adexo3
۱۲۸۹۳۵۶
۲۴۵۹
۲۴۵۹
پ

وان پلاس ۱۱ بالاخره چهره خود را نشان داد

یک عکس جدید، گوشی مفهومی وان پلاس ۱۱ کانسپت را به‌طور کامل به‌نمایش می‌گذارد. OnePlus ۱۱ Concept یک گوشی با طراحی منحصر به فرد است.

گجت نیوز: یک عکس جدید، گوشی مفهومی وان پلاس ۱۱ کانسپت را به‌طور کامل به‌نمایش می‌گذارد. OnePlus ۱۱ Concept یک گوشی با طراحی منحصر به فرد است.

وان پلاس ۱۱ بالاخره چهره خود را نشان داد

همین دو روز قبل بود که وان پلاس یک عکس تبلیغاتی از گوشی وان پلاس ۱۱ کانسپت را منتشر کرد که جزئیات کمی از این دیوایس را به‌نمایش می‌گذاشت. در این عکس، خیلی نصفه و نیمه دیدیم که نوارهای نورانی روی قاب پشتی این گوشی کشیده شده بودند و وان پلاس نام آن‌ها را «لوله‌های آبی یخی» گذاشته بود. این کمپانی توضیح زیادی را در این مورد ارائه نکرده بود، اما حالا عکس جدیدی از OnePlus 11 Concept منتشر شده که می‌تواند قاب پشتی آن را به‌طور کامل فاش کند.

وان پلاس ۱۱ بالاخره چهره خود را نشان داد

این نوار نور از اطراف جزیره دوربین آغاز می‌شود و تا گوشه سمت راست پایین قاب پشتی که لوگو شرکت وان پلاس نیز در آنجا حک شده، کشیده می‌شود.

البته هنوز هم گوشی‌ساز چینی توضیح نداده که این خطوط لوله‌ها دقیقاً چه هدفی دارند و چه کاری انجام می‌دهند. اما از آنجا که وان پلاس قرار است تا هفته آینده در کنگره جهانی موبایل بارسلونا حضور پیدا کند، به‌نظر می‌رسد که در آن رویداد می‌توانیم جزئیات بیشتری از گوشی جدید OnePlus را به‌دست بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج