اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۶۴۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طوفان اخیر تهران ۲۰۰ سال دیگر تکرار می‌شود

مدیران شهری امروز به شورای شهر تهران رفتند و درمورد عملکرد شهرداری در طوفان هفته گذشته به اعضا توضیح دادند.

خبرگزاری مهر: مدیران شهری امروز به شورای شهر تهران رفتند و درمورد عملکرد شهرداری در طوفان هفته گذشته به اعضا توضیح دادند.

محمود صلاحی نماینده شهرداری در شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هواشناسی طوفان پایتخت را پیش بینی نکرده بود، گفت: خسارات وارد شده به شهر و شهروندان به استانداری تهران ارسال شده است.

وی با اشاره به جزئیات تخریب طوفان در پایتخت گفت: ۲۵۶۰ اصله درخت شکسته یا از ریشه درآمده اند، همچنین ۸۳ خودرو آسیب دیده و ۲۸ چراغ راهنمایی، ۹۱ تابلوی تبلیغاتی، ۲۱۹ پرچم و المان شهری، ۹ داربست، ۲۲ تیر چراغ برق، ۱۳ پورتال شهری، یک تلویزیون شهری، ۲۸ ریزش دیوار، ۳ خرابی سقف و ۵ کشته و ۸۱ جراحت که ۶۳ درصد آن مرد بودند در این روز رخ داد.

در ادامه احمد صادقی رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه هواشناسی تنها بارندگی خفیف و باد نسبتا شدید را برای ما پیش بینی کرده بود، گفت: درست است که این طوفان توسط دستگاه هواشناسی قابل پیش بینی نبوده اما منشاء آن منطقه ساوه بوده و با یک دیده بانی می شد از خسارات آن جلوگیری گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان این طوفان در ۶۵ سال گذشته سابقه نداشته است، گفت: بر اساس بررسی های تاریخی هر ۲۰۰ سال یک بار چنین بادی با این سرعت تکرار می شود.

صادقی با اشاره به خسارات طوفان پایتخت ،گفت: تمامی بیلبوردهای تبلیغاتی اطراف حرم امام (ره) از بین رفته بود که خوشبختانه صبح فردا تمام این المان ها بازسازی شد.

انتقاد از بی توجهی به پرچم در سطح شهر تهران

در جریان گزارش شهرداری در خصوص طوفان پایتخت، احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر با اشاره به یکی از تصاویر طوفان که پرچم بزرگ پایتخت در آن مشاهده می شد، گفت: ما برای احترام به پرچم و افزایش آن در سطح شهر تهران سند پرچم را به تصویب رسانده ایم اما برخی از پرچم هایی که در سطح شهر نصب شده پاره و آسیب دیده است. پرچم باید جلوه و شکوه داشته باشد و شکوه و عظمت و زیبایی خود را به تصویر بکشد اما ما با مشکل بی توجهی به پرچم مواجهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوساعت قبل از تند باد رو نتونستن تشخیص بدن ! چطو در مورد دویست سال دیگه نظر میدن ! حتما میدونن از این مردم تا دویست سال دیگه کسی زنده نیست! شورای شهر تهران و شهر داری و ستاد بحران بجای جلسات هزینه بر بی نتیجه وشعارهای بیهوده و ریخت وپاش های بیکران اگر ساده زیستی کنند و 5 درصد این هزینه ها ئی که ریخت و پاش جلسات میشه رو برای مستمندان واقعی هزینه کنند تهران مستمندی نخاهد داشت و چهره شهر زیباتر خواهد شد به امید آنروز .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج