اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۵۵۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

فروش «من روحانی هستم» جرم است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شأن رسانه ملی نیست که اعتماد عمومی را با فعالیت هایی نظیر حمایت از ساخت مستندی علیه شخص اول مملکت از دست بدهد.

خبرگزاری خانه ملت: مسعود پزشکیان در گفت و گویی، با غیرقابل توجیه خواندن عملکرد رسانه ملی مبنی بر در اختیار قرار دادن آرشیو محرمانه در اختیار شرکت خصوصی "سفیر فیلم" برای ساخت مستند "من روحانی هستم" اظهار کرد: عملکرد مسئولین سازمان صداوسیما برای ارائه اسناد این سازمان به یک شرکت خصوصی خلاف قانون بوده و توجیهی ندارد.

فروش «من روحانی هستم» جرم است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دو نماینده مجلس شورای اسلامی از اعضای هیئت نظارت بر سازمان صداوسیما هستند اما عملا نمی توانند کاری انجام دهند و تأثیرگذاری ندارند.

وی افزود: متأسفانه شاهدیم افرادی که ادعای مسلمانی و ولایتمداری دارند، تخلف می کنند اما انتظار دارند اگر دیگران خلاف قانون عمل کردند، دادگاهی شوند و به زندان بروند.

پزشکیان در ادامه با خلاف قانون دانستن توزیع سی دی های مستند "من روحانی هستم" که فاقد مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، یادآور شد: وقتی محصولی مجوز ندارد، توزیع آن نیز خلاف است و توزیع کنندگان آن مجرم هستند در حالی که می بینیم همین افراد دیگران را دعوت به رعایت قانون میکنند.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات تصریح کرد: اگر سازمان صداوسیما روند خود را اصلاح نکرده و منصفانه عمل نکند، زمانی که حرف راست هم بزند مردم باور نمی کنند و از آن روی بر می گردانند از طرفی شأن رسانه ملی نیست که اعتماد عمومی را با فعالیت های این چنینی نظیر حمایت از ساخت مستندی علیه شخص اول مملکت از دست بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدونم چه ربطی به کمیسیون بهداشت داشت و ضمنا کجاش جرمه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه دیگه خیلی آسونه که آرشیو واسه اینه که برای تعریف ازش استفاده بشه وگرنه غیر قانونی،جرم و پیگرد قانونی دارد لطفا پوسترم وصل نکنید با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج