adexo3
۱۳۴۶۱۰۰
۲۸۶۹
۲۸۶۹
پ

رهبر واگنر از مرگ خودش حرف زده بود؟

انتشار یک کلیپ از گفت‌وگویی قدیمی از یوگنی پریگوژین که در آن رهبر واگنر در خصوص احتمال کشته شدن خود صحبت می‌کند واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته است.

جماران: انتشار یک کلیپ از گفت‌وگویی قدیمی از یوگنی پریگوژین که در آن رهبر واگنر در خصوص احتمال کشته شدن خود صحبت می‌کند واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته است.

▫️در این کلیپ ۴۰ ثانیه‌ای که برگرفته از گفت‌وگویی است که رهبر گروه واگنر در ماه آوریل انجام داده، پریگوژین می‌گوید ترجیح می‌دهد کشته شود تا اینکه به کشورش دروغ بگوید. این کلیپ بخشی از گفت‌وگویی است که پریگوژین در ۲۹ آوریل با سمیون پگوف، وبلاگ نویس نظامی روسی انجام داده است. 

▫️در این گفت‌وگو پریگوژین هشدار می‌دهد که روسیه در آستانه یک فاجعه قرار دارد چرا که به گفته او به مرور ضعف‌های ارتش این کشور که در اثر سومدیریت مدیران نهادهای نظامی ایجاد شده نمایان می‌شود. او همچنین در بخش دیگری از این گفتگو که حالا در کانال تلگرام گروه واگنر منتشر شده می‌گوید: «امروز به نقطه جوش رسیده‌ایم. می‌دانید چرا من انقدر صادقانه حرف می‌زنم؟ چون حق ندارم در برابر کسانی که در این کشور زندگی می‌کنم، دروغ بگویم. بهتر است من را بکشید تا اینکه بخواهم دروغ بگویم.» 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج