adexo3
۱۴۲۲۶۱۷
۳ نظر
۱۴۸۰
۳ نظر
۱۴۸۰
پ

پای ۵ نفر در پرونده فساد فوتبال ایران گیر است

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در تشریح جزییات تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان اظهار داشت: پس از کسب گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مبنی بر وقوع فساد مالی در یکی از باشگاه‌های لیگ برتری استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

پای ۵ نفر در پرونده فساد فوتبال ایران گیر است

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: در این رابطه چند نفر از مسئولان سابق این باشگاه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

وی اعلام کرد: تخلفات صورت پذیرفته مربوط به سال 1400 و قبل از آن است و در این رابطه در زمستان سال گذشته پرونده‌ای در دستگاه قضایی استان کرمان تشکیل شده بود.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت: در این رابطه همچنین روز (شنبه 22 اردیبهشت ماه) پنج نفر از افراد در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک روزنامه‌نگار ورزشی جهت ادای توضیحات به دستگاه قضایی استان احضار و دعوت شده‌اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان مبارزه با فساد را خط قرمز دستگاه قضایی اعلام کرد و هشدار داد: دستگاه قضایی بدون اغماض با افراد مفسد در هر پست و جایگاهی برخورد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه پرونده در مراحل تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از سوی روابط عمومی دادگستری استان اطلاع رسانی خواهد شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یکیش بابا مسعوده!

    • ناشناس

      صددرصدقلعه نوعی هست ودارودسته اش

    • مهران

      یکیش بابا مسعود پرسپولیس دوزاری هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج