adexo3
۱۲۲۱۶۵۲
۶۳۱
۶۳۱
پ

رپورتاژ آگهی

در سفر به شهر اصفهان و شیراز نون‌های مخصوص آن شهر را بصورت آنلاین خریداری کنید

همه شهر‌های ایرانی دارای نان محلی و مخصوص به خود هستند که اصفهان و شیراز نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. حال شرایط خرید آنلاین نان فانتزی اصفهان و خرید آنلاین نان شیراز برای متقاضیان فراهم شده است.

همه شهر‌های ایرانی دارای نان محلی و مخصوص به خود هستند که اصفهان و شیراز نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. ولی چیزی که در حال حاضر مهم است نحوه خرید این نان‌های مخصوص است، خوشبختانه با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی شرایط خرید آنلاین نان فانتزی اصفهان و خرید آنلاین نان شیراز برای متقاضیان فراهم شده است.

معرفی ۷ نان فانتزی اصفهان

از آنجایی که منتظر ایستادن در صف‌های طویل و شلوغ نان‌های بربری، سنگک، تافتون، و حتی لواش برای بسیاری ما کار سخت و طاقت‌فرسایی است، بنابراین به خوردن نان‌های فانتزی و بسته‌بندی شده روی می‌بریم.

این نان‌ها را می‌توان بدون منتظر ایستادن در صف نان در روز‌های گرم تابستان یا روز‌های سرد زمستان خریداری کرد. تنها نکته‌ای که هنگام خرید نان‌های فانتزی شهر اصفهان یا هر شهر دیگری باید در نظر بگیرید تازگی و تاریخ انقضای نان مورد نظر است.

در سفر به شهر اصفهان و شیراز نون‌های مخصوص آن شهر را بصورت آنلاین خریداری کنید

 نان فانتزی اصفهان

در صورتی که نان بیات بخورید یا تاریخ انقضای نان بسته‌بندی تمام شده باشد معده شما به مشکل می‌خورد و حل این مشکل کار ساده‌ای نخواهد. در ادامه ۷ مورد از بهترین نان فانتزی‌های اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم.

خبر خوب اینکه امکان خرید آنلاین نان فانتزی اصفهان نیست وجود دارد، از این‌رو شما نه تنها در صف‌های طویل نانوایی منتظر نمی‌ایستید بلکه حتی لازم نیست به مغازه یا فروشگاه نان فانتزی مراجعه کنید.

نام نان فانتزی آدرس شماره تماس
نان فانتزی گندمک خیابان بزرگمهر، حدفاصل نور باران و مسجد الکریم، ساختمان ۱۳۳، زیر زمین ۰۳۱۳۲۶۴۴۰۰۵
نان فانتزی گل‌ها خیابان مصلی، روبه‌روی مسجد مصلی ۰۳۱۳۶۶۲۶۵۸۹
نان فانتزی مهتاب شهرک صنعتی جی، خیابان ۱۱، فرعی ۷، پلاک ۲۳ ۰۳۱۳۵۷۲۰۷۷۴
نان فانتزی بهنان میدان احمدآباد، خیابان بزرگمهر ۰۳۱۳۲۲۸۲۰۱۰
نان فانتزی زیتون بلوار زینبیه ۰۳۱۳۵۵۵۸۶۴۱
نان فانتزی مهدیه بزرگراه شهید چمران، خیابان لاله، خیابان فروردین ۰۳۱۳۴۷۰۱۹۸۶
نان فانتزی زرنان میدان جمهوری، خیابان فروغی ۰۳۱۳۳۳۵۳۷۰۷

 

با خرید نان آنلاین شهر شیراز گرسنه نمانید

در حال حاضر بیشتر مردم جامعه از آنلاین شاپ‌ها خرید می‌کنند و تا روی کار آمدن این فروشگاه‌های آنلاین رفاه بیشتر برای شهروندان هر شهر تعبیه شده است. برای مثال یکی از خدمات پررنگ و تاثیرگذاری که در شهر شیراز مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد، امکان خرید آنلاین نان شیراز خواهد بود.

از آنجایی که انتظار کشیدن در صف نانوایی از قدیم و از دوران بچگی همه ما‌ها امری سخت و کسل‌کننده بود، شهر شیراز برای تسهیل خرید نان شهروندان خود امکان خرید آنلاین نان در شیراز طراحی کرد، در ادامه می‌توان گفت مردم نیز از وجود نانوایی انلاین در شیراز استقبال کردند.

خرید نان آنلاین شهر شیراز

همین امر سبب شد حتی نانوایی شبانه روزی در شیراز تاسیس شود تا به طور ۲۴ ساعتی نان مورد نظر و دلخواه افراد را درب منزل آن‌ها تحویل دهد. بعد از ثبت سفارش انلاین نان در شیراز https://snappfood.ir/service/bakery/city/shiraz?page=۰&superType=۵ شما طی مدتی نه چندان طولانی نان مورد نیازتان را درب منزل، محل کار، یا در هر جا و مکانی می‌توانید تحویل بگیرید.

در سفر به شهر اصفهان و شیراز نون‌های مخصوص آن شهر را بصورت آنلاین خریداری کنید

نحوه خرید نان آنلاین در شیراز و اصفهان

تصور کنید به شهر اصفهان یا شیراز سفر کرده‌اید و راهنمایی در این شهر ندارید و نمی‌خواهید غذا‌های فست فود یا غذا‌های گران‌قیمت بخورید و تنها چیزی که نیاز دارید نان است. ولی از کجا می‌توان آدرس یک نانوایی را پیدا کرد؟ نگران نباشید لازم نیست برای خرید نان آدرس یک نانوایی را داشته باشید.

در سفر به شهر اصفهان و شیراز نون‌های مخصوص آن شهر را بصورت آنلاین خریداری کنید

حتی نیازی نیست به عنوان یک مسافر از اتاق هتل یا مهمان‌خانه خود خارج شوید و برای خرید نان اقدام کنید. کافی است در سایت اسنپ فود به دنبال نانوایی‌های آنلاین شیراز و اصفهان بگردید و سپس نان مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهید و منتظر ارسال آن بمانید.

به عبارت دیگر نان فانتزی اصفهان و خرید انلاین نان شیراز ۲ مورد از خدمات به‌روزی هستند که به هنگام سفر به این ۲ شهر در اختیار شما قرار می‌گیرند. کافی است در سایت مورد نظر حساب کاربری بسازید و از نانوایی آنلاین دلخواه خود نان مورد نیازتان را در هر تعداد سفارش دهید.

ایمیل اسنپ فود: info@snappfood.ir

نصب اپلیکیشن: https://snappfood.ir/app

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج