اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۳۲۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آمریکا بمب‌افکن‌های B-۵۲ را به انگلیس می‌فرستد

فرماندهی نیروی هوایی آمریکا در اروپا، از استقرار مجموعه‌ای از بمب افکن‌های راهبردی B-۵۲H خود با قابلیت حمل بمب‌های هسته ای در پایگاه فیرفورد انگلیس خبر داد.

ایسنا: فرماندهی نیروی هوایی آمریکا در اروپا، از استقرار مجموعه‌ای از بمب افکن‌های راهبردی B-۵۲H خود با قابلیت حمل بمب‌های هسته ای در پایگاه فیرفورد انگلیس خبر داد.

نیروی هوایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیمای B-۵۲H Stratofortress، تجهیزات پشتیبانی و پرسنل دسته پنجم بمباران، روز پنجشنبه از پایگاه نیروی هوایی مینوت در داکوتای شمالی وارد فرودگاه فیرفورد انگلیس وارد شدند.

آمریکا بمب‌افکن‌های B-۵۲ را به انگلیس می‌فرستد

در این بیانیه تاکید شده است که این گروه برای انجام یک ماموریت برنامه ریزی شده طولانی بمب افکن‌های عملیاتی به عنوان بخشی از یک سری ماموریت‌های مشترک منظم فرماندهی اروپایی ارتش آمریکا و فرماندهی راهبردی ایالات متحده وارد انگلیس شده اند.

پیش از این، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو گفته بود که «ناتو امکان استقرار گروه های رزمی راهبردی در رومانی را اعلام خواهد کرد».

استولتنبرگ با تاکید بر اینکه «نیروهای مسلح اوکراین اکنون نسبت به سال 2014 مجهزتر، آموزش دیده و مدیریت بهتری دارند»، خاطرنشان کرد: «کشورهای عضو ناتو از اوکراین حمایت می کنند تا بتواند از خود دفاع کند و این حق مردم است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج