adexo3
۱۳۲۷۲۵۸
۱ نظر
۱۴۳۵۴
۱ نظر
۱۴۳۵۴
پ

فتوای خاتمی درباره سلبریتی‌هایی که توبه نکرده‌اند!

احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: استفاده از برخی سلبریتی ها که کشف حجاب کرده و اظهار ندامت و پشیمانی نکرده اند یک «منکر» است.

دیده‌بان: سید احمد خاتمی ظهر امروز در همایش جهاد تبیین که با حضور کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، حجاب را از ضروریات و بدیهیات دین دانست و اظهار کرد: همه فقها بر این موضوع تأکید دارند.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه بی حجابی را یک منکر برشمرد و اضافه کرد: باید در خصوص بی حجابی نهی از منکر بر اساس آداب صورت گیرد.

 امام جمعه موقت تهران به رفتار برخی سلبریتی ها واکنش نشان داد و تصریح کرد: نسبت به سلبریتی هایی که کشف حجاب می کنند نهی از منکر را انجام می دهیم، استفاده از برخی سلبریتی ها که کشف حجاب کرده و اظهار ندامت و پشیمانی نکرده اند نیز یک منکر است.

وی در ادامه بر فرهنگ‌سازی برای حضور پرشور و گسترده مردم در نمازجمعه توسط صدا و سیما تأکید و عنوان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها و آموزش عالی، دانش آموزان و دانشجویان را به حضور در نماز جمعه ترغیب کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به انتخابات بر حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای تأکید کرد و گفت: شورای نگهبان از هیچ جناحی حمایت نمی کند.

 خاتمی با بیان اینکه شورای نگهبان مطابق قانون و در چارچوب وظایف، اقدامات خود را انجام می دهد، اظهار کرد: این شورا براساس حب و بغض تصمیم نمی گیرد و سلیقه ای عمل نمی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج