۱۳۱۳۶۵۹
۷۸۳
۷۸۳
پ

باربری و اتوبار اطلس بار متخصص خدمات اسباب کشی و حمل بار

باربری و اتوبار اطلس بار ارائه‌دهنده بهترین خدمات باربری و حمل تخصصی اسباب و اثاثیه در تهران است که حمل بار به شهرستان، حمل بار بین شهری و ... را با بهترین قیمت انجام می‌دهد.

باربری و اتوبار اطلس بار متخصص خدمات اسباب کشی و حمل بار

باربری و اتوبار اطلس بار ارائه‌دهنده بهترین خدمات باربری و حمل تخصصی اسباب و اثاثیه در تهران است که حمل بار به شهرستان، حمل بار بین شهری و ... را با بهترین قیمت انجام می‌دهد. در ابتدا برای پاسخ به سوال باربری چیست؟ باید گفت؛ باربری، انتقال و حمل بار ( اثاثیه منزل، بسته، خرده بار، کالا و ..) از نقطه‌ای به نقطه‌ دیگر می‌باشد. انواع خدمات باربری، حمل بار و اسباب کشی در بهترین شرکت باربری به صورت تخصصی انجام می‌گیرد. اتوبار نوعی خاص از این دسته است که برای حمل اثاث منزل بکار برده می‌شود. اگر شما هم برای ارسال بار به شهرستان و باربری و حمل بار بین شهری و اسباب کشی و اثاث کشی به دنبال شرکتی باسابقه با نیروهای حرفه‌ای هستید، بدون شک اتوبار اطلس بار بهترین گزینه برای شماست.

اتوبار اطلس بار، بهترین باربری بین شهری، باربری تهران به شهرستان و باربری حمل بار به شهرستان می‌باشد که ارائه دهنده بهترین قیمت باربری در میان دیگر رقیبان است.

خدمات بسته بندی اثاثیه

بسته بندی اثاثیه منزل و حمل وسایل سنگین در زمان اثاث کشی بسیار مهم می‌باشد. زیرا در صورت بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی نامناسب، احتمال آسیب به وسایل زیاد وجود دارد. از این رو اغلب کسانی که قصد اسباب کشی دارند، باید به سراغ افرادی ماهر در بسته بندی اصولی وسایل بروند. کارگرانی که بسته بندی اثاثیه شما را انجام می‌دهند باید از لوازم باکیفیت برای بسته بندی استفاده کنند. برخی از این لوازم عبارتست از : کارتن بسته بندی 5 لایه و ضربه گیر، نایلون‌های حباب دار و ... . از دیگر نکات مهم در هنگام بسته بندی اثاثیه، طریقه صحیح بسته بندی انواع مبل، لوازم صوتی و تصویری، کتابخانه، آیینه و کنسول و ... می‌باشد. 

شرکت اتوبار اطلس بار با بهره‌گیری از بهترین کارگر بسته‌بندی اثاثیه منزل و دارا بودن کامیون اسباب کشی مسقف و موکت دار، بهترین خدمات حمل وسایل سنگین و بسته بندی اصولی وسایل را برای شما انجام می‌دهد. شما با انتخاب اطلس بار می‌توانید از حمل اثاثیه خود در کوتاهترین زمان با امنیت بالا اطمینان حاصل نمایید.

کارگر اسباب کشی متخصص

یکی از موارد مهم در انتخاب شرکت باربری، دارا بودن کارگرانی متخصص و مجرب می‌باشد. کارگر اسباب کشی بسته بندی اثاثیه را با استفاده از تجهیزات بسته بندی باکیفیت و به صورت اصولی انجام می‌دهد. از طرفی وی در روش حمل وسایل سنگین و شکستنی مهارت داشته و بدون هیچ‌گونه خسارت و آسیبی تمامی اثاثیه منزل شما را منتقل می‌کند. این فرد باید در اسباب کشی و باربری تخصص داشته و آموزش دیده باشد. دارا بودن نیرو و ورزیدگی به علاوه استفاده از روش‌های درست بسته بندی و حمل بار از ویژگی‌های کارگر اسباب کشی باتجربه است. از ویژگی‌های دیگر یک کارگر متخصص اسباب کشی می‎‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای قدرت بدنی بالا
  • خوش برخورد
  • استفاده از تجهیزات مناسب اسباب کشی
  • دارای تجربه در زمینه اسباب کشی و جابجایی وسایل
  • وقت شناس و دلسوز
  • دارای مهارت در چیدمان صحیح وسایل به ویژه وسایل سنگین
  • متعهد و مسئولیت پذیر

شما می‌توانید بهترین کارگران باتجربه را در اتوبار اطلس بار داشته باشید و با اطمینان خاطر صفر تا صد اسباب کشی خود را بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام دهید. ما در اتوبار اطلس بار با بهره‌گیری از نیروهای خانم و آقای با سابقه، با ارائه بهترین قیمت اسباب کشی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشیم.

انواع کامیون اسباب کشی 

یکی از دغدغه‌هایی که در اسباب کشی برای افراد به وجود می‌آید انتخاب نادرست کامیون و ماشین اسباب کشی است. تعداد کامیون مورد نیاز و ابعاد آن از نکات مهمی است که افراد متخصص در شرکت‌های اتوبار شما را در این خصوص راهنمایی می‌کنند. افراد متخصص باتوجه به مقدار وسایل شما و حداقل فضای ذخیره‌سازی بار برای هر اتاق، نوع کامیون حمل بار را تعیین می‌‎کنند. باتوجه به درنظر گرفتن مقدار وسایل و موارد دیگر می‌توان از سه نوع ماشین اسباب کشی استفاده کرد:

  • ماشین‌ها سبک برای حمل اثاثیه منزل و بارهای سبک، مانند وانت نیسان، وانت. 
  • ماشین‌های نیمه سنگین مانند کامیون، خاور، ایسوزو و .. برای حمل اثاثیه‌های نیمه سنگین مناسب هستند.
  • ماشین‌های سنگین از قبیل تریلی، ترانزیت، کمپرسی، تریلی تانکر فاو و ... نیز برای حمل اثاثیه بسیار بزرگ کاربرد دارند. 

شما می‌توانید با توجه به مقدار وسایل خود و با مشورت با افراد متخصص در اتوبار اطلس بار، بهترین نوع ماشین را برای اثاث کشی خود انتخاب کرده و ایمن‌ترین اسباب کشی را با کارگرانی متخصص تجربه کنید.

باربری و اتوبار اطلس بار متخصص خدمات اسباب کشی و حمل بار

مسئولیت شرکت های حمل بار 

شرکت متصدی حمل بار می‌بایست بر نحوه بارگیری و بارگیری بارهای پرخطر آگاه باشد. از طرفی باید بر توصیه‌ها و سفارشات فرد فرستنده بار درمورد مهار بار به امن‌ترین شیوه و ... توجه شود. این شرکت باید از رانندگان و کارگران ماهر و باتجریه استفاده کرده و توصیه‌های لازم را برای حمل باری ایمن به آن‌ها گوشزد نماید. دارا بودن ماشین‌های حمل و نقل ایمن در ابعاد و اندازه بار مورد نظر نیز از دیگر نکات مهم است. مهار کامل بار و محموله و اطلاع وضعیت بار به رانندگان از دیگر وظایف یک شرکت حمل و نقل معتبر است. از دیگر وظایف می‌توان به مواردی از قبیل اطمینان از بیمه بودن کالا، تعیین زمان رسیدن کالا به مقصد، ارائه رسید، برآورد قیمت و ... اشاره نمود. 

اتوبار اطلس بار با درنظرگرفتن تمامی موارد استاندارد در حمل و نقل بار، از بهترین شرکت‌های اسباب کشی در تهران به شمار رفته که با تعهد و مسئولیت‌پذیری بالا، اطمینان خاطر را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی

یکی از دغدغه‌ها در زمان اسباب کشی نیاز به یک باربری شبانه روزی برای انجام خدمات در ساعات و روزهای تعطیل است. امروزه باتوجه به شاغل بودن اکثر مردم و درگیری‌های روزمره، بسیاری از افراد در زمان اداری و طول هفته مشغول بوده و زمانی برای اسباب کشی ندارند. این دست افراد به دنبال شرکت حمل باری هستند که بتواند در ساعت‌های خارج از زمان اداری و در روز‌های تعطیل نیز به ارائه خدمات بپردازد. از طرفی بسته بندی صحیح و اصولی وسایل منزل نیز نیاز به فردی باسابقه در این زمینه دارد. شما می‌توانید با سپردن اسباب کشی خود به شرکتی معتبر که در ایام تعطیل به صورت شبانه روزی به شما خدمت رسانی می‌کند، با خیالی آسوده ایمن‌ترین و راحت‌ترین اسباب کشی را تجربه نمایید. 

ما در اتوبار اطلس بار با بهره‌گیری از کارگرانی خبره در این حوزه، به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات حمل بار به شهرستان و حمل بار بین شهری به شما عزیزان هستیم. 

باربری و اتوبار اطلس بار متخصص خدمات اسباب کشی و حمل بار

هزینه حمل بار شبانه روزی 

اصولا برای برخی افراد هزینه اسباب کشی از نکات حائز اهمیت محسوب می‌شود. با کمی تحقیق در این رابطه متوجه خواهید شد که هزینه حمل بار به مواردی از قبیل :

  • چیدمان بار
  • تحویل بار
  • اجاره ماشین حمل بار
  • مقدار بار
  • هزینه بسته بندی

بستگی دارد. هزینه حمل اثاثیه شبانه روزی نیز علاوه بر موارد بالا به ساعت حمل بار بستگی دارد. اتوبار شبانه روزی اطلس بار با رعایت تمامی موارد مهم، در هر زمان از شبانه روز برای حمل اثاثیه شما آماده می‌باشد.

باربری شهرستان و حمل بار به شهرستانها

حمل بار به شهرستان با در شرکت‌های باربری با استفاده از اتومبیل‌هایی مانند: کامیون، تریلی، خاور مسقف و روباز و ... انجام می‌شود. همانطور که می‌‌دانید حمل بار و اثاثیه به خارج از شهر به نسبت باربری حمل بار بین شهری، سخت بوده و مهارت بیشتری را میطلبد. چراکه در حمل بار به شهرستان احتمال صدمه به بار و اثاثیه منزل، به سبب طولانی بودن مسافت و مشکلات جاده‌ای زیاد است. بنابراین شرکتی که این مسئولیت را برعهده می‌گیرد باید دارای کارگرانی متخصص و آموزش دیده جهت بسته بندی اصولی، چیدمان اثاثیه منزل و چیدن درست بار در خودرو و ... باشد. همچنین دارا بودن رانندگان باتجربه و آشنا با حمل بار جاده‌ای نیز از نکات مهم در انتخاب یک اتوبار خوب و مطمئن می‌باشد. 

ما در اتوبار اطلس بار با برخورداری از کارگرانی ماهر و مجرب با تجربه حمل بار به تمامی شهرستانها و تحویل به موقع بار در مقصد، بهترین گزینه برای حمل بار به شهرستان‌ها می‌باشیم.

https://atlasbar-co.com

1511

02122299940

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج