اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۹۹۵۸۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

روسیه: ترکیه به خرید اس-۴۰۰ ادامه می‌دهد

رئیس سرویس فدرال همکاری تکنیکی نظامی روسیه امروز (جمعه) ابراز امیدواری کرد که ترکیه با وجود فشارها از سوی آمریکا تسلیم نمی‌شود و به خرید سامانه‌های موشکی اس-۴۰۰ ادامه می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سرویس فدرال همکاری تکنیکی نظامی روسیه امروز (جمعه) ابراز امیدواری کرد که ترکیه با وجود فشارها از سوی آمریکا تسلیم نمی‌شود و به خرید سامانه‌های موشکی اس-۴۰۰ ادامه می‌دهد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری شوگایف، رئیس آژانس همکاری دفاعی روسیه گفت: آمریکا به هر روشی که شده با تامین سامانه‌های دفاع موشکی به هر کشوری مخالفت می‌کند، به ویژه برای ترکیه مشکل ایجاد کرده‌اند و ما از آن آگاه هستیم.

وی ادامه داد: با وجود این مشکلات، شرکای ترکیه‌ای ما همچنان در مساله خرید سامانه‌های دفاع موشکی اس-۴۰۰ که مساله امنیت ملی آنهاست، ثابت قدم هستند. من می‌دانم که آنها به کارشان ادامه می‌دهند.

این مقام مسئول روسی همچنین گفت: مسکو با چهار یا پنج کشور درباره سامانه‌های دفاع موشکی اس-۴۰۰ در حال گفت‌وگوست و برای صادرات سامانه‌های دفاعی موشکی "پانتسیر" به ۱۰ کشور نیز گفتگو می‌کند.

شوگایف همچنین گفت: روسیه در سال گذشته میلادی صادرات تسلیحاتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار داشته است.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر نمی‌توانم تخمین کلی را اعلام کنم چون ابتدا باید به سمع و نظر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و اعضای کمیسیون همکاری فنی-نظامی برسد و آنها نخستین کسانی هستند که نتایج را مورد بررسی قرار می‌دهند. صادرات تسلیحاتی ما در سال گذشته میلادی موفقیت آمیز بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج