اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۱۴۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

«طناب دار» در انتظار عاملان ترور دادستان زابل

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حکم اعدام سه تن از عوامل دخیل در ترور موسی نوری دادستان زابل قطعی شده است و به زودی این افراد به دار مجازات آویخته خواهند شد.

خبرگزاری مهر: رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حکم اعدام سه تن از عوامل دخیل در ترور موسی نوری دادستان زابل قطعی شده است و به زودی این افراد به دار مجازات آویخته خواهند شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز یکشنبه در نخستین نشست قضایی استان اظهار داشت: حکم اعدام سه تن از عوامل اصلی و دخیل در ترور دادستان زابل قطعی شده است و این حکم به زودی ابلاغ و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه پرونده عوامل و دست اندرکاران دخیل در ترور موسی نوری دادستان زابل هنوز مفتوح است ادامه داد: سایر مجرمان و عوامل مشارکت کننده در این جنایت نیز متناسب با جرایم خود مجازات خواهند شد.

وی با اشاره به اقتدار و صلابت دستگاه قضایی در برخورد با مخلان امنیت اظهارداشت: مجازات این کوردلان باید درس عبرتی برای افراد و اشراری باشد که در سر خود سودای اخلال در نظم و امنیت جامعه یا ایجاد اشکال در عزم و اراده راسخ دستگاه قضایی را می پرورانند.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت های مذبوحانه هیچ خللی در عزم و ارده مسئولان و دستگاه قضایی در راستای مبارزه با قاچاقچیان و مخلان امنیت ایجاد نمی کند گفت: دستگاه قضایی با هر گونه شرارت یا اخلال در امنیت با شدت برخورد و مقابله خواهد کرد.

بهره گیری از ظرفیت شوراها

رییس کل دادگستری استان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت شوراهای حل اختلاف و محلی در جمع قضات افزود: استفاده از شوراهای محلی، معتمدان و ظرفیت های محلی علاوه بر ایجاد وحدت و تقویت روحیه تعامل و مشارکت کمک شایانی به پیشگیری و جلوگیری از افزایش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی دارد.

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر این موضوع که باید شورا ها را باور کرد و بیش از گذشته بر آن تکیه داشت ادامه داد: دستگاه قضائی باید بیش از گذشته از ظرفیت شوراها برای برقراری صلح و سازش استفاده کند و قضات به اعضاء شوراها به عنوان مددکار و رفیق خود اعتماد کنند.

وی استفاده از ظرفیت مردمی را در حل برخی از مشکلات اجتماعی مهم توصیف کرد و گفت: اگر پرونده های اختلاف خانوادگی و نزاع با صلح و سازش همراه نشود و منجر به صدور حکم شود ممکن است این پرونده به ده ها پرونده دیگر در محاکم قضایی تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اعدام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج