adexo3
۱۳۴۱۴۰۵
۲۸۶
۲۸۶
پ

آموزش کاشت مژه ویژه بازار کار در تهران

آموزش کاشت مژه ویژه بازار کار می‌تواند پله ترقی بسیار خوبی برا درآمدزایی شما باشد. با شرکت در این دوره‌ها علاوه بر آموختن یک مهارت، می‌توانید برای اشتغال نیز اقدام نمایید.

کاشت مژه و اکستنشن از جمله خدمات زیبایی است که در چند سال اخیر مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. محبوبیت این روش در کنار نتایج فوق‌العاده آن، که زیبایی چشم‌ها را افزایش می‌دهد، باعث شده است که بازار کار نسبتا خوبی داشته‌باشد. ازاین‌رو افرادی که به خدمات زیبایی چشم علاقه دارند، می‌توانند با دغدغه کمتری وارد این زمینه از مهارت شوند.

به طور معمول آموزش کاشت مژه ویژه بازار کار، در موسسه‌های آموزشی زیبایی و فنی‌حرفه‌ای صورت می‌گیرد. تنها باید توجه داشته باشید که از مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث کاشت مژه‌ای تمیز و زیبا می‌شود، مهارت آرایشگر است. ازاین‌رو آموزش کاشت مژه، باید با ظرافت کامل و نهایت دقت انجام گیرد تا نتیجه‌ای فوق‌العاده به ارمغان آورد.

آموزش کاشت مژه ویژه بازار کار در تهران

محبوبیت کاشت مژه در دنیای زیبایی

امروزه تحقیقات نشان داده است که 35 درصد دلنشینی و جذابیت یک چهره به زیبایی چشمان فرد بستگی دارد. از طرفی یکی از عواملی که خیرگی چشم‌ها را دوچندان می‌کند، داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت است. به همین علت در صنعت زیبایی امروز، لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی برای جلوه دادن به مژه‌ها همچون ریمل وجود دارد. اما با این حال استفاده از بسیاری از لوازم آرایشی دوام زیادی ندارد و بلکه با وجود مواد شیمیایی می‌تواند عواقب زیادی همچون ریزش مژه‌ها را به همراه داشته باشد.

ازاین‌رو ظهور کاشت مژه در سالن‌های زیبایی با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد؛ چرا که در این روش، خانم‌ها می‌توانند حالت چشم و مژه‌های خود را به صورت دلخواه درآورند، از زیبایی و ماندگاری آن لذت ببرند و نگران عوارض آن نباشند!

سرفصل‌های دوره‌ آموزش کاشت مژه

با توجه به تاثیر کاشت مژه بر زیبایی و استقبال روزافزون آن در سالن‌های زیبایی، آموزش آن به صورت فراگیر در مراکز مختلف انجام می‌گیرد. به طور معمول این آموزش تحت دوره‌های مقدماتی و پیشرفته کاشت مژه و اکستنشن ارائه می‌شوند و صفر تا صد کاشت مژه توضیح داده خواهد شد. بااین‌حال برای آشنایی بیشتر با مراحل آموزش کاشت مژه ویژه بازار کار، گام به گام سرفصل‌های دوره‌های آموزشی در ادامه شرح داده شده است.

  • آشنایی با انواع مدل‌های کاشت مژه
  • آشنایی با ابزار و مواد مورد نیاز کاشت
  • آموزش کاشت مژه به سبک‌های مختلف
  • آشنایی با الزامات بهداشتی
  • نحوه مشاوره دادن به مشتری و انتخاب بهترین سبک
  • یادگیری انجام تست آلرژی
  • چگونگی حالت دادن به چشم‌ها با مژه
  • ترمیم و ریموو کاشت مژه
  • مراقبت‌های پس از کاشت مژه

معرفی انواع سبک‌های کاشت مژه

اگر شما هم به کاشت مژه علاقه دارید، در ادامه پرطرفدارترین سبک‌های آن به صورت کوتاه معرفی شده‌اند. آشنایی با انواع این مدل‌ها، به شما کمک می‌کند تا دید واضح‌تری به دوره‌های آموزش کاشت مژه داشته باشید و با اطلاعات پایه وارد این زمینه شوید.

آموزش کاشت مژه ویژه بازار کار در تهران

·کاشت مژه والیوم

در این روش که به عنوان کاشت مژه سه‌بعدی نیز شناخته می‌شود، از تارهای ابریشمی با وزن کمتر استفاده می‌کنند؛ ازاین‌رو برای مژه‌های بسیار کم‌پشت و ضعیف مناسب است و باعث ایجاد سنگینی پلک‌ها نمی‌شود. در روش مگا والیوم نیز از تارهای مصنوعی با تعداد بیشتری استفاده می‌شود که به حجیم‌تر به نظر رسیدن مژه‌ها کمک می‌کند.

·کاشت مژه کلاسیک

از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت مژه می‌توان به سبک کلاسیک اشاره کرد. در این روش بر روی هر تار مژه، یک تار مژه مصنوعی گذاشته می‌شود و حجم مژه‌های کاشت شده متناسب با مژه‌های فرد خواهد بود.

· کاشت مژه هیدن

اگر به دنبال مژه‌هایی بلند و زیبا هستید، با کاشت سبک هیدن می‌توانید حالتی دیگر به مژه‌ها و چشم‌های خود بدهید و آنها را از حالت یکنواخت و طبیعی خود در بیاورید.

·کاشت مژه اسپایکی

در این روش از مژه‌های مصنوعی با تارهای طبیعی استفاده می‌کنند که حالت طبیعی مژه‌ها را حفظ می‌کند. هر تار بر روی تارهای اصلی مژه قرار می‌گیرد و ظاهر و بلندی آنها را بهبود می‌بخشد.

·کاشت مژه گربه‌ای

از زیباترین مدل‌های کاشت مژه باید به سبک گربه‌ای اشاره کرد. این مدل از کاشت، چشم‌ها را درشت‌ و کشیده‌تر نشان می‌دهد. در این روش مژه‌های کوتاه از گوشه داخلی چشم تا وسط پلک و مژه‌های بلندتر از وسط به گوشه بیرونی چشم متصل می‌شوند و یکدستی زیبایی را به چشم‌ها هدیه می‌دهند.

·کاشت مژه سنجابی

برای داشتن چشم‌هایی با مژه‌های کشیده و بلند، بهتر است سبک سنجابی را امتحان کنید. در این روش، ناحیه کاشت مژه به چهار قسمت مساوی تقسیم می‌شود. سپس در قسمت اول و دوم، از سمت گوشه داخلی چشم، مژه‌ها از سایز کوتاه تا بلند کاشت می‌شوند و در قسمت سوم از بلندترین سایز مژه استفاده خواهد شد. در قسمت چهارم نیز مژه‌هایی با دو سایز کوچک‌تر به کار گرفته می‌شوند و حالت زیبایی را به وجود می‌آورند.

·کاشت مژه عروسکی

این مدل همچون مژه‌های عروسک‌های باربی، بسیار پرطرفدار است. در این سبک از مژه‌های کوتاه و بلند استفاده می‌شود، به طوری که در وسط چشم‌ها، مژه‌های بلندتر بیشتر خودنمایی می‌کنند و در میان، مژه‌های کوتاه قرار دارند.

·آموزش کاشت مژه روسی

اگر به دنبال مژه‌هایی ضخیم اما ظریف هستید، سبک روسی بهترین مدل را به شما هدیه می‌دهد. در این سبک از فن‌های کوچک بر روی مژه‌های طبیعی استفاده می‌شود. کاشت مژه روسی ظاهر چشم را گیراتر نشان داده و مژه‌هایی متراکم را برای شما به ارمغان می‌آورد.

·کاشت مژه هیبریدی

از طبیعی‌ترین مدل‌های کاشت مژه، کاشت مژه هیبریدی است؛ که در آن از تعداد زیادی مژه در مدل‌های مختلف از کلاسیک گرفته تا والیوم کاشت می‌شود. این بی‌نظمی جزئی علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد، باعث طبیعی به نظر رسیدن کاشت مژه‌ها می‌شود.

هزینه آموزش کاشت مژه

هزینه آموزش کاشت مژه ویژه بازار کار، متناسب با نوع مدرکی که در آخر ارائه می‌شود، سرفصل‌های یادگیری، مدت زمان دوره و خدمات جانبی آن متفاوت است. در نظر داشته باشید که تمامی دوره‌های آموزشی، موظف هستند که تکنیک‌های روز و مهم‌ترین نکات را به شما ارائه دهند؛ اما توانایی و مهارت شما در یادگیری، لازمه‌ی موفقیت در بازار کار خواهد بود.

آموزش کاشت مژه ویژه بازار کار در تهران

کاشت مژه، از آموزش تا کسب درآمد در بازار

کاشت مژه از محبوب‌ترین تکنیک‌هایی زیبایی روز به شمار می‌رود که مژه‌ها را به حالت‌های مختلفی در می‌آورد و زیبایی چشم‌ها را دوچندان می‌کند. با توجه به استقبال بی‌نظیر آن، تقاضا برای یادگیری این تکنیک و ورود به بازار کار آن نیز افزایش یافته است. ازاین‌رو اگر شما هم به این حرفه علاقمند هستید، می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی کاشت مژه، مهارت کافی و لازم را به دست آورید و شروع به کار کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج