند با کمک ۲۰ میلیون تومان وام و پرداخت ۸ میلیون تومان مبلغ نقدی صاحبخانه شود و ۱۱ میلیون تومان مابقی قیمت فروش را به صورت رهن در دست مستاجر تامین کند.

ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان در تهران

همچنین در مقابل این واحد که مقام اول ارزان‌ترین آپارتمان در روز يكشنبه گذشته را به خود اختصاص داده، گران‌ترین واحد فروشی اعلام شده به بازار مسکن مربوط به پنت‌هاوسی در منطقه یک تهران یعنی خیابان زعفرانیه می‌شود چرا که ۱۰ میلیون تومان قیمت هر متر مربع این واحد مسکونی است.

مالک این پنت‌هاوس ۷۰۰ متری، قیمت هر متر مربع آن را ۱۰ میلیون تومان اعلام کرده و مشخصات آن را چنین ذکر کرده است: این پنت هاوس در یک آپارتمان ۵ طبقه‌ای تک واحدی نوساز طراحی شده است و از تمام امکانات رفاهی و تفریحی همچون استخر، سونا، جکوزی، ۶ پارکینگ، لابی و غیره نیز برخوردار است.

خریدار باید برای این پنت هاوس که به نقل از مالک، منحصر به فرد و بدون مشابه در شمال تهران است، ۷ میلیارد تومان به عنوان مبلغ خرید پرداخت کند.

منبع: دنیای اقتصاد

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان در تهران


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeid

      alli

    • راز

      مردشور اين اختلاف طبقاتي رو ببرن هر دو در يك شهر و در زير يك سقف پس چرا اينقدر اختلاف ؟

    • مهتاب

      1200 متر ؟! نه كوچيكه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج