اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۱۲۲۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آیا قاچاق تخم‌مرغ از کشور صحت دارد؟

رئیس هیات مدیره مرغ تخم گذار خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی که نظارت‌ها برای قاچاق کالا افزایش پیدا کرده است دیگر قاچاق کالاهای اساسی از جمله تخم مرغ موضوعیت ندارد و اگر صورت بگیرد در مقیاس کم آن هم در حد چندین کارتون است.

ایلنا: حمید کاشانی رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با رد خبر قاچاق تخم مرغ، گفت: اتحادیه مسئول اعطای مجوز به متقاضیان صادرات است و تا به امروز مجوز یک گرم صادرات تخم مرغ را نداده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در یک سال گذشته شدت گرفته است، تصریح کرد : دستگاه‌های نظارتی محموله‌های مواد غذایی را به شدت پایش می‌کنند و امکان این قاچاق تخم مرغ را به صفر رسانده‌اند. البته ممکن است شخصی برای مصارف شخصی یا خانوادگی چندین کارتون تخم مرغ را از مرز خارج کند.

به گفته این فعال اقتصادی، امکان قاچاق گسترده تخم مرغ وجود ندارد هم به دلیل فساد شدن آن و هم نظارت‌ها در این زمینه افزایش پیدا کرده است.

کاشانی با اشاره به کارکرد مثبت سامانه بازارگاه، گفت: سامانه توزیع هوشمند نهادهای دامی یا همان سامانه بازارگاه بعد از ۷۰ سال نحوه فروش نهادها دامی را از روش سنتی تغییر داد. در ۲ سال گذشته با احداث این سامانه مسیر فروش شفاف شد و رقم صحیحی میزان مصرف را به ما نشان داد عده‌ای مخالف این سامانه هستند و بر این باورند که بازار باید کار خود را انجام دهد اما ما بر این باوریم که این سامانه باید حفظ شود و حذف آن در نهایت به ضرر تولید ختم خواهد شد.

بنا به اظهارات وی، وزارت جهاد قول داده است که معایب این سامانه را رفع و این سامانه را حفظ کند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه قیمت تخم مرغ بعد از اصلاح نظام یارانه‌ای، در حدود ۲.۵ برابر افزایش پیدا می‌کند، افزود: ما در زمینه تولید مشکلی نداریم و مردم دغدغه تامین نداشته باشند. در ماه گذشته آنقدر تخم مرغ تولید شد که قیمت تخم مرغ به زیر نرخ مصوب رسید. اما اصلاح نظام یارانه‌ها دولت باید با تولیدکنندگان همراهی کند تا آنها بتوانند تولید را ادامه بدهند و تولید در کشور متوقف نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صددرصد. وقتی روزی 90 میلیون لیتر بنزین اط کشور خارج میشه. تخم مرغ که چیزی نیست

    • ۹

      قاچاق نمی شور صادر می شود تا گران شود فقیر بیچاره در کشور توان خرید نداشته باشد

    • بی نام

      اره بابا این بندگان خدا برای مصرف شخصی ی چیزی حدود ۲۰۰۰ کارتن تخم مرغ رو از ایران خارج کرده چیکار کنه خوب خانواده و بستگانش نیمرو و املت دوست دارن خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج