اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۶۶۷۳
۱۳ نظر
۵۰۱۸
۱۳ نظر
۵۰۱۸
پ

مجلس با افزایش قیمت شیر موافقت کرد

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و‌ منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه، کمیسیون کشاورزی با افزایش قیمت شیر موافق است و‌ باید پیگیری کرد این اتفاق بیفتد، گفت: این تصمیم در شورای قیمت‌گذاری گرفته شده است.

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون کشاورزی آب و‌ منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه، کمیسیون کشاورزی با افزایش قیمت شیر موافق است و‌ باید پیگیری کرد این اتفاق بیفتد، گفت: این تصمیم در شورای قیمت‌گذاری گرفته شده است.

سید جواد ساداتی‌نژاد به موضوع لزوم افزایش قیمت شیر پرداخت و گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه شیر و پایین بودن قیمت شیر‌ وجود دارد، موجب کشتار دام‌های مولد در دامداری‌‌های کشور شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و‌ منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه ضررورت دارد قیمت شیر به قیمت واقعیش افزایش پیدا کند،گفت: سازمان حمایت و ستاد تنظیم ‌بازار تعیین قیمت تمام شده شیر را ۶۴۰۰ تومان تایید کرده است.

وی افزود: کمیسیون کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی را موظف کرد در قیمت شیر از ظرفیت قانونی شورای قیمت‌گذاری است استفاده کند و قیمت شیر را اصلاح کند.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه کمیسیون با قیمت ۶۴۰۰ تومان برای شیر موافق است، تصریح کرد: نمی‌توانیم تولید را از دست بدهیم، شیر دهی گاو‌ها در یک شب اتفاق نمی‌افتد و فرآیند زمان‌بری است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رئیس کمیسیون کشاورزی آب و‌ منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کشتار دام‌های مولد متاسفانه سرمایه از دست می‌رود، به فارس گفت: بایداز دامداران حمایت کرد و شیر به قیمت واقعی برسد.

وی با بیان اینکه، طبیعتا با افزایش قیمت شیر مواد لبنی هم قیمت آن افزایش پیدا می‌کند، ابراز داشت: دولت باید تمهید کند تا با دادن یارانه به کارخانجات تولید صنایع لبنی و با دادن یارانه مستقیم به محصولات لبنی اصلی، قیمت‌ را کنترل کند.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه، معتقد هستیم دامدار نباید به مردم یارانه بدهد و دولت باید به دامدار یارانه بدهد، افزود: دامدار بنگاه خیریه نیست و باید بر اساس شرایط اقتصادی کار کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و‌ منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه، کمیسیون کشاورزی با افزایش قیمت شیر موافق است و‌ باید پیگیری کرد این اتفاق بی‌افتد، ادامه داد: خوشبختانه این تصمیم در شورای قیمت‌گذاری گرفته شده است، یک‌ اختلافی بین وزارت صمت و‌ جهاد کشاورزی در مورد بند آخر تصمیمات شورای قیمت‌گذاری بود که آن را به دو‌ وزیر محول کردیم تا جلساتی باهم‌داشته باشند و در خصوص صادرات شیر خشک و‌ کره با تصمیمات درست به توافق برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب برای سلامت مردم مثل همه کشورها سوبسید بدهید و شیر را بکنید ده هزار تومان یا حقوقها را دو برابر کنید یا حقوقها را برسونید به حقوق نمایندگان

    • بدون نام

      خوش حالم مجلس شیر فروش هم پیدا شد خجخجخج

    • بدون نام

      شما همان نماینده هایی هستید که میگفتید هیچ چیزی نباید گران بشه حالا حرف خودتان را عوض کردین و همه چیز را دارین گران میکنید ممنون از شماها نماینده ها که فکر مردم هستین

    • بدون نام

      همه گرانیهامجلس تصویب میکنه که مردم ناراضی بشن

    • کاوان

      مجلس حامی مردم ...خخخخ

    • بدون نام

      کلا مجلس از گرون شدن اجناس خوشحاله چون خودشون همه دلال همه چی هستن به نفعشونه

    • بدون نام

      خوب بازم که فشار منتقل شد به خریدار بدبخت که

    • بدون نام

      واقعا شیر ده هزار تومانی هم مشکل دامداران را با این افزایش قیمت نهاده های دامی و علوفه حل نمیکند.اگر میتونستند دستفروشی پیشه کنند وضعشان بهتر از اینها میشد.

    • زیر خط فقری

      ارز ،،پر
      دلار ،،پر
      طلا ،،پر
      خانه ،،پر
      سهام عدالت ،،پر
      بورس ،،پر
      گوشت ،،پر
      ماهی ،، پر
      مرغ،،پر
      اررانی ،،پر
      لبنیات هم از سر سفره ی مردم ،،پرررررررر

    • بدون نام

      کلا مجلس یا هر چیزی که گران شود موافق است شیر لاستیک بنزین خودرو ،،، حق مجلس را بدهند گران کنند بیچاره مردم

    • بدون نام

      خرج که از کیسه میهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود.

    • محمدرضا

      درود به نمایندگان انقلابی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدالعنتتون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج