اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۲۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلاهبرداری ۳۰ میلیون تومانی از هنرمند بیمار

مصطفی عبداللهی بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما از اینکه هزینه‌هایش در بخش درمان به حدود ۱۴۰ میلیون تومان می‌رسد و از اتفاقی که چند ماه پیش برایش رخ داد و مردی ۳۰ میلیون از هزینه درمانش را با وعده خرید آمپول کلاهبرداری کرد، گفت.

خبرگزاری مهر: ممصطفی عبداللهی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون که حدود دو سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند درباره وضعیت فعلی سلامت خود اظهار کرد: شکستگی کمر و دنده من پیامد بیماری قبلی‌ام است که از سال گذشته مرا بیشتر آزار داد.

داروها هم که گران‌قیمت بود و فرد رندی هم به پستم خورد که ۳۰ میلیون تومان از من گرفت. او قرار بود داروی مدنظر مرا از دوبی به کشور وارد کند اما بعد معلوم شد اصلا داروی مدنظر آنجا وجود ندارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که حال من روز به روز بدتر می‌شد به ناچار مجبور به پیگیری‌ها شدیم تا دارو را تهیه کردیم. از روز سه شنبه هفته گذشته در بیمارستان بستری هستم. مشکلم مربوط به کلیه‌ام می‌شود و بیماری روی کلیه ام اثر منفی گذاشته است.

کلاهبرداری 30 میلیون تومانی از هنرمند بیمار

عبداللهی با اشاره به اینکه بیماری روی استخوان‌هایش اثر گذاشته و مهره‌ها را شکسته است، گفت: این مساله مرا اذیت کرد. همچنین مساله موثر دیگر در شکستن مهره‌ها تاخیر در تهیه داروهایم بود. من باید سال گذشته در ماه‌های تیر و مرداد داروها را تهیه و مصرف می کردم اما به دلیل گران‌قیمت بودن داروها نتوانستم به راحتی آنها را تهیه کنم. این داروها در آمریکا ساخته می شد و بنابراین امسال به دستمان رسید. این تاخیر باعث شد که بیماری من عود کند و مهره‌های کمر و دنده من شروع کند به شکستن.

بازیگر سریال «پهلوانان نمی‌میرند» با بیان اینکه هم اکنون تحت درمان است، ادامه داد: حمایت‌های مقطعی و کوچک، دردی از من دوا نمی کند. در نظر بگیرید قیمت داروهایم برای آمپول‌ها ۹۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. وقتی آن شخص اینچنین رند و کلاه‌بردار از آب درآمد دیگر نتوانستم به آدم های عادی اعتماد کنم بنابراین از طریق هلال احمر اقدام کردم چون حمایت های کوچک و نازل راه به جایی نمی برد.

این بازیگر تلویزیون و تئاتر درباره نحوه استفاده خود از داروها بیان کرد: باید ۶ عدد آمپول را هر هفته دو بار تزریق کنم. این داروها برای اولین بار در خاورمیانه استفاده می شود و نمی دانیم چه عوارضی دارد. درحال حاضر کراتینین خونم بالا است و به همین دلیل مرا بستری کردند تا تحت نظر باشم. اطلاعی هم ندارم که فردا مرخصی می‌شوم و یا پس فردا.

عبداللهی که سال هایی طولانی به گویندگی در رادیو پرداخته است، اظهار کرد: هفته بعد باید برای تزریق دو آمپول دیگر به بیمارستان بروم و اگر کراتینین خون بالا برود باید دیالیز شوم که در این صورت دیگر نمی‌توانم بیمارستان را ترک کنم، با این حال همه اینها منوط به آزمایش فردا است.

این کارگردان تئاتر در پایان با اشاره به هزینه‌های خود بیان کرد: با احتساب ۳۰ میلیونی که برباد رفته است و با پول آمپول‌ها به حدود ۱۲۴ میلیون می‌رسد. نزدیک به ۷ یا ۸ میلیون هم هزینه بیمارستان خواهد شد که در مجموع نزدیک به ۱۴۰ میلیون هزینه این بخش از درمان من می شود در حالی که اگر خوش شانس بودم با این پول می توانستم یک خانه نقلی بخرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج