اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۸۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

روایت یک بازیگر از «جاده چالوس»

بازیگر سریال «جاده چالوس» از چهارمین همکری خود با کارگردان این اثر و قصه پرکشش آن سخن گفت و اینکه در نظرش این مجموعه پربیننده‌ترین قصه سال ۹۴ خواهد شد.

خبرگزاری مهر: بازیگر سریال «جاده چالوس» از چهارمین همکری خود با کارگردان این اثر و قصه پرکشش آن سخن گفت و اینکه در نظرش این مجموعه پربیننده‌ترین قصه سال ۹۴ خواهد شد.

محسن افشانی از سریال «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی که برای شبکه تهران تولید می‌شود سخن گفت و بیان کرد: من در این سریال نقش فرزند بیژن امکانیان و فاطمه گودرزی را بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: اولین شخصی که در مجموعه در برابر مشکل داستان قرار می‌گیرد این پسر است که در ادامه با پدرش در مسیر داستان برای حل مشکل همراه می‌شود.

بازیگر «جاده چالوس» در توضیح فضای این مجموعه عنوان کرد: این کار قصه پرکششی دارد و خانم شریعتی نویسنده فیلمنامه، متن خوبی از کار درآورده است و با این شرایط به نظر من این مجموعه پربیننده‌ترین قصه امسال می‌شود.

روایت یک بازیگر از «جاده چالوس»

بازیگر سریال‌ «ترانه مادری» با اشاره به همکاری خود با احمد معظمی در چند اثر دیگر اظهار کرد: من پیش از این با کارگردان «جاده چالوس» در چهار کار دیگر همکاری داشتم و معظمی را می‌شناسم. او کارگردان خلاق و پرذوقی است. گاهی در کوپاژها و سکانس‌هایی که می‌گیریم اتفاقات خوب و جذابی رخ می‌دهد که خود ما ذوق می‌کنیم.

افشانی با اشاره به ادامه تصویربرداری این سریال در تهران ادامه داد: مدتی است که در تهران تصویربرداری داریم و فکر می‌کنم حدود ۲ ماه دیگر این تصویربرداری‌ها ادامه پیدا کند.

بازیگر سریال‌های «هفت سین» و «تقاطع» همچنین به صحنه‌هایی که این روزها مشغول تصویربرداری آن است اشاره و بیان کرد: این روزها در گلابدره و دربند مشغول تصویربرداری صحنه‌هایی از سریال هستیم که مربوط به منزل دوست پدرم است.

بازیگر سینمایی «گناهکاران» در ادامه سخنان خود به فیلمی که این روزها مشغول بازنویسی فیلمنامه آن است اشاره و بیان کرد: حدود سه هفته دیگر قرار است پیش تولید فیلم «پینت بال» را شروع کنم. داستان این فیلمنامه روی رابطه بین جوانان متمرکز شده است و این روابط را بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: این فیلم به نوعی دغدغه‌های نسل خود من است و ریتمی تند و اکشن دارد و من قصد دارم این فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانم.

افشانی که تاکنون دو فیلم دیگر هم کارگردانی کرده است در پایان این گفتگو درباره فیلمنامه این اثر گفت: تاکنون هشت بار قصه «پینت‌بال» را بازنویسی کرده ام، از جمله داستان‌هایی که در آن مطرح می‌شود زیرآبی رفتن چند دوست و همچنین شرط‌بندی این افراد در مسابقات بین‌المللی فوتبال و پینت‌بال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج