اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۷۷۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سارق مسلح بانک ناکام ماند

داريوش به سمت رييس بانك رفت اسلحه را به سمتش گرفت و تهديد كرد كه اگر در گاوصندوق را باز نكند او را خواهد كشت، رييس بانك رمز گاو صندوق را وارد و با چند حركت در گاوصندوق را باز كرد. داريوش چشمش به پول‌ها كه افتاد به سمت آن رفت و مشغول پر كردن ساك همراهش شد.

روزنامه شرق: چند دقيقه‌اي تا هشت صبح مانده بود، داريوش به نزديكي ميدان تجريش رسيد، عينك آفتابي را روي چشمش محكم كرد و به سمت بانك رفت، تصميمش را گرفته بود قبل از ورود به بانك دستي به كلت كمري كه زير لباسش مخفي كرده بود كشيد تا از بودنش مطمئن شود، با اسلحه احساس قدرت بيشتري داشت. وارد بانك شد اما عينك آفتابي را از روي صورتش برنداشت، شماره گرفت و منتظر ماند تا نوبتش شود اما قبل از اينكه شماره درج شده روي برگه‌يي كه گرفته بود خوانده شود از جايش بلند شد. چند تير هوايي شليك كرد و بعد به سبك فيلم‌هاي هاليوودي از مشتريان بانك خواست كه روي زمين بخوابند.

صداي فرياد مشريان اندك بانك بلند شد اما بعد از چند ثانيه صدايشان پايين آمد و تنها از ترس به خود مي‌لرزيدند. داريوش به سمت رييس بانك رفت اسلحه را به سمتش گرفت و تهديد كرد كه اگر در گاوصندوق را باز نكند او را خواهد كشت،

رييس بانك رمز گاو صندوق را وارد و با چند حركت در گاوصندوق را باز كرد. داريوش چشمش به پول‌ها كه افتاد به سمت آن رفت و مشغول پر كردن ساك همراهش شد. حواس او آنقدر پرت جمع كردن پول‌ها شده بود كه متوجه نشد رييس بانك و يكي ديگر از كارمندان پشت سرش آمده‌اند. با چند ضربه او نقش بر زمين شد و چند كارمند ديگر بانك هم به طرفش رفتند. روياي ثروتمند شدن اين جوان چند دقيقه بيشتر طول نكشيد و بعد صداي آژير بنزهاي پليس فضا را پر كرد.

سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با تاييد اين خبر گفت: «متهم ۳۰ ساله صبح روز بيستم خرداد ماه امسال وارد شعبه پروفسور حسابي يكي از بانك‌هاي دولتي در محدوده ميدان تجريش شد و پس از شليك دو تير هوايي كارمندان و رييس بانك را مجبور كرد كه در گاوصندوق را باز كنند اما پس از باز كردن در گاوصندوق هنگام جمع‌آوري پول‌ها با اقدام به موقع كارمندان بانك دستگير شد. پس از آن كاركنان با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفته و دقايقي بعد ماموران كلانتري ۱۰۱ تجريش با موتوسيكلت خود را به محل بانك رساندند و پس از آن خودرو پليس نيز به محل رسيد.»

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ادامه داد: «‌پس از انتقال اين مرد به كلانتري تحقيقات مقدماتي از وي آغاز و مشخص شد كه او به شكل انفرادي دست به سرقت زده و همدست ديگري نداشته است.»سرهنگ حاجي‌زاده با بيان اينكه متهم به مواد مخدر اعتياد ندارد، افزود: « در بازرسي از متهم يك قبضه اسلحه كلت كمري، ۲۱ فشنگ جنگي، يك عينك آفتابي، يك كلاه نقابدار و يك حلقه چسب پهن كشف و ضبط شد.»

به گفته وي متهم دستگير شده بلامكان است.

معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به دستور قاضي كشيك دادسراي ۳۴ اظهار كرد: به دستور قاضي رسيدگي به اين موضوع بر عهده كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفته و متهم در حال حاضر براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اين اداره قرار دارد كه پس از تشكيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج