اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۲۳۸۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مورا: برای اجرای برجام به روحیه مصالحه نیاز داریم

نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین با اشاره به اینکه ادامه دور هشتم گفتگو‌ها فردا از سرگرفته می‌شود تصریح کرد که برای اجرای کامل برجام به روحیه مصالحه نیاز است.

ایرنا نوشت: نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین با اشاره به اینکه ادامه دور هشتم گفت‌وگوها فردا از سرگرفته می‌شود تصریح کرد که برای اجرای کامل برجام به روحیه مصالحه نیاز است.

انریکه مورا دقایقی پیش در توئییتی نوشت: هشتمین دور مذاکرات فردا در وین از سر گرفته می شود. ما به روحیه سازش نیاز داریم تا ما را به اجرای کامل بازگرداند.

وی افزود: با توجه به روندهای نامطلوب مختلف که برجام را تضعیف می کند، نیاز به سرانجام و نتیجه گیری سریع این مذاکرات وجود دارد.

پیشتر اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ادامه هشتمین دور مذاکرات وین روز سه‌شنبه (۱۹ بهمن) از سرگرفته می‌شود.

در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد آمده است: در پی وقفه ای کوتاه، هشتمین دور مذاکرات در وین در چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از فردا سه شنبه از سر گرفته می شود.

این بیانیه می افزاید: شرکت کنندگان پس از رایزنی در پایتخت ها با دولت های متبوع خود، به بحث در مورد چشم انداز بازگشت احتمالی ایالات متحده به برجام و چگونگی اطمینان از اجرای کامل و موثر توافق از سوی همه طرف ها ادامه خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج