اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۲۷۲۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترک تحصیل دانش‌آموزان به‌ دلیل نداشتن گوشی

معاون آموزشی وزیر بهداشت در دیدار با دبیران شورای مرکزی شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد که ۲۵درصد دانش‌آموزان به‌دلیل نداشتن گوشی هوشمند ترک تحصیل کرده‌اند.

ایسنا: حق‌دوست معاون آموزشی وزیر بهداشت در دیدار با دبیران شورای مرکزی شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد که ۲۵درصد دانش‌آموزان به‌دلیل نداشتن گوشی هوشمند ترک تحصیل کرده‌اند.

ترک تحصیل دانش‌آموزان به‌ دلیل نداشتن گوشی

علی‌اکبر حق‌دوست:

* هیچ کس نمی‌تواند پایان کرونا را تشخیص دهد و باید با شرایط جدید برنامه‌ریزی و زندگی کنیم. از استانداردهای جهانی در کنترل اپیدمی‌ها این شعار بود که اولین جایی که تعطیل می‌شود و آخرین جایی که باز می‌شود، مدرسه است. در اپیدمی کرونا این شعار تغییر کرد و دیگر مدرسه آخرین جایی نیست که باز خواهد شد. نگاه آقای تدروس به عنوان مسؤول سلامت جهانی در سازمان ملل این است که کشورها هر چه سریع‌تر سیستم آموزشی خود را به راه بیندازند.

* این فکر که با تعطیل کردن می‌توان اپیدمی را کنترل کرد، اشتباه است، نمی‌توانیم به دلیل ترس واقعی از کرونا، سیستم کشور را متوقف کنیم. در برخی کشورها مانند فنلاند و دانمارک میزان خودکشی نوجوانان دوبرابر و مصرف مواد مخدر افزایش پیدا کرده است. وزیر آموزش و پرورش ایران نیز به شکل رسمی اعلام کرد که در کشور ۲۵ درصد از فرزندان خانواده‌های ما حتی برای یک ساعت در طول شب دسترسی به گوشی هوشمند ندارند و این یعنی این درصد از عزیزان ترک تحصیل کرده‌اند و این‌گونه موارد تا چند دهه آسیب رسان خواهد بود.

* باید تلاش کنیم تا دانشجویان فضای ایزوله داشته باشند، خانواده‌های دانشجویان همزمان واکسن را دریافت کنند و ...، اما متوقف شدن راه‌کار نخواهد بود و این غیر ممکن است. انگلیس، سوئد و سوئیس در اوج کرونا دانشگاه‌های خود را باز کردند و تایلند و ترکیه که خیلی اوضاعشان از ما بهتر نیست نیز این بازگشایی را داشته‌اند، اما به واقع چند کشور مانند ما روش مقابله با بیماری را پی گرفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج