adexo3
۱۲۵۶۵۰۸
۱۷۸۲
۱۷۸۲
پ

تصاویر ۱۸ خودرو خاص ۱۵۰۰ میلیارد تومانی

یک مجموعه‌دار خودرو ۱۸ ماشین سوپر اسپرت و خاص خود را برای حراج گرن توریسمو به ساتبیز سپرد و سفارش کرد نامش فاش نشود. این مجموعه میلیون‌ها دلار ارزش دارد.

همشهری آنلاین: یک مجموعه‌دار خودرو ۱۸ ماشین سوپر اسپرت و خاص خود را برای حراج گرن توریسمو به ساتبیز سپرد و سفارش کرد نامش فاش نشود. این مجموعه میلیون‌ها دلار ارزش دارد.

تصاویر ۱۸ خودرو خاص ۱۵۰۰ میلیارد تومانی

به نقل از فاکس نیوز، ساتبیز فروشگاهی هزار میلیاردی و البته یک‌جا برای کسی که به دنبال راه‌اندازی یک نمایشگاه خودروهای عجیب و غریب است تدارک دیده؛ این مجموعه شگفت‌انگیز و منحصر به فرد از خودروها در لندن به حراج گذاشته می‌شود.

تصاویر ۱۸ خودرو خاص ۱۵۰۰ میلیارد تومانی
بوگاتی شیرون

حراجی مشهور ساتبیز ناوگانی از ۱۸ خودرو شامل برخی از معروف‌ترین ابرخودروهایی را که تاکنون ساخته شده‌اند و مجموعا بیش از ۴۵ میلیون دلار ارزش دارند برای فروش معرفی کرده است.

تصاویر ۱۸ خودرو خاص ۱۵۰۰ میلیارد تومانی
EB۱۱۰ سوپر اسپرت

این مجموعه به عنوان گرن توریسمو ثبت شده و مالک آن خواسته هویتش مخفی بماند. در این مجموعه یک لامبورگینی سوپراسپرت شیطانی جلب توجه می‌کند. بوگاتی شیرون ۵ میلیون دلاری این مجموعه یکی از ۳۰ نمونه ای است که به صورت محدود تولید شده و رکورددار حداکثر سرعت ۳۰۴.۷۷۳ مایل در ساعت است.

تصاویر ۱۸ خودرو خاص ۱۵۰۰ میلیارد تومانی
فراری جی تی او

فراری GTO ۱۹۸۵ سریع‌ترین فراری ساخته شده تا آن زمان نیز یکی دیگر از خودروهای تک این مجموعه است. استون مارتین DB۵ که در فیلم «زمانی برای مردن نیست» جیمز باند دیده شد یکی دیگر از تاپ‌های این مجموعه است که به قیمت بیش از ۳ میلیون دلار به فروش می‌رسد.

تصاویر ۱۸ خودرو خاص ۱۵۰۰ میلیارد تومانی
لامبورگینی میورای سبز

دو خودروی نمادین لامبورگینی نیز در این حراج شگفت انگیز عرضه می‌شوند: یک میورای پر زرق و برق ۱۹۷۱ با رنگ سبز نئونی و یک کونتاش سفید مدل ۱۹۸۴ که مظهر عصر ابرخودروهای دهه ۱۹۸۰ بود. بسیاری لامبورگینی میورا موتور وسط را اولین ابرخودرو می‌دانند و این مجموعه با وجود این ماشین‌های منحصر به فرد بسیار خاص ارزیابی شده است.

تصاویر ۱۸ خودرو خاص ۱۵۰۰ میلیارد تومانی
کونتاش

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج