adexo3
۱۲۸۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

هجوم ایرانی ها به سواحل شمالی! +عکس

۳۰ درصد سفرها در چند روز تعطیلی گذشته به شمال کشور و رسیدن به دریا، هدف بیشتر مسافران بود؛ اما ساحل دریا به‌خاطر هجوم مردم، جای سوزن انداختن نداشت!

خبرگزاری ایسنا: ۳۰ درصد سفرها در چند روز تعطیلی گذشته به شمال کشور و رسیدن به دریا، هدف بیشتر مسافران بود؛ اما ساحل دریا به‌خاطر هجوم مردم، جای سوزن انداختن نداشت!

با آن‌که طرح سالم‌سازی دریا در برخی نقاط ساحلی استان مازندران اجرا شده، ولی ازدحام بیش از حد مسافران در این سواحل، ‌اجازه‌ی توزیع مناسب امکانات را نمی‌دهد و سواحل شمالی تا حد کمی جوابگوی مردم است، به‌طوری که نهادهایی مانند نیروی انتظامی و استانداری که بی‌ارتباط با طرح سالم‌سازی دریا نیستند، مجبورند، مردم را از ساحل دور کنند تا شاید با این کار، اوضاع کمی کنترل شود.

ساحل «فرح‌آباد» یکی از مقصدهای شلوغ مسافرتی در روزهای تعطیلی است که به‌دلیل نزدیکی به شهرستان ساری و ساکنان استان‌های تهران، گلستان و خراسان معمولا با ازدحام بیشتر مسافران مواجه می‌شود. بخشی از ساحل، با آن‌که زیر پوشش طرح سالم‌سازی دریاست و امکانات بهداشتی و رفاهی حداقلی در آنجا ایجاد شده، ولی به هیچ‌وجه پاسخگوی آن حجم از مسافرانی که به این حوزه از دریای خزر سفر می‌کنند، نیست.

جمعیت مسافران در تعطیلات گذشته در ساحل فرح‌آباد ساری به‌اندازه‌ای بود که یگان ویژه‌ی نیروی انتظامی مسوولیت هدایت مسافران را برعهده ‌گرفت. از سوی دیگر، هجوم مردم به دریا و شنا کردن آن‌ها در حالی‌ که شرایط جوی دریا مناسب به‌نظر نمی‌رسید، باعث شد تا یگان ویژه وارد عمل شود و دریا را از شناگران مشتاق خالی کند.

برای ورود به ساحل فرح‌آباد مانند دیگر قسمت‌های دریای خزر که سالم‌سازی و به بهره‌برداران خصوصی واگذار شده است، از مسافران خودروسوار مبلغی به‌عنوان ورودی گرفته می‌شود که ظاهرا این مبلغ در حدی نیست که امکانات رفاهی مسافران در ساحل با آن تأمین شود، چراکه پارکینگ فرح‌آباد همچنان خاکی، آلاچیق‌های آن، محدود و کمپینگ آن، ناامن است و امکانات بهداشتی و رفاهی هم در حد کافی نیست. علاوه بر این، این بخش از ساحل هم مثل سایر نقاط ساحلی ایران، از مواد آلاینده و زباله‌های مسافران در امان نیست.

هجوم ایرانی ها به سواحل شمالی! +عکس

هجوم ایرانی ها به سواحل شمالی! +عکس

هجوم ایرانی ها به سواحل شمالی! +عکس

هجوم ایرانی ها به سواحل شمالی! +عکس

هجوم ایرانی ها به سواحل شمالی! +عکس

هجوم ایرانی ها به سواحل شمالی! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه دوست

      خوب شد ما نرفتیما ....
      از دریای شمال خوشم نمیاد
      ساحل فقط بندر دیلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای گفتی رفیق دریا شونم بی مهر و زشته.......... اما دنیا و دریای خومون بوشهر محبت -ارامش -گرم ودوست داشتنی هیچ جا بوشهر خومون نمیشه ها

      • بدون نام

        دوست عزیز شما برو همون شهر خودتون لطفا در مورد شهر و استان ما نظر نده

    • hero

      شمالم شده مثل مدرسان شریف

      امام مرد : بریم شمال
      عیده : بریم شمال
      عروسیه : بریم شمال
      عزاس: بریم شمال
      کی : شمال
      چی: شمال
      کجا: شمال

    • سیروس

      در انزلی بعد از رفتن مسافران ساحل و خیابان وکوچه ومحله مان انباشته از زباله بود و حداقل مسائل بهداشتی هم ازطرف آنان رعایت نمیشد و زن و مرد متاسفانه با وضعییت بسیار زشت و زننده در سطح شهر تردد میکردندوهیچگونه برخوردی هم با آنان نشدو برای ما خاطره بسیار بدی بجا گذاشتند نمیدانم اینها در شهر خودشان هم اینجر رفتار میکنند یا آنجا................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • حميد

        حالا شما كه نميتوني بري سواحل انتاليا . خودتو فشار نده فك كن انتاليا اومده شهر شما !!!!!!! وضعيت نا مناسب يعني چي؟؟؟؟؟ واقعا از يه دختر بدون روسري اينقد ميترسي مگه چي ميشه دينت بر باد ميره بقول اون زني كه پيششيخي رفت بشكايت شيخ گفت حجابت رو حفظ كن زن گفت من كه غرق تمناي دنيام از خود بيخودم تو چطور غرق در معبودي ولي حواست به منه !!!!!!! اره عزيز من موافق بد حجابي نيستم ولي مخالف شديد عسلك بازي يه عده ام كه تار مويي از زن اينقد ميترسوندشون انگار دينشون بر باد ميره نه اينطورا هم نيس خودتو حفظ كن برا ديگران و آزاديشون هم احترام قائل باش اينكه ميگم آزادي منظور پوشش يه خانم با بلوز و شلوار بدون روسريه!! @!!!!!!!!! متوجه باش لطفا ملت آزادي عقيده ميخواننننننننننننننننننننننننننننننننن

      • يه نفر

        "واقعا از يه دختر بدون روسري اينقد ميترسي" واقعاً تهمت زدن كه ميگن همينه‌ها. مگه سيروس حرفي از روسري و بقيه چيزايي كه تو گفتي زد؟؟
        گفت "وضعيت بسيار زشت و زننده در سطح شهر" شايد منظورش رفتار اون آدما بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج