اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۴۹۴۳
۲۸۱۹
۲۸۱۹
پ

دفاع از کلاس‌های روانشناسی و میت شویی، برای کشف حجاب‌کرده‌ها

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا میت شویی یا کلاس‌های روانشناسی احکام درستی است؟ به خبرنگار جماران گفت: برای کسی که مقدسات را به استهزاء می‌گیرد، هیچ اشکالی ندارد. چون جرم، جرم کوچکی نیست. علی رغم اینکه برخی نسبت به این موضوع گارد گرفتند، اما موضوع اعتقادات مردم است. قانون در کشور ما محترم است و وقتی کسی به قانون احترام نگذارد طبق قانون اقداماتی پیش‌بینی می‌شود و لذا تصمیماتی که اتخاذ شده در چارچوب قانون است..

جماران: رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص احکام برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن به جماران گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم و رئیس کمیسیون قضایی در خصوص احیاء گشت مرتبط با موضوع حجاب و عفاف به خبرنگار جماران گفت: اقدامی که صورت می‌گیرد در راستای قانون است و آن را خلاف قانون نمی‌دانم. البته نیروی انتظامی در برخورد کاری انجام نداده و نمی‌دهد. قانون حمایت از خانواده و حجاب و عفاف نیز به زودی به تصویب مجلس می‌رسد و به نیروهای مجری قانون کمک می‌کند.

غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میت شویی یا کلاس‌های روانشناسی احکام درستی است؟ گفت: برای کسی که مقدسات را به استهزاء می‌گیرد، هیچ اشکالی ندارد. چون جرم، جرم کوچکی نیست. علی رغم اینکه برخی نسبت به این موضوع گارد گرفتند، اما  موضوع اعتقادات مردم است. قانون در کشور ما محترم است و وقتی کسی به قانون احترام نگذارد طبق قانون اقداماتی پیش‌بینی می‌شود و لذا تصمیماتی که اتخاذ شده در چارچوب قانون است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج