اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۶۰۳۶
۳ نظر
۵۳۳
۳ نظر
۵۳۳
پ

هزینه صدور گذرنامه افزایش می‌یابد؟

سخنگوی فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: برخلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند.

تسنیم: سخنگوی فراجا با تکذیب شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه گفت: برخلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات توجه نکنند.

سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: همه ساله در آستانه ایام اربعین حسینی(ع) و اشتیاق سیل مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای عزیمت به عراق و زیارت عتبات عالیات، پلیس با کثرت درخواست صدور گذرنامه مواجه می‌شود؛ لذا از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود درخواست‌های صدور و یا تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی(ع) موکول نکنند و از هم‌اکنون برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه و اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش هزینه صدور گذرنامه در دستور کار است؟ گفت: برخلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

سخنگوی فراجا درباره اعزام انفرادی زوار به عتبات عالیات نیز بیان کرد: با توجه به توافقات جدید صورت گرفته با کشور عراق،کماکان اعزام انفرادی زوار تداوم دارد.

وی ضمن اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زوار گفت: پلیس جهت ارائه خدمات سریع به زوار تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است و نیروهای مرزبانی فراجا به همراه پلیس گذرنامه و راهور، از آمادگی کامل برای ارائه خدمات انتظامی، گذرنامه‌ای و ترافیکی برخوردار هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .

      الان دیگه بااین گرانی شهرستان هم نمیشه نرفت خب دیگه گذرنامه چه فایده ای داره🙄

    • ناشناس

      رحمت خدا به پدر و مادرتون .فضای سفر به عراق هم تسهیل بفرمایید عالیه

    • ناشناس

      ما عزیز شما نیستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج