اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۸۱۵۵
۲۲۹۴۸
۲۲۹۴۸
پ

رپورتاژ آگهی

جدیدترین حلقه عروسی

حلقه عروسی یکی از مهم ترین خریدهای ازدواج محسوب می شود. زیرا حلقه ها عموماً نشان دهنده تعهد و پیوند میان دو نفری می باشند که قرار است با یکدیگر زندگی کنند.

جدیدترین حلقه عروسی

رویاپردازی برای شب عروسی یکی از خاص ترین رویاهای دختر بچه ها می باشد. آن تالارهای جادویی و بزرگ همراه با کالسکه سفید و درخشان و البته حلقه ای پر زرق و برق، همان چیزی ست که رویا را خاص و درخشان می ساخت. حلقه عروسی یکی از مهم ترین خریدهای ازدواج محسوب می شود. زیرا حلقه ها عموماً نشان دهنده تعهد و پیوند میان دو نفری می باشند که قرار است با یکدیگر زندگی کنند. به بیانی دیگر حلقه عروسی، نمایانگر عشق و محبت زوجین می باشد. از آن جایی که قرار است حلقه های عروسی تا آخر عمر در انگشتان شما قرار بگیرند، پس واجب است که بهترین و جدیدترین آن ها را تهیه نمایید. در خرید انگشتر جواهر عروسی باید دقت و حساسیت بالایی به خرج داد تا بهترین گزینه را انتخاب کرد. شما می توانید با مشاهده طرح های متنوع و مختلف روز دنیا با جدیدترین حلقه های عروسی و ترندهای مد آشنا شوید.

ما در جواهری سُروری ویترینی از جدیدترین حلقه های عروسی را با متنوع ترین طرح های روز جهان برای شما عزیزان فراهم نموده ایم. شما می توانید با مراجعه به فهرست دسته بندی شده این جواهری، به طور کامل با نمونه های موجود آشنا شوید.

انگشتر نشون عروس

یکی از رسم های کهن بین خانواده های ایرانی، انگشتر نشون است. در این رسم که در شب بله برون انجام می شود، هدیه ای به عروس خانم داده می شود که به انگشتر نشون شهرت دارد. در حقیقت انگشتر نشون به معنای آن است که عروس خانم جواب بله را به داماد گفته و این انگشتر هدیه ای از طرف خانواده داماد می باشد. آن چه که در خصوص انگشتر نشون اهمیت دارد، این است که اصولا عروس ها نقشی در انتخاب انگشتر ندارند. به خاطر همین باید در انتخاب و گزینش انگشترها دقت ویژه ای به کار برد. شما می توانید برای سنگ تمام گذاشتن و رضایت و شادمانی عروس خانم ها از جواهرات کارتیه سُروری استفاده نمایید. زیرا این جواهرات از بالاترین کیفیت ها تهیه شده اند و برق لوکس بودن را در نظر همگان نمایان می کنند.

حلقه ازدواج و انگشتر نشون

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما خواننده عزیز پیش آید این است که آیا حلقه ازدواج و انگشتر نشون یکی هستند؟ یا چه تفاوت هایی با هم دارند.

انگشتر نشون و حلقه ازدواج هر دو نمایانگر عشق و پیوندی می باشند که بین داماد و عروس بسته می شود. با این حال می توان آن ها را از لحاظ ظاهری و معنایی از یکدیگر جدا دانست و تفاوت هایی قائل شد.

معنایی

همان طور که خواندید انگشتر نشون حالتی نامزدی مانند دارد و نشان دهنده آن است که در آینده ازدواج خواهید کرد. این انگشتر تنها برای بانوان خریداری می شود. اما حلقه جواهر عروسی در شب عروسی بین شما و همسرتان رد و بدل می شود و برای آقایان نیز خریداری می شود. خرید و تهیه حلقه ازدواج از جواهری یکی از لذت بخش ترین و مهیج ترین خریدهای عروسی می باشد. برای این خرید لازم است که هم داماد و هم عروس باهم اشتراک نظر داشته باشند و مطابق سلیقه شان خرید نمایند.

ظاهری

تفاوت ظاهری میان حلقه عروسی و انگشتر نشون زیاد است. به طور معمول انگشترهای نشون یا نامزدی از زرق و برق بیشتری برخوردار می باشند و از نگین های مختلف یاقوت، الماس و زمرد استفاده می کنند. در صورتی که در حلق عروسی از نشان برلیان یا مارکیز استفاده می شود زیرا طرفداران بیشتری دارد. با این حال این یک خرید سلیقه ای می باشد و شما می توانید مطابق با احساس قلبی خود خرید نمایید.

جواهری سُروری زیباترین حلقه های عروسی و انگشتر نشون را برای شما عزیزان کنار گذاشته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج