اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۷۱۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اولتیماتوم جدید دولت درباره بنزین

این مقام مسئول به طرح افزایش کیفیت پالایشگاه نفت بندرعباس اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود با بهره برداری از این طرح تا پایان امسال به گازوئیل و بنزین مطابق با استاندارد یورو چهار دست یابیم.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر نفت با اولتیماتوم بهبود کیفیت فرآورده‌های تولیدی به پالایشگاه‌های نفت کشور، اعلام کرد: باید تا دو سال آینده کیفیت بنزین تمامی پالایشگاه‌ها مطابق با استانداردهای یورو ۴ باشد و پس از آن مهلت ارفاقی وجود نخواهد داشت.

عباس کاظمی در تشریح برنامه جدید وزارت نفت به منظور ارتقای کیفیت و استاندارد فرآورده‌های نفتی تولید شده در پالایشگاه‌ها به ویژه بنزین و گازوئیل، گفت: براساس تکلیف دولت، کیفی سازی محصولات پالایشگاه‌ها طبق استانداردهای یورو ۴ و ۵ باید تا سال ۱۳۹۵ عملیاتی شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اعلام اینکه با امضای قراردادی میان پالایش و پخش و پالایشگاه ها، کیفیت محصولات تولیدی ارتقا می یابد، تصریح کرد: پیش بینی می شود پالایشگران خصوصی هرچه سریعتر طرح های توسعه کیفی و کمی پالایشگاهی را به سرانجام رسانند.

معاون وزیر نفت با اشاره به پیگیری های شرکت ملی پالایش و پخش در اجرای هرچه سریعتر طرح‌های پالاشگاهی، اظهار داشت: هیئت دولت به پالایشگاههای نفتی که به بخش بخصوصی واگذار شده، فرصت داده است تا محصولات خود را تا سال ۱۳۹۵ به استانداردهای روز جهان ارتقا دهند و پس از آن مهلت ارفاقی وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول به طرح افزایش کیفیت پالایشگاه نفت بندرعباس اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود با بهره برداری از این طرح تا پایان امسال به گازوئیل و بنزین مطابق با استاندارد یورو چهار دست یابیم.

کاظمی درباره پروژه پالایشگاه اصفهان هم توضیح داد: هم اکنون گازوئیل و نفت سفید تولیدی پالایشگاه اصفهان دارای کیفیت مطلوبی بوده و در سال جاری بنزین آن نیز با استاندارد یورو ۴ تولید شود.

معاون وزیر نفت با اشاره به پالایشگاه شیراز که تاکنون از اجرای طرحهای توسعه ای بی نصیب مانده بود، تاکید کرد: قرار است طرح بهبود کیفیت بنزین این پالایشگاه اجرا شود و هم اکنون کارشناسان در حال کار روی این پروژه مهم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج