اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۸۹۹۶
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

برخورد با منتقدی که حرف گنده‌تر از دهنش‌زده!

سلیمی ، عضو هیأت رئیسه مجلس از قالیباف خواست دستور دهد تا تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی در اسرع وقت و خارج از نوبت دنبال شود تا مجلس بتواند به وظایف قانونی خود عمل کند.

فارس نوشت: سلیمی ، عضو هیأت رئیسه مجلس از قالیباف خواست دستور دهد تا تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی در اسرع وقت و خارج از نوبت دنبال شود تا مجلس بتواند به وظایف قانونی خود عمل کند.

​حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۵ بهمن)‌ در جلسه علنی مجلس در تذکری مستند به ماده ۲۱۲ آئین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: هر نماینده می‌تواند از همه امور کشور تقاضای تحقیق و تفحص داشته باشد.

وی افزود: یکی از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که می‌توانیم از آن تحقیق و تفحص کنیم اتاق بازرگانی است؛ متأسفانه یکی از مسئولین اتاق بازرگانی موضوعاتی را علیه مجلس مطرح کرده‌اند و لازم است که تحقیق و تفحص از آنجا صورت گیرد این در حالی است که این اتاق بیش از ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه دارد ولی درآمد آن چند هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: مجلس با قوانین و مصوبات خود اتاق بازرگانی را شارژ کرده است قوانین مجلس باعث درآمد هزاران میلیارد تومانی اتاق بازرگانی شده است و به نظر می‌رسد در اتاق بازرگانی پول نجومی وجود دارد.

تدارک تسویه حساب سنگین با منتقدی که «حرف گنده تر از دهنش» زده بود / قالیباف: تحقیق و تفحص از اتاق ایران در صحن مطرح ‌می‌شود

سلیمی از قالیباف خواست دستور دهد تا تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی در اسرع وقت و خارج از نوبت دنبال شود تا مجلس بتواند به وظایف قانونی خود عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از تحقیق و تفحص‌ها مهلت قانونی خود را گذرانده‌اند این در حالی است که اجرای هر تحقیق و تفحص ۶ ماه زمان می‌خواهد و حتی زمان تمدید آن گذشته است لذا شما باید دستور دهید که نسبت به ارائه گزارش تحقیق و تفحص‌ها به صحن علنی مجلس اقدامات لازم صورت گیرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی از زمان‌های خیلی قبل وجود داشته و هم اکنون در کمیسیون اقتصادی بررسی شده و در نوبت طرح در صحن علنی مجلس است و نباید ما موضوعات را با یکدیگر مخلوط کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس حتما در موضوعات مختلف انفعالی عمل نمی‌کند و طبق قانون کار خود را دنبال می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی شده اتاق بازرگانی حدف حق زده
      طاقت شنیدن ندارید نمایندها پولکی هستند

    • بدون نام

      هر کس در این کشور حرف حق بزند با هاش برخورد میشه ...نماینده های ده درصدی بهشون برخورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج