اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۹۰۹۹۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اختلاس و زد و بندِ ۹دهیار در رباط‌کریم

دادستان رباط‌کریم از بازداشت ۱۶ دهیار و کارمندان دهیاری شهرستان رباط‌کریم خبر داد و گفت: عمده اتهامات دهیاران اختلاس در اموال بیت‌المال و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی، عقد قرارداد و انتخاب پیمانکار خارج از عرف قانونی و اعطای غیرقانونی مجوز به برخی افراد، جعل اسناد، مُهر و سندسازی است.

خبرگزاری فارس: رحیم علیش‌پور دادستان شهرستان رباط‌کریم صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد بازداشت ۱۶ دهیار و کارمندان دهیاری شهرستان رباط‌کریم، اظهار کرد: مدارک و مستندات کافی برای اتهامات دهیاران وجود دارد که حسب کارشناسی سازمان بازرسی، دستگاه قضایی موظف به رسیدگی به این موضوعات است.

وی گفت: عمده اتهامات دهیاران اختلاس در اموال بیت‌المال و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی، عقد قرارداد و انتخاب پیمانکار خارج از عرف قانونی و اعطای غیرقانونی مجوز به برخی افراد، جعل اسناد، مُهر و سندسازی است.

دادستان شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه قریب به ۷۰۰ میلیون تومان بودجه در غیر موارد معین هزینه شده است، تأکید کرد: طبق ماده ۵۹۸ اقدامات دهیاران تصرف غیرمجاز در بیت‌المال بوده است.

علیش‌پور افزود: حدود ۱۰ میلیارد تومان باید برای عمران، رفاه و آبادانی روستاهای شهرستان هزینه می‌شد که در جایی دیگر و اقدام فراقانونی هزینه و این تخلفی بارز است.

وی ابراز کرد: دهیاران متخلف حدود ۴ میلیارد تومان به نفع شخص و اشخاص هزینه و اختلاس کرده‌اند که برای ۹ دهیار در شهرستان رباط‌کریم تفهیم اتهام صادر و حق حضور در دهیاری را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج