اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۵۵۵۷
۷۴۶
۷۴۶
پ

مالک زخم کاری از سایه بیرون می‌آید؟

جواد عزتی که نامش این روزها به مالک معروف«زخم کاری» گره خورده، از زمان شروع فصل دوم این سریال با شکل و شمائل تازه‌ای به قصه برگشته است.

خبرآنلاین: جواد عزتی که نامش این روزها به مالک معروف«زخم کاری» گره خورده، از زمان شروع فصل دوم این سریال با شکل و شمائل تازه‌ای به قصه برگشته است. بعد از پیدا شدن تابوتی که مالک در آن زنده به گور شده بود، حالا آن شخصیتی که در ابتدای «زخم کاری» و فصل قبل سوار بر اسب قدرت می‌تازید، به ناچار به سایه خزیده و از دور شاهد اتفاقات در حال وقوع است.

مالک زخم کاری از سایه بیرون می‌آید؟

شرایطی که برای خود مالک هم تحمل‌ناپذیر شده و در معدود سکانس‌هایی که به او اختصاص دارد، این بی‌تابی مشهود و ملموس منعکس شده و این سوال را برای مخاطب ایجاد می‌کند که پایان این حضور سایه‌‎ای کجاست و کی قرار است دوباره مالک را در قامت همان شخصیتی که از او سراغ داریم، ببینیم؟

در هفتمین قسمت«زخم کاری2» که دار و دسته طلوعی قصد جان میثم، پسر مالک را کردند، شاهد بودیم که رد خون باز هم در دل این قصه پرماجرا جان گرفت و حال و هوای کار به آنچه در فصل قبل شکل گرفته بود؛ نزدیک‌تر شد. شروع این جریان باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها پیرامون حضور مالک به خاطر پسرش، قوت بگیرد. 

در واقع می‌‎توان انتظار داشت که سوقصد به جان میثم تنها به تلاش‌های سمیرا برای گرفتن انتقام از عاملان این جریان ختم نمی‌شود و مالک به زودی از سایه بیرون آمده و در دفاع از پسرش دست به اقداماتی می‌زند که شاید به ریتم از نفس افتاده فصل دوم این سریال کمک کند؛ ریتمی که البته در قسمت اخیر با پررنگ شدن همان رد خون تا حدی از یکنواختی که درگیرش شده بود، نجات پیدا کرد. 

از سوی دیگر محوریت اصلی این سریال فساد مالی و یادآوری حضور دانه‌درشت‌هایی است که مالک یکی از سردمداران اصلی آن بود و حال به شکل دیگری پرداختن به این موضوع ادامه دارد. حضور مجدد این شخصیت در بیرون از سایه‌ها می‌تواند به این جریان هم بعد دیگری دهد.

در ادامه پایان گوشه‌نشینی مالک می‌تواند خون تازه‌ای را در رگ‌های پیرنگ داستانی «زخم کاری2» جاری کند، اتفاقی که باید دید اینبار مهدویان چطور از پس آن برمی‌آید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج