adexo3
۱۳۴۶۵۰۸
۵۷۲
۵۷۲
پ

آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نمایش خانگی

همزمان با عرضه جهانی سری پنجم «ایندیانا جونز» که یکی از معروف‌ترین فرانچایزهای اکشن ماجراجویی در طول ۵۰ سال اخیر است، دوبله اختصاصی آن به زودی از فیلیمو منتشر می‌شود.

برترین‌ها: همزمان با عرضه جهانی سری پنجم «ایندیانا جونز» که یکی از معروف‌ترین فرانچایزهای اکشن ماجراجویی در طول ۵۰ سال اخیر است، دوبله اختصاصی آن به زودی از فیلیمو منتشر می‌شود.

فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» با حضور هریسون فورد ۹۰ ساله در نقش شخصیت ایندیانا، سه‌شنبه هفتم شهریور از فیلیمو قابل تماشاست.

آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نمایش خانگی

فیلم جدید ایندیانا جونز ۱۵۴ دقیقه ماجراجویی و هیجان است. هریسون فورد، فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس و مس میکلسن در گروه بازیگران این فیلم حضور دارند.

مینا قیاسپور مدیر دوبلاژ این فیلم و سیاوش شهبازی ترجمه آن را انجام داده است.

آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نمایش خانگی

ژرژ پطروسی، عباس نباتی، تورج مهرزادیان، منوچهر زنده دل، فریبا رمضانپور، همت مومیوند، سارا جعفری، نغمه عزیزی، لادن سلطان پناه، علیرضا اوحدی، محمدرضا فصیحی نیا، فرزاد احمدی، سعید میری، همایون میر عبدالهی، سورنا حدادی و مینا قیاسپور صداپیشگان این فیلم هستند.

در قسمت جدید ایندیانا جونز، ایندی یکبار دیگر، البته در یک دوره کاملاً جدید و بسیار مهم، با دشمنش روبرو می‌شود. داستان ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت در سال ۱۹۶۹ و زمانیکه آمریکا با روسیه در رقابت فضایی بود، اتفاق می‌افتد. اما با اینحال زمانیکه ایندیانا کشف می‌کند برنامه فرود روی ماه توسط گروهی از نازی‌های سابق اجرا می‌شود، او خود را در یک ماجراجویی تازه می‌بیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج