۱۲۱۳۳۸۲
۳۱۴
۳۱۴
پ

بهترین مرکز سونوگرافی تهران و معرفی آن

بهترین مرکز سونوگرافی تهران را میتوانید با مقایسه ی چند نمونه از این مراکز پیدا کنید و به بهترین آن ها مراجعه کنید. این مطلب به معرفی مراکز خوب سونوگرافی در تهران می پردازد تا به شما در این مقایسه کمک کند.

سونوگرافی یک تست تشخیصی بسیارمهم و برای برخی اندام هایی است که حساسیت بیشتری نسبت به بقیه اندام ها دارند اینکه تاکید می‌کنیم که حساسیت بیشتری نسبت به برخی اندام ها دارند این است که مثلاًرادیولوژی در قسمت پاراتیروئید نیاز به مهارت بسیار بالای پزشک مربوط به رادیولوژی دارد تا این که بتواند به خوبی محل پاراتیروئید را مشخص کند و سایز و اندازه های لازم را به درستی تشخیص دهد در همین اساس می توانیم بگوییم که شما بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی را انتخاب کرده اید تا نتیجه به دست آمده کاملاً صحیح و بدون ایراد باشد. برای انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی تهران شما باید چند مدل از مراکزرادیولوژی را دیده باشید تا بتوانید به درستی در مورد آنها تصمیم بگیرید ما در این مقاله قصد داریم با گفتن ویژگی چند مرکز رادیولوژی در تهران شما را بیشتر با این مرکز مهم آشنا کنیم.

لازم به ذکر است که این مقاله بر اثر رای مراجعه کنندگان و تفاوت در خدمات و لول دستگاه‌ها و از همه مهمتر پزشک آن مجموعه طبقه بندی شده است.

بهترین مرکز سونوگرافی تهران و معرفی آن

رادیولوژی چیست؟

رادیولوژی یکی از شاخه‌های علم پزشکی به شمار می‌آید که با استفاده از این روش می‌توان به صورت غیر تهاجمی تصویربرداری انجام داد، به طور کلی این تصویربرداری ها مانند اشعه ایکس هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مختلف در بدن کمک خواهند کرد. می‌توان گفت که رادیولوژی گاهاً برای تشخیص عوارض های مختلف مانند سرطان در بدن انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد، رادیولوژی به طور کلی به منظور انجام جراحی غیرتهاجمی صورت می گیرد و می توان گفت در این روش می توان لخته های خون از رگ های انسان را از بین برد. آهنگ نیز از رادیولوژی برای درمان بعضی از بیماریها مانند سرطان از طریق روش های مختلف مانند پرتو درمانی و رادیوتراپی استفاده می کنند. جالب است بدانید که رادیولوژی و سونوگرافی فرق چندانی با یکدیگر ندارند برای همین مراکزی که برای رادیولوژی تعبیه شده‌اند کار سونوگرافی را نیز انجام می‌دهند.

مرکز سونوگرافی داپلر رنگی مغز و گردن، کاروتید ورتبرال، تی سی سی دی

این مرکز که متعلق به دکتر کیهانی فرد میباشد یک مرکز سونوگرافی فوق تخصصی که می‌توان گفت در رده اول بهترین مرکز سونوگرافی در تهران قرار دارد با این که بیمارانی که به مرکز سونوگرافی مراجعه می‌کنند، فقط انتظار داشتن دستگاه های مجهز و به روز و یک پزشک حاذق را دارند، اما با مراجعه به این مرکز متوجه خواهند شد که این مرکز برخلاف بسیاری از مراکز سونوگرافی این قابلیت را دارد که پزشک انجام دهنده سونوگرافی برای مثال یک پزشک متخصص قلب و عروق و یا مغز و اعصاب باشد و مطب نیز در همین مرکز قرار دارد و صرفاً یک متخصص سونوگرافی ساده شما را معاینه نخواهد کرد و پزشک مربوط به همان قسمتی که می خواهد مورد سونوگراف قرار بگیرد برای معالجه شما و تشخیص بیماری در آن نقطه اقدام خواهد کرد. این مرکز در 2 منطقه تهران که صادقیه و میرداماد مرکزی هست قرار دارد. شما می توانید در روزهای خاصی که دکتر مربوط به شما در آنجا وجود دارد به آنجا مراجعه کنید.

بهترین مرکز سونوگرافی تهران و معرفی آن

مرکز سونوگرافی تیراد در رده دوم بهترین مرکز سونوگرافی تهران

این مرکز رادیولوژی یکی از بهترین مراکز رادیولوژی ایران است که رفتار متفاوت آن باعث شده است که بسیار بر سر زبان‌ها بیفتد، این رفتار هم تفاوت این است که این مرکز با هیئت مدیره ای که شامل چند پزشک فوق تخصص در حیطه رادیولوژی هستند مشغول به کار است و می‌توان گفت که تنها مرکز سونوگرافی است که در ایران توانسته است درمان توده های تیروئید را به روش های کم تهاجمی تر و یا همان روش های غیرجراحی انجام دهد و همین مورد است که این مرکز را به مرکز خاص و فوق‌العاده تبدیل کرده است. این مرکز تنها مرکز سونوگرافی است که توانسته است فقط با داشتن یک پزشک بیهوشی در کادر خود بدون درد و با انجام بیهوشی کامل نمونه برداری سوزنی را برای آن دسته از بیماران که ترس از نمونه برداری دارند را انجام دهد و این قسمت از افراد جامعه را نیز راضی نگه دارد.

از ویژگی های دیگر این مرکز می توان به مواردی همچون کادر اداری مودب و مهربان و پاسخگویی به موقع و مشاوره بدون دریافت هزینه از بیماران اشاره کرد این پاسخگویی ها که در واتساپ و اینستاگرام انجام می شوند باعث می شود که در وقت بسیار صرفه جویی شود و در ایام کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری نوبت دهی انجام شود و شما فقط برای گرفتن خدمات سونوگرافی به مرکز مراجعه کنید.

بهترین مرکز سونوگرافی تهران و معرفی آن

مرکز سونوگرافی سایه

این مرکز هم مانند مراکز دیگر این امکان را که نوبت دهی اینترنتی به بیماران خود بدهد را در خدمات خود قرار داده است. اما جالب است در مورد این مرکز بدانید که با تجربه ترین است و همین تجربه بالا باعث شده است که رتبه و مقام بالایی در نتایج گوگل مپ و بیان آرای مردمی داشته باشد، تاسیس این مرکز از سال ۱۳۷۵ صورت گرفته است و با حضور پزشک های متخصص از آمریکا این مرکز اداره می‌شود. مدیر این مرکز دکتر منصور مبصری می باشد که دارای دکترای تخصصی رادیولوژی و عضو انجمن رادیولوژی آمریکا است از جمله خدمات این مرکز نیز می توان به سنجش پوکی استخوان سونوگرافی تمام اندام ها و رادیولوژی اشاره کرد.

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی قلهک

این مرکز دارای رتبه سوم در بین بهترین مرکز سونوگرافی تهران است و توانسته است با آرای مردمی ۵ مرکز پرطرفدار تهران در نتایج گوگل مپ به دید همگان بیاید. دکتر آرش آذربرزین دارای درجه MME از سانفرانسیسکو آمریکا مرکز را با خدمات متنوعی که در خدمت مردم ایران قرار می‌دهد مدیریت می‌کند. جالب است که در مورد دکتر آذر برزین بدانید که تالیفات بسیار زیادی دارد و این طراحی فات در کنار تجربه عملی در زمینه رادیولوژی به دست آمده است بنابراین می‌توان گفت که این مرکز یکی از بهترین مرکز رادیولوژی در تهران به حساب می آید و شما می توانید برای اطمینان بیشتر لیست تالیفات دکتر آذربرزین را در وب سایت این مرکز مشاهده کنید. لازم به ذکر است که با توجه به میزان آرای مردمی که در بین سایر مراکز برای این مرکز کسب شده است می توان گفت این مرکز نیز از بهترین های تهران می باشد.

بهترین مرکز سونوگرافی تهران و معرفی آن

بهترین مرکزسونوگرافی تهران

مقاله چند مورد از مراکز معروف رادیولوژی در تهران را برای شما مثال زدیم اما در قسمت بعدی متن قصد داریم که چند مدل از دستگاه رادیولوژی هایی که در بازار وجود دارند را برای شما شرح دهیم تا بتوانید هنگام مراجعه به این مراکز بهتر تصمیم بگیرید.

انواع دستگاه رادیولوژی در بهترین مرکز سونوگرافی تهران

این دستگاه ها به صورت ثابت در یک اتاق مجزا برای تصویربرداری قرار داده می‌شوند.

دستگاههای پرتو تشخیصی فلوروسکوپی دستگاه‌هایی هستند که به ثبت تصاویر متحرک از قسمت‌های مختلف بدن بیمار کمک می کنند اما با توجه به دوز بالایی که تابش اشعه این دستگاه‌ها دارد می‌توان گفت که ریسک بالاتری نسبت به تصاویر رادیوگرافی خواهند داشت.

دستگاههای توموگرافی و سی تی اسکن دستگاه های ماموگرافی و دستگاه های رادیولوژی دندان، انواع دیگر دستگاه‌های یک مرکز مجهز رادیولوژی می باشند که شما هنگام مراجعه به آن می‌توانید به این نکات توجه کنید. امیدوارم با خواندن این مقاله به یک دیدگاه کلی در مورد رادیولوژی دست یافته باشید و بتوانید بهترین مرکز سونوگرافی تهران را برای خودتان انتخاب کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج