۱۲۷۴۹۰۰
۱۱۰۸۲
۱۱۰۸۲
پ

سریع‌ترین شارژر موبایل جهان معرفی شد

ریلمی با رونمایی از سیستم شارژ ۲۴۰ واتی خود سریع ترین شارژر موبایل جهان را معرفی کرد. گوشی Realme GT Neo ۵ – ریلمی جی تی نئو ۵ نخستین محصولی خواهد بود که به این سیستم شارژ مجهز می‌شود.

گجت‌نیوز: ریلمی با رونمایی از سیستم شارژ ۲۴۰ واتی خود سریع ترین شارژر موبایل جهان را معرفی کرد. گوشی Realme GT Neo ۵ – ریلمی جی تی نئو ۵ نخستین محصولی خواهد بود که به این سیستم شارژ مجهز می‌شود.

تنها سه روز پس از انتشار تصاویر مربوط به آداپتور شارژ ۲۴۰ واتی کمپانی ریلمی، این برند چینی به‌طور رسمی از سیستم شارژ سریع فوق‌العاده خود رونمایی کرد. این رقم بالاترین سرعت شارژ در میان تمامی گوشی‌های عرضه شده به بازار تا به امروز است. علاوه بر این، توان ۲۴۰ وات، حداکثر توانی است که درگاه USB-C قادر به پشتیبانی از آن خواهد بود.

تا پیش از رونمایی از این سیستم فوق‌العاده شارژ، گوشی ردمی نوت ۱۲ با شارژ ۲۱۰ واتی خود رکورددار سریع‌ترین سرعت شارژ در دنیا بود.

سیستم شارژ جدید ریلمی از یک شبکه موازی تشکیل‌شده از پمپ‌های ۱۰۰ واتی استفاده می‌کند که ورودی ۱۰ ولت/۲۴ آمپری داشته و خروجی ۲۰ ولت و ۱۲ آمپری را ارائه می‌دهند. ریلمی همچنین نرخ تبدیل این شارژر را برابر با ۹۸.۵ درصد توصیف کرد.

سریع ترین شارژر موبایل جهان از یک آداپتور ۲۴۰ واتی دوگانه گالیم نیترید استفاده می‌کند که با حداکثر چگالی توان ۲.۳۴ وات بر سی سی، بیشترین چگالی را در محصولات صنعتی دارد. این آداپتور علیرغم چگالی و توان بالاتر تنها پنج درصد بزرگ‌تر از نمونه‌های ۱۵۰ واتی قبلی است.‌

سریع‌ترین شارژر موبایل جهان معرفی شد

آداپتورهای 240 واتی ریلمی همچنین از خروجی USB-C بهره می‌برند.

این آداپتور به همراه کابل شارژ ۱۲ آمپری تولید شده از رشته‌های مسی تقویت شده روانه بازار خواهد شد. رشته‌های مسی به کار رفته در این گوشی قادر به انتقال جریان بیست درصد بیشتر از قبل هستند.

شارژر جدید 240 واتی SuperVOOC ریلمی همچنین با پروتکل‌های 65 واتی PD و QC و VOOC نیز سازگار خواهد بود.

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی Realme GT Neo 5 نخستین دستگاهی خواهد بود که از این سیستم شارژ بهره می‌برد و شارژ باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن از صفر تا پنجاه درصد، تنها نه دقیقه زمان خواهد برد.

سریع‌ترین شارژر موبایل جهان معرفی شد

این گوشی که در ماه فوریه روانه بازار می‌شود، به 13 حسگر مجزای دما مجهز است و از طراحی ضد آتش‌سوزی PS3 و سیستم پایش ایمنی ریل‌تایم بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به یک سیستم انتقال حرارت گرافنی با مساحت 6580 میلیمتر مربع هم مجهز است.

همچنین عمر مفید باتری گوشی ریلمی جی تی نئو ۵ به ازای ۱۶۰۰ حلقه شارژ صفر تا صد درصد توسط شارژر ۲۴۰ واتی برابر با ۸۰ درصد اعلام شده است. ریلمی همچنین گزارش داده که در بازه ۲۱ روزه آزمایش این سیستم شارژ، باتری‌ها پس از پر و خالی شدن‌های متوالی در دمای ۸۵ درجه سانتیگراد و رطوبت ۸۵ درصد هیچ‌گونه آسیبی ندیده‌اند.

سریع‌ترین شارژر موبایل جهان معرفی شد

سایر مشخصات گوشی Realme GT Neo ۵

بر اساس گزارشات موجود، ریلمی جی تی نئو ۵ به جز تجهیز به سریع ترین شارژر موبایل جهان، از مشخصات پرچمدار دیگری هم بهره می‌برد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره برده و تا سقف ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی ارائه خواهد داد.

سریع‌ترین شارژر موبایل جهان معرفی شد

Realme GT Neo 5 همچنین یک صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 1.5K و نرخ رفرش 144 هرتزی در اختیار خواهد داشت.‌

گوشی Realme GT Neo 5 همچنین همانند وان پلاش 11 و اوپو فایند X6 از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 بهره برده و از یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی و یک ماژول هشت مگاپیکسلی فوق عریض هم استفاده خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج