۱۳۴۳۷۳۱
۱۹۵۲۱
۱۹۵۲۱
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه مکانی دنج و راحت برای استراحت و تفریح شماست. برای آشنایی با این اقامتگاه در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مزرعهٔ گردشگری، اقامتی ستارهٔ فیروزکوه

این مجموعه دارای پروانهٔ بهره برداری درجه ۱ از ادارهٔ کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان تهران می‌باشد، مزرعهٔ گردشگری و اقامتی ستارهٔ فیروزکوه، واقع درشهرستان فیروزکوه، میدان فرمانداری، انتهای سایت ادارات دولتی و ابتدای جادهٔ نام آور می‌باشد. مزرعهٔ فوق، در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار با فضایی بکر که دارای بیش از ۱۵ کیلومتر جاده‌های ماشین رو و مسیر‌های پیاده روی، موتور سواری، دوچرخه سواری، بوده که جهت ارتباط با قسمت‌های مختلف مزرعه احداث شده است؛ و همچنین مزرعهٔ فوق دارای فضا‌های متنوع کشاورزی از قبیل گیاهان زینتی و باغات میوه شامل گردو، گیلاس، گلابی، به، بادام درختان غیر مثمر، و... می‌باشد.

 
بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

این مجموعه افتخار دارد که با ایجاد بهترین فضا‌های آرامش بخش، شادی را برای شما به ارمغان آورد. این مجموعه دارای محیطی دنج و دلپذیر و همچنین سوییت‌های اقامتی لوکس در جای جای فضا‌های مختلف و متنوع در مزرعه احداث شده است. رفتن به چنین اقامتگاه‌های گردشگری و کشاورزی می‌تواند تجربه‌ای جذاب و ممتاز از زندگی در طبیعت را برای مهمانان رقم زده، و به همین دلیل فرصت عالی جهت فرار از دغدغه‌های روزمره و ارتباط مستقیم با طبیعت را به وجود می‌آورد. همچنین به لحاظ نزدیکی به شهرستان، مهمانان می‌توانند از فرهنگ‌های محلی و همچنین جاذبه‌های موجود در شهر استفاده نمایند. این مجموعه با حساسیت‌های ویژه‌ای که برای ساخت مکان‌های مورد نظر در زمینهٔ گردشگری و اقامتی به ۴ مورد توجهٔ خاصی داشته است.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

 ۱-امور ساختمانی، تجهیزات، خدمات

۲-امور انسانی، ایمنی، بهداشتی

۳-امور پایداری و رعایت اصول زیست محیطی و فرهنگی

۴-گسترش پایدار گردشگری و نتیجهٔ این امر پدید آمدن فضایی بکر و منحصر به فرد است.

در حقیقت با انتخاب اقامت در مزرعهٔ گردشگری و اقامتی ستارهٔ فیروزکوه فرصتی است که اگر به خوبی از آن استفاده شود آنگاه لذتی به یاد ماندنی به وجودتان تزریق خواهد شد. وجود باغات زیبای میوه شامل، گیلاس، گلابی، به، سیب، انگور، گردو، بادام و درختان فراوان به خصوص پرورش گل‌های زینتی وتولید صیفی جات که قابل استفاده مهمانان محترم می‌باشد. مجموعه فوق زیر نظر کارشناسان مجرب بوده و می‌توانند نسبت به برداشت میوه و صیفی جات برای مهمانان عزیز کمک نمایند. از جذابیت‌های فضای اقامتی و گردشگری نباید فقط به فضای بیرون اشاره کرد.

اگر به بخش‌های داخلی سوییت‌ها سری بزنید با فضای آرام و آراسته مواجه خواهید شد. طراحی داخلی مزرعهٔ گردشگری و اقامتی ستارهٔ فیروزکوه شامل تامین روشنایی، صرفه جویی در مصرف انرژی، سیستم گرمایش و سرمایش، و استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر وهمچنین انرژی‌های نو، استفادهٔ بهینه از منابع آب و استفاده از رنگ‌های هم ساز با اقلیم و طبیعت و منطقه، تلفیقی از دکوراسیون‌های محلی و مدرن که شما را با لذتی خاص از فضای کشاورزی و شگفتی‌های طبیعت آشنا می‌سازد. در این مجموعه جهت آشنایی مهمانان با سیستم‌های انتقال آب تحت فشار از مبدا به نقاط مختلف مزرعه و نوع قرار گیری لوله‌های آبیاری، کوددهی، آفت زدایی از نزدیک ملاحظه و تجربه بیاموزند.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

همچنین از استخر‌های ذخیرهٔ آب و نوع ارتباط آبیاری، آب موجود در آن‌ها با سایت آبیاری تحت فشار بازدید و نسبت به عملکرد اینگونه سیستم‌های مدرن تجربهٔ فوق العاده بالایی کسب نمایند و همچنین وجود ماشین آلات متعدد کشاورزی و نحوهٔ استفاده ار آن‌ها در مزرعه جهت آماده سازی کاشت، داشت و بردا‌شت محصولات بازدید و به تجربهٔ خود اضافه نمایند. به جهت نزدیکی این مجموعه در شهرستان فیروزکوه علاوه بر فرصتی عالی برای استراحت و آرامش به خصوص آب و هوای فوق العاده بی نظیری که در اختیارشان قرار میگیرد و می‌توانند نوعی تجدید قوای روحی و ذهنی را رقم بزند. یکی از ویژگی‌های خاص این مجموعه استفاده ازغذا‌های محلی، صنایع هنری دست ساز و آشنا شدن با فرهنگ محلی شهرستان می‌باشد. علاوه بر فعالیت‌ها و امکانات تفریحی با اقامت در مزرعهٔ گردشگری اقامتی ستارهٔ فیروزکوه به ویژگی‌های محلی بارز این منطقه توجه نشان داده است و در رونق اقتصادی محلی آن شریک می‌شوند. بنابراین با خرید محصولات محلی و بهره مندی از خدمات محلی این منطقه به توسعه هر چه بیشتر آن و همچنین حمایت از صنایع محلی نیز کمک شایانی خواهد شد. بدون شک یکی از تجربه‌های لذت بخش دراین اقامتگاه، می‌تواند سفری به دنیای رنگارنگ آشپزی محلی باشد. با راه اندازی رستوران‌های فعال در این مزرعه با منویی متنوع از غذا‌ها و دسر‌های سنتی که می‌تواند مورد استقبال و پذیرای مهمانان باشد با مواد اولیه محلی و روش طبخ سنتی ایجاد تفاوتی مهیج برای تجربه ذایقه‌های متفاوت محسوب می‌شود بسیاری از مهمانان اطلاع از راز‌های آشپزی محلی را به عنوان جذاب‌ترین بخش‌های سفر خود می‌دانند؛ که این مجموعه با دعوت از آشپز‌های محلی می‌تواند این لذت را در اختیار مهمانان گرامی خود قرار دهد.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

این مزرعه به لحاظ دارا بودن وسعت ۵۰ هکتاری خود می‌تواند فضا و امکانات مناسب را در اختیار علاقمندان به ماجراجویی قرار دهد. این مجموعه با داشتن آب نما، استخر، و درختکاری و ایجاد مسیر‌های فراوان برای علاقمندان به راه پیمایی. تپه نوردی. دوچرخه سواری، و کالسکه سواری فراهم نموده و همچنین با در اختیار قرار دادن مناطقی جهت آتش بازی و تیراندازی با کمان و تاب بازی می‌تواند محیطی امن و سرشار از نشاط را برای مهمانان به ارمغان آورد. این مزرعه با نیم قرن سابقه و نظمی خاص در جهت حمایت از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی و آموزشی و پژوهشی به عنوان یکی از واحد‌های نمونه استان شناخته شده است؛ که علاوه بر تولید محصول و استفاده از منابع تجدید پذیر مانند انرژی‌های باد، خورشید و مدیریت سپتیک پسماند‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد؛ بنابراین حفاظت از محیط زیست توسط مهمانان نشان دهندهٔ فرهنگ بالای آن‌ها می‌باشد.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

برای رزرو و اطلاع  از قیمت همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۲۵۱۹۰۴

۰۹۱۰۶۸۸۳۸۲۲

آدرس: فیروزکوه، میدان امام علی، خیابان فرمانداری، ابتدای جاده نام آور، مزرعه اقامتی گردشگری ستاره فیروزکوه

 

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

رفتن به اقامتگاه‌ بومگردی در فیروزکوه؛ تجربه‌ای جذاب و ممتاز از زندگی در طبیعت را برای مسافران رقم زده و به همین‌دلیل، فرصتی عالی جهت فرار از دغدغه‌های روزمره و‌ ارتباط مستقیم با طبیعت و فرهنگ محلی این شهر محسوب می‌شود. معمولا حساسیت ویژه‌ای برای طراحی و ساخت مکان‌های این‌چنینی اعمال شده و سازندگان آنان نیز در تلاشند تا بیشترین میزان تناسب با محیط طبیعی و همچنین فرهنگ محلی را در این بناها جلوه‌گر کنند.

نتیجه این امر، پدید آمدن فضایی بکر و منحصر‌به‌فرد است که الگوهای معماریِ سنتی و محلی به طور ویژه‌ای در جذابیت‌ آن دخیل‌ هستند. بنابراین در صحبت از بارزترین ویژگی اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه، می‌توان به محیط صمیمی و آرامش‌بخش آن اشاره کرد. اقامت در این قسمت از شهر، فرصت بکری را برای میهمانان فراهم می‌کند تا با فرار از زندگی شلوغ شهری، تمرکز بر خود و طبیعت، آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم محلی فیروزکوه و... از زیبایی‌های طبیعیِ موجود در چنین مکانی‌ غرق لذت شوند.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

برای رزرو و اطلاع  از قیمت همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۲۵۱۹۰۴

۰۹۱۰۶۸۸۳۸۲۲

استراحتی با طعم طبیعت در اقامتگاه بومگردی فیروزکوه

پیمودن مسیرهای پیاده‌روی در اقامتگاه فیروزکوه؛ هیجان و لذتی وصف‌نشدنی را با خود به همراه دارد. بدون‌شک با طی کردن مسیرهای پیاده‌روی در جنگل‌ها و کوهستان‌ها، از هماهنگی میان زیبایی طبیعت و احساسات جریان یافته در وجود خود غرق لذت می‌شوید. با رفتن به بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه؛ انرژی و لذت مضاعفی از کوهپیمایی در رشته کوه‌های فیروزکوه به وجودتان سرازیر می‌شود. بنابراین به جرئت می‌توان گفت نظم بخشیدن به ذهن و لذت بردن از هماهنگی میان فضای سبز و آرام اطراف، احساسی شگفت‌انگیز را بهتان منتقل می‌کند.

در سفر خود به چنین مکان‌هایی، در می‌یابید که ارتباط طولانی مدت با طبیعت و جوامع روستایی، چگونه می‌تواند در زندگی‌تان تغییرات شگفت‌آوری را ایجاد کند. یکی از فواید رفتن به اقامتگاه بوم‌گردی در فیروزکوه این است که به واسطه معماری سنتی و ارزشمند آن، محیطی از جنس دنیای قدیمی و زمان‌های دور را از نزدیک می‌بینید. استفاده از مصالح طبیعی، سفال‌ها، چوب و سنگ و... جاذبه‌ای منحصر‌به‌فرد را به محیط آن اعطا نموده است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز به واسطه دکوراسیون سنتی و امکانات مدرن خود، تجربه‌ای متشکل از راحتی و زیبایی هستند.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

جاذبه های طبیعی

در حقیقت با انتخاب اقامتگاه بومگردی در شهر فیروزکوه؛ فرصتی برای زندگی کردن به سبکی ساده و نزدیک به طبیعت را خواهید یافت. فرصتی که اگر به خوبی از آن استفاده کنید، آنگاه لذتی به یادماندنی نیز به تمام وجودتان تزریق خواهد شد. از آنجایی که چنین مکان‌هایی از لحاظ طبیعی و جغرافیایی در مناطق منحصر‌به‎‌فرد قرار دارند، امکان تجربه لحظاتی بی‌نظیر در آغوش طبیعت را برای مسافران فراهم می‌کند.

وجود باغ‌های زیبا، بوته‌ها و درختان فراوان به جذابیت هرچه بیشتر این مکان کمک بسیاری می‌کنند. هرچند در صحبت از جذابیت بهترین اقامتگاه‌های بومگردی در فیروزکوه، نباید تنها به نمای بیرونی‌شان اشاره کرد! اگر به بخش‌های داخلی هم سری بزنید، با فضایی آرام و آراسته مواجه می‌شوید که استفاده از دکوراسیون‌های محلی و طبیعی در آن، شما را با لذت‌های ناشی از زندگی روستایی و شگفتی‌های طبیعت آشنا می‌سازد.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

آشنا سازی افراد با آداب و رسوم محلی

ببه طور کلی سکونت در اقامتگاه بومگردی فیروزکوه؛ فرصتی عالی برای استراحت و آرامش را در اختیارتان قرار می‌دهد. فاصله از شلوغی و هیاهوی شهر و حضور در دل طبیعت را می‌توان نوعی تجدید قوای ذهنی و روحی برای شما دانست. یکی از ویژگی‌های خاص اقامتگاه‌ بومگردی فیروزکوه، ارتباط نزدیکِ تمامی بخش‌های آن با فرهنگ و آداب و رسوم محلی این منطقه از استان تهران محسوب می‌شود.

با حضور در فضای اقامتگاه، می‌توانید با مردم این شهر در ارتباط باشید و از غذاهای محلی و دست‌سازه‌های هنری آنان نیز استفاده کنید. این تجربه به شما فرصتی عالی برای درک و آشنایی عمیق‌تر با فرهنگ و جامعه محلی می‌دهد. علاوه بر فعالیت‌ها و امکانات تفریحی، با اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی به ویژگی‌های محلی بارز این منطقه توجه نشان داده و در رونق اقتصاد محلی آن نیز سهیم می‌شوید. بنابراین با خرید محصولات محلی و بهره‌برداری از خدمات محلی این منطقه، به توسعه هرچه بیشتر آن و همچنین حمایت از صنایع محلی نیز کمک خواهید کرد.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

آشپزی محلی

بدون‌شک؛ یکی از تجربه‌های لذت‌بخش در اقامتگاه‌های بوم‌گردی فیروزکوه، سفر به دنیای رنگارنگ آشپزی محلی‌ است. رستوران‌های فعال در این مکان‌ها با منوی متنوعی از غذاها و دسرهای سنتی از مشتریان خود استقبال و پذیرایی می‌کنند. این غذاها معمولا با استفاده از مواد اولیه محلی و روش‌های سنتی تهیه شده و فرصتی مهیج برای تجربه ذائقه‌های متفاوت و جذاب محسوب می‌شوند. بسیاری از مسافران، اطلاع از راز‌های آشپزی محلی را به عنوان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر خود می‌دانند.

فعالیت های تفریحی

هر اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه؛ فرصتی برای آشنایی با هنرها و صنایع دستی محلی، شرکت در رویدادها و مراسمات فرهنگی محلی و.. است. جالب است بدانید برای علاقه‌مندان به ماجراجویی نیز امکانات فراوانی در نظر گرفته شده‌اند. کوهنوردی، دوچرخه‌سواری، آتش‌بازی و... از جمله فعالیت‌هایی هستند که با انجام هرکدام، لحظات شاد و مفرحی را برای خود رقم خواهید زد.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

توجه و حمایت از محیط زیست

حفظ و حمایت از محیط‌زیست در اقامتگاه بومگردی شهر فیروزکوه از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل، مدیریت این مجموعه با هوشمندی از منابع طبیعی استفاده کرده و مسئولیت‌پذیری نسبت به محیط‌زیست را به عنوان یک ارزش برجسته می‌دانند. در همین راستا نیز از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کنند، به مدیریت پسماندها توجه نشان داده و رعایت قوانین حفاظت از محیط‌زیست را ضروری می‌دانند. بنابراین حتی اقامت کوتاه‌مدت در این مکان، نوعی کمک و توجه به حفاظت از محیط‌زیست محسوب می‌شود.

بومگردی فیروزکوه؛ جاذبه ای برای تجربه زندگی روستایی

به طور کلی؛ اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه شما را به عالم جدیدی از صفا و آرامش می‌برد. بنابراین سکونت در آن، فرصتی را بهتان می‌دهد تا به خوبی از آرامش جاری در طبیعت لذت ببرید، با فرهنگ محلی این شهر ارتباط برقرار کرده و در نتیجه نیز با سکونت و انتخاب خود در تقویت محیط‌زیست و همچنین اقتصاد محلی آن سهیم باشید. به اعتقاد بسیاری از مسافران، اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه، جایی برای دلباختن به طبیعت و تجربه لحظات آرام و بی‌نظیر بوده و البته هدف اصلی سازندگان آن نیز رقم زدن تجربه‌ای جذاب و به یادماندنی برای میهمانان است.

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

برای رزرو و اطلاع  از قیمت همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۲۵۱۹۰۴

۰۹۱۰۶۸۸۳۸۲۲

بهترین اقامتگاه بومگردی در فیروزکوه کدام است؟

آدرس: فیروزکوه، میدان امام علی، خیابان فرمانداری، ابتدای جاده نام آور، مزرعه اقامتی گردشگری ستاره فیروزکوه

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج