۱۱۹۹۲۷۳
۱۷۲۰۱
۱۷۲۰۱
پ

محتوای حمایت شده

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه مونا یزدانی با قیمت مناسب , روند کامل اکستنش مژه آموزش داده می شود و شما را به درآمدی خوب خواهد رساند.

همان طور که مطلع هستید چشم‌ها نقش مؤثری در زیبایی صورت ایفا می‌کنند؛ به طوری که مژه‌ها عوامل مهمی در زیبایی خانم‌ها در نظر گرفته می‌شوند؛ زیرا جلوه پیدا کردن آن ها، باعث افزایش جذابیت چشم میشود. به بیان دیگر مژه از قابلیت تبدیل چهره عادی به یک چهره جذاب برخوردار می‌باشد؛ به همین دلیل اغلب بانوان روش‌هایی برای پر پشت کردن مژه را دنبال می‌کنند؛ زیرا این امکان وجود دارد که کم پشت بودن مژه بر اثر ژنتیک یا برخی از عوامل ایجاد شود. به طور کلی برای تقویت مژه و پر پشت شدن آن، شیوه‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند که درمان خانگی یکی از این روش‌ها محسوب می‌شود.

متأسفانه روش‌های خانگی به دلیل زمان بر بودن، احتمال رسیدن به نتیجه دلخواه را کاهش می‌دهد، اما در عوض اکستنشن مژه روش جدیدی می‌باشد که به سرعت نتیجه دلخواه را به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین اگر برای یادگیری این روش جدید متمایل هستید، به شما توصیه می‌کنیم به آموزشگاه اکستنشن مژه مراجعه کرده و با تمامی نکات لازم آشنا شوید.

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

آموزشگاه اکستنشن مژه ناخن مونا یزدانی

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

جهت مشاوره و رزرو وقت همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۱

دوره آموزش اکستنشن مژه

در دوره‌های این آموزشگاه به منظور افزایش زیبایی چهره و پر پشت شدن مژه ها، روند کامل طراحی و انجام انواع مختلف اکستنشن به مخاطب آموزش داده می‌شود.دوره اکستنشن مژه نحوه پر پشت کردن مژه و افزودن تارهای مژه مصنوعی به مژه طبیعی است به طور کلی این دوره تمامی آموزش‌های جامع مرتبط با اکستنشن را شامل شده و تمامی روش‌های مختلف را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد؛ به همین دلیل افراد هنرجو پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند تمام مدل‌های اکستنشن مژه را با در نظر گرفتن خواست و سلیقه مشتری انجام دهند.

تفاوت اکستنشن مژه با کاشت مژه

اغلب افراد گمان می‌کنند که اکستنشن مژه همان کاشت مژه می‌باشد. در صورتی که این دو روش یکسان نبوده و با یکدیگر متفاوت می‌باشند. به بیان ساده‌تر اکستنشن تار‌هایی از ترکیبات مصنوعی را شامل می‌شود که به صورت تک به تک همراه با چسب در لا به لای مژه‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین وظیفه پر پشت کردن و افزایش زیبایی مژه را برعهده داشته و نیاز به استفاده از تار های مژه مصنوعی را از بین می‌برد. اما کاشت مژه توسط چسب‌های بسیار قوی انجام می‌شود؛ به طوری که کندن یا ریمو کردن آن بسیار عمل سختی به شمار می‌آید.

دوره های آموزش اکستنشن مژه در آموزشگاه

در نظر داشته باشید آموزشگاه اکستنشن مژه دوره‌های آموزشی خود را به دو بخش دوره مبتدی و پیشرفته تقسیم بندی می‌نماید که توضیح هر یک از آن‌ها عبارتند از:

۱. دوره مبتدی

در مرحله اول این دوره، تمامی روش‌های حفظ بهداشت به هنرجو آموزش داده می‌شود؛ زیرا مژه به چشم بسیار نزدیک بوده و این احتمال وجود دارد که کوچک‌ترین سهل انگاری، بزرگترین مشکل را برای مشتری ایجاد نماید؛ بنابراین رعایت تمامی نکات بهداشتی موضوع بسیار با اهمیتی در نظر گرفته می‌شود. در مرحله بعدی هنرجو با مدل‌های مختلف مژه آشنا می‌شود تا در چگونگی انتخاب طول مژه و تعیین تعداد تار‌ مژه مورد نیاز به درستی عمل کند. در نهایت هنر جو پس از یادگیری کاربرد چسب و آشنایی با مفهوم انواع مژه، از چگونگی اجرای اکستنشن مطلع شده و به صورت عملی به انجام این کار اقدام می‌کند.

۲. دوره پیشرفته

در این دوره به توضیح سر فصل‌های بهداشت، عوامل مؤثر در بروز بیماری‌های چشمی، چگونگی جلوگیری از ایجاد بیماری و توضیح ابزار اکستنشن مژه مورد نیاز ارائه می‌شود. همچنین نکات دوره مبتدی را یادآور شده و تمامی انواع اکستنشن مژه را به هنرجو آموزش می‌دهد.

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

نحوه برگزاری دوره آموزش اکستنشن مژه

کلاس های آموزشگاه به سه صورت، عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی تشکیل می شود که با توجه به حد نصاب رسیدن یا نرسیدن ثبت نامی ها و یا در خواست خود هنرجو تعیین و مشخص می گردد.

  • آموزش ۱۵سبک کلاسیک ترمیم و ریمو
  • آموزش اکستنشن کلاسیک روسی
  • آموزش اکستنشن والیوم تودی تریدی فوردی
  • آموزش فن سازی والیوم روسی
  • آموزش ترمیم و ریمو والیوم روسی به روش ژل واویل
  • آموزش ساخت مژه های دست ساز لمه رنگی
  • آموزش ساخت مزهای نگین دار و دیزاینی
  • آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم
  • فن سازی به روش مریگلد فیلش مجنتا از دو بعد تا بینهایت
  • آموزش پیشرفته اکستنشن پرفکت لاین و خط چشمی
  • آموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو

انواع روش هایی که در آموزشگاه اکستنشن مژه آموزش میبینید:

پیش از اقدام برای حضور در دوره‌های آموزشگاه اکستنشن مژه لازم است انواع اکستنشن مژه را بشناسید:

۱.اکستنشن مژه به روش کلاسیک

در این روش به کارگیری مژه‌های تار به تار در اولویت قرار می‌گیرد؛ به طوری که پس از مشخص کردن یک تار، به قرار دادن تار دیگر بر روی آن اقدام می‌شود تا حجم مژه زیاد شده و زیبایی چشم افزایش یابد. در نظر داشته باشید این مدل اکستنشن از طراحی‌های مختلفی برخوردار می‌باشد. به بیانی دیگر مژه‌های مورد استفاده در این روش، از شکل‌های متفاوتی بهره‌مند هستند؛ بنابراین انحنا‌های متفاوت و سایز‌های متنوع را دارا می‌باشد.

۲.اکستنشن مژه به روش سه بعدی با والیوم روسی

این نوع اکستنشن از چندین شاخه تشکیل شده و هر شاخه به طرز جداگانه بر روی یک تار مو جا گذاری می‌شود. هر شاخه حاوی دو عدد مژه می‌باشد که در اصطلاح تحت عنوان ۲D شناخته می‌شود. البته در نظر داشته باشید هر شاخه تا ۷D نیز شامل شده و با توجه به درخواست مشتری و مشاوره انجام می‌پذیرد.

۳.اکستنشن مژه میکس

این مدل، ترکیب اکستنشن کلاسیک و اکستنشن ولوم را شامل می‌شود.

لازم به ذکر است هر یک از انواع اکستنشن مژه مدت زمان ماندگاری خاصی به خود اختصاص می‌دهند؛ بنابراین آموزشگاه اکستنشن مژه پس از توضیح تمامی روش‌ها به مدت زمان ماندگاری هر یک از آن‌ها اشاره می‌کند.

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

سرفصل ها و مراحل آموزش اکستنشن مژه

  • آشنایی با مواد و ابزار اکستنشن مژه
  • اکستنشن مژه تار به تار و کلاسیک
  • اکستنشن مژه سه بعدی ۳D
  • اکستنشن مژه والیوم
  • اکستنشن مژه مگا والیوم
  • آموزش اکستنشن نچرال و هاوایی
  • اکستنشن مژه اکلیلی و نگین دار
  • آموزش اکستنشن فانتزی و رنگی
  • آموزش ترمیم و ریموو اکستنشن مژه
  • آموزش اکستنشن مژه فانتزی و رنگی
  • آموزش انواع تکنیک های کاربردی روز

ابزار مورد نیاز برای یادگیری اکستنشن مژه

  • مژه در سایزهای مختلف : مژه در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ میلی متر برای شروع بسیار مناسب است با ضخامت متوسط و زیاد ۱۵ میلی و ۲۰ میلی و حالت مژه های Lc و B برای شروع کافی است. مدل های دیگر را هنرجو میتواند همراه داشته باشد و بسته به بودجه مورد نظر خود تهیه نماید. از جمله مدل مژه های ضروری در آموزش اکستنشن مژه:
    • مدل های مژه تکی
    • مژه سوزنی
    • مژه گره ای ریسه ای
    • مژه پایه کوتاه و پایه بلند
    • مژه آمبره
    • مژه پالتی مخصوص والیوم سازی فست فن (قسمت پایین مژه چسبناکه)
  • انواع پنس کاشت مژه: انواع پنس سرکج والیوم سازی، پنس سرصاف و پنس کلاسیک موجود است. هر سه این پنس جز موارد ضروری و جزو اصلی وسایل اکستنشن مژه می باشد. 
  • چسب اکستنشن مژه: این نوع چسب اکستنشن مژه برای نگه داشتن انواع مژه استفاده می شود که در نوع خشک شدن و جنس مواد آن متفاوت هستند. 
  • اسپری یا سرم پاک کننده مژه: برای جدا کردن اکستنشن مژه نیاز به این اسپری یا پاک کننده است. این نوع اسپری یکی از موارد ضروری آموزش اکستنشن مژه است.
  • ریموور پاک کننده اکستنشن مژه: برای پاک کردن و جدا کردن اکستنشن مژه از ریموور استفاده می شود. سعی کنید از نوع کرم یا ژل آن به همراه خود داشته باشید تا نوع محلولی آن. در ضمن بهتر بعد از ریموو، از مواد تقویت کننده مژه برای محکم‌تر شدن تار های مژه طبیعی استفاده کنید.
  • پد زیر چشم ضد کرک: برای گذاشتن مژه نیاز است به منظور جلوگیری از کثیف شدن زیر چشم و دقت بالای کار از پد زیر چشم استفاده نمایید و حتما به همراه داشته باشید.
  • فرچه مژه: برای مرتب کردن مژه در حین کار به یک فرچه مخصوص اکستنشن مژه برای مرتب کردن مژه ضروری است.
  • میکروبراش: از دیگر وسایل اکستنشن مژه برای پاک کردن مژه و برداشتن اکستنشن مژه با میکروبراش استفاده می شود. برای رعایت بهداشت و تمیزی لازم است از میکروبراش استفاده شود.
  • جای چسب: برای ریختن چسب در ظرف های مخصوص و راحتی استفاده از آنها حتما نیاز است تهیه نمایید.
  • نیبولایزر سرد: از این دستگاه برای تسریع خشک شدن چسب مژه استفاده میشود و حساسیت چشم را کاهش می دهد. دارای قابلیت شارژ با برق است. 
  • چسب نواری سیلیکونی: برای نگه داشتن پلکها حین اجرای اکستنشن مژه این چسب را حتما به همراه داشته باشید.
  • کله مانکن تمرین به همراه مژه مصنوعی مخصوص: برای تمرین کاشت مژه نیاز است کله مانکن تمرین مانکن همراه مژه مصنوعی کم پشت با فاصله لازم است به همراه خود داشته باشید.

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

توانایی‌های کسب شده پس از اتمام دوره آموزش اکستنشن مژه

هنرجوی این آموزشگاه پس از گذراندن دوره‌های لازم به صورت کاملاً تخصصی با تمامی ابزار‌های مورد نیاز این کار همچون چسب، مواد معدنی و انواع مژه به خوبی آشنا می‌شود. به طوری که در انجام این کار به صورت کاملاً حرفه‌ای عمل می‌کند. همچنین نسبت به تمامی روش‌های ممکن آگاه بوده و با بهترین تکنیک روز دنیا به ارائه خدمات زیبایی اقدام می‌کند.

به بیان دیگر هنرجو می‌تواند به تمامی روش‌های اکستنشن مژه تسلط یابد. لازم به ذکر است امروزه اکستنشن مژه جزو رایج‌ترین خدمات سالن‌های زیبایی در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین در مقایسه با کاشت مژه ماندگاری بیشتری به خود اختصاص می‌دهد. همچنین به دلیل چسبانده شدن تار‌های جدا از هم، ظاهری طبیعی به مژه‌ها بخشیده می‌شود؛

به همین دلیل اغلب افراد به دلیل کمبود وقت و نداشتن مهارت برای آرایش، اکستنشن مژه را روشی برای زیبایی چشم‌های خود انتخاب می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت هنرجو پس از کسب گواهی از آموزشگاه می‌تواند به راحتی به بازار کار وارد شود. همچنین این کار به ابزار‌های گران قیمت نیاز نداشته و برای شروع کار سرمایه کمی لازم می‌باشد.

بازار کار و درآمد اکستنشن مژه پس از یادگیری چگونه است؟

رشته های مختلف آرایشگری از شغل های پر درآمد برای بانوان هستند در این میان اکستنشن مژه هم یکی دیگر از این شغل هاست که با هزینه کم میتوان اکستنشن مژه را آموزش دید و شروع به درآمدزایی کرد. بعد از پایان دوره های آموزش کاشت و اکستنشن مژه، اصولا فرد باید یک دوره کارآموزی را طی کند یعنی به طور دستیار در سالن های زیبایی که محیط کار واقعی است، در کنار یک اکستنشن کار حرفه ای دیگر شروع به کار کنند. بعد از دوره کارآموزی، به عنوان اکستنشن کار وارد سالن های زیبایی میشوند. معمولا همه سالن های زیبایی حداقل نیاز به یک اکستنشن کار مژه دارند.

 کسب مدرک فنی حرفه ای برای اکستنشن مژه

پس از اتمام دوره آموزشی، لازم است که هنرجو در آزمون های هماهنگ سازمان فنی و حرفه ای شرکت کند. این آزمون ها مهارت هنرجو را در دو بخش تئوری و عملی می سنجند. پس از شرکت در آزمون و کسب نمره لازم در هر دو آزمون هنرجو می تواند مدرک خود را به صورت آنلاین دریافت کند. صدور مدرک معمولا ۳ تا ۶ ماه پس از آزمون طول می کشد.

دلیل مراجعه به آموزشگاه اکستنشن مژه

مراجعه به آموزشگاه اکستنشن مناسب می‌تواند در موفقیت شما تاثیر چشمگیری داشته باشد؛ زیرا این آموزشگاه میزان یادگیری و تسلط هنرجو را افزایش می‌دهد تا در صورت ورود به بازار کار به ارائه بهترین خدمات زیبایی بپردازد. لازم به ذکر است در صورت مراجعه نکردن به آموزشگاه، این امکان وجود دارد که مهارت‌های شما پیشرفت نکند؛ بنابراین امکان موفقیت شما تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

ویژگی‌های آموزشگاه اکستنشن مژه معتبر

یک آموزشگاه اکستنشن مژه معتبر با مدرک فنی حرفه ای، دارای ویژگی‌های زیر است:

  • تدریس بهترین مطالب روز دنیا توسط مربیان حرفه‌ای و مجرب
  • ارائه‌ی بهترین روش‌های آموزشی و اعطای مدرک بین المللی در صورت کسب نمره لازم
  • به کارگیری تجهیزات با کیفیت و جدید
  • حمایت از هنرجو و ارائه مشاوره و رفع اشکال پس از پایان دوره آموزشی
  • شهریه مناسب و ارائه جلسات به صورت عملی و تئوری
  • تعیین سر فصل‌های استاندارد و مرتبط با نیاز روز
  • همچنین این کار به ابزار‌های گران قیمت نیاز نداشته و برای شروع کار سرمایه کمی لازم است.​

توضیح نکات مهم مراقبتی در آموزشگاه اکستنشن مژه

آموزشگاه معتبر پس از ارائه تمامی روش‌ها و توضیح‌های مناسب، تمامی نکات مهم مراقبتی را به هنرجو اطلاع می‌دهد تا پس از اتمام دوره‌های مشخص و ورود به بازار کار، تمامی نکات مراقبتی را به مراجعه کننده خود توصیه کند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • پیش از انجام اکستنشن حتما استحمام کنید؛ زیرا پس از انجام این کار باید ۲۴ الی ۴۸ ساعت از خیس شدن مژه‌ها خودداری کنید.
  • این امکان وجود دارد که در طول بیست و چهار ساعت اولیه، مژه به ریزش دچار شود، اما جای نگرانی نبوده و این موضوع کاملا طبیعی در نظر گرفته می‌شود.
  • چند روز پیش از انجام این کار نیز از به کارگیری ریمل ضد آب و روغنی پرهیز کنید؛ زیرا این احتمال وجود دارد که بر روی مژه باقی مانده و از چسبیدن اکستنشن جلوگیری نماید.
  • برای ماندگاری اکستنشن تا دو روز به حمام سونا و استخر مراجعه نکرده و از شستشوی چشم‌های خود با آب داغ پرهیز کنید.
  • پیش از خواب به شستشوی مژه‌های خود با شامپوی بدون چربی اقدام کنید.

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

سوالات متداول مرتبط با اکستنشن مژه

آیا تاسیس سالن با کسب مدرک اکستنشن مژه به تنهایی امکان پذیر است؟

اگر قصد تاسیس سالن آرایشگری را دارید، باید در رشته آرایش و پیرایش، مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

آیا اکستنشن مژه بینایی چشم ها را به خطر می اندازد؟

خیر، آرایشگر باید برای چسباندن چسب به مژه ها آموزش ببیند تا کار کاملا بدون خطر باشد. چشمان شما در طول انجام کار بسته خواهد بود. صرف نظر از نوع یا خطر واکنش آلرژیک، آسیب به بینایی چشم ها ممکن نیست. در صورت ایجاد حساسیت به مواد اکستنشن لازم است به پزشک مراجعه شود.

آیا کسی که اکستنشن مژه را آموزش دیده است، کاشت مژه هم می تواند انجام دهد؟

برای انجام اکستنشن لازم است به کلینیک‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها مراجعه کنید. اما برای انجام کاشت مژه باید به سراغ پزشک متخصص بروید. متخصص چشم، متخصص پوست و مو و جراح پلاستیک گزینه‌های مناسب برای انجام کاشت مژه هستند.

آیا برای کسب مدرک فنی حرفه ای اکستنشن مژه نیاز به مدرک تحصیلی است؟

 خیر، برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به هیچ گونه مدرک تحصیلی ندارید.

چه زمانی پس از اتمام آموزش دوره اکستنشن مژه می توان وارد بازار کار شد؟

هنرجو میتواند بعد از مسلط شدن در انواع اکستنشن به راحتی و با سرمایه کم وارد بازار کار شود و درآمد بسیار بالایی را از آن خود کند.

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

هزینه آموزش اکستنشن مژه در آموزشگاه

هزینه دوره تکمیلی صفر تا صد لیفت، لمینت و اکستنشن مژه تخصصی به صورت حدودی 7 میلیون تومان است.

 آموزشگاه اکستنشن مژه مونا یزدانی

در آکادمی و سالن زیبایی مونا یزدانی، بهترین و با کیفیت ترین خدمات آرایش و گریم عروس، در محیطی با‌شکوه و آرام ارائه میشود.

برای مشاوره در مورد دوره ها کلیک کنید.

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

جهت مشاوره و رزرو وقت همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۰

۰۲۱-۲۲۱۱۸۷۸۱

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

جهت مشاهده نمونه‌ها از اینستاگرام بازدید نمایید.

monayazdani_beautycenter@

دوره آموزش اکستنشن مژه با مدرک فنی حرفه ای در آموزشگاه معتبر

گیشا بالاتر از خیابان شهابی (خ ۲۸) پلاک ۲۱۹ طبقه اول

سوالات متداول

هزینه آموزش چقدر است؟

برای گذراندن آموزش صفر تا صد و خرید تجهیزات بین 7 تا 10 میلیون کنار بگذارید.

آیا با مدرک آموزشگاهی می توان مشغول به کار شد؟

معمولا مدرک کافی نیست و شما باید مهارت خود را نشان دهید و آلبوم کاملی از نمونه کارهای خود داشته باشید.

آیا امکان کارآموزی بعد از آموزش وجود دارد؟

این موضوع را باید از مرکز آموزش جویا شوید برخی از هنرجویان به عنوان پرسنل مشغول به کار خواهند شد یا خیر.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج