۱۳۶۵۷۹۲
۱۷۹۶
۱۷۹۶
پ

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کیست؟ +لیست ۱۰تایی

امروز جراحی بینی به روش نیمه فانتزی بسیار پرطرفدار شده است. اگر شما هم به دنبال شناخت بهترین جراح بینی نیمه فانتزی هستید و میخواهید بینی خود را به بهترین نحوه عمل کنید باید جراح باتجربه ای پیدا کنید. البته قبل از هر چیزی بهتر است با این روش جراحی بیشتر آشنا شوید از این رو در ادامه مقاله بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

جراحی بینی نیمه فانتزی چیست؟

جراحی بینی که امروزه به یکی از جراحی‌‌های زیبایی پرطرفدار در بین همه افراد به خصوص خانم‌ها تبدیل شده است به روش‌های مختلف انجام می‌گیرد که در این بین جراحی بینی نیمه‌ فانتزی یکی از این مدل‌ها است. در این جراحی در واقع بینی شما مدل بینی فانتزی و طبیعی پیدا خواهد کرد.

شاخصه مهم در جراحی بینی نیمه فانتزی

اگرچه در زمان عمل بینی پیدا کردن بهترین جراح بینی نیمه فانتزی اهمیت زیادی دارد اما به طور حتم شناخت روش‌های مختلف این جراحی می‌تواند به شما کمک کند تا متناسب با سلیقه خود روشی را انتخاب کنید. در واقع شاخصه مهم در جراحی بینی نیمه فانتزی این است که جراح همواره سعی می‌کند شکل و اندازه بینی با دیگر اجزای صورت مطابقت داشته باشد و در عین حال نوک بینی کمی به سمت بالا است. در این مدل:

  • بینی از حد معمول کوچکتر و ظریف‌تر است
  • قوس بینی حالت سرسره‌ای ندارد
  • نوک بینی به حد مناسب بالا می‌رود
  • ظاهر بینی از حالت طبیعی خود فاصله زیادی نمی‌گیرد
  • بینی نیمه فانتزی کوچکتر از بینی طبیعی است

انواع جراحی بینی نیمه فانتزی

از آنجایی که عمل بینی جزو عمل‌های زیبایی بسیار مهم است حتماً باید از بهترین جراح بینی نیمه فانتزی نوبت بگیرید. علاوه بر این باید بدانید که این جراحی نیز انواع مختلفی دارد و هر فرد بسته به فرم بینی و صورتش و سلیقه‌ای که دارد می‌تواند گزینه‌ای را انتخاب کند.

بینی نیمه فانتزی استخوانی

از جمله روش‌هایی که توسط بهترین جراح بینی نیمه فانتزی انجام می‌شود، جراحی بینی نیمه فانتزی استخوانی است. افرادی که دارای بینی استخوانی هستند در واقع بهترین کاندیدا برای جراحی بینی نیمه فانتزی خواهند بود زیرا این افراد استخوان بینی محکم دارند در حالی که پوست اطراف بینی نازک است و به بهترین نحوه میتوان مدل نیمه فانتزی را اجرا کرد بدون اینکه بازگشت داشته باشد.

 بینی نیمه فانتزی گوشتی

دسته دیگر از افراد که به بهترین جراح بینی نیمه فانتزی مراجعه می‌کنند افرادی با بینی گوشتی هستند. بینی این افراد غضروف ضعیف و پوست ضخیم دارد و از آنجایی که احتمال افتادگی نوک بینی و برگشت پذیری بینی به حالت قبل زیاد است کاندید چندان مناسبی برای این نوع جراحی نمی‌باشند.

 بینی نیمه فانتزی نوک تیز

و اما آن دسته از افرادی که بخواهند بینی خود را به صورت نیمه فانتزی و نوک تیز جراحی کنند باید دقت داشته باشند که در این روش نوک بینی به سمت بالا و حالت عروسکی دارد. معمولاً بیشترین طرفداران این روش جراحی خانم‌ها بوده که به بینی ظریف و باریک علاقه دارند.

 بینی نیمه فانتزی نوک گرد

نوع دیگر جراحی نیمه فانتزی، بینی نوک گرد است که در واقع تغییرات زیادی در ظاهر فرد به وجود می‌آورد و موجب می‌شود که لب‌ها، فک و چشم‌های فرد بیشتر در معرض دید قرار بگیرد. این روش انواع مختلفی چون بینی نوک گرد ترمیمی، بینی نوک گرد نژادی و بینی نوک گرد غضروفی دارد.

 بینی نیمه فانتزی مردانه

جراحی بینی نیمه فانتزی مردانه نیز روشی است که توسط بهترین جراح بینی نیمه فانتزی انجام می شود. در این روش حالت بینی بیشتر به سمت حالت طبیعی است و قوس بینی بیشتر از نوع عروسکی خواهد بود با این وجود بیشتر برای آقایان مناسب است.

 بینی نیمه فانتزی دخترانه

جراحی بینی نیمه فانتزی دخترانه همانطور که از اسمش پیداست بیشتر برای خانم‌ها مناسب است که در این روش اندازه بینی بسیار کوچک می‌شود و قوس بینی بیشتر از مدل طبیعی خواهد شد و نوک بینی نیز کاملاً سر بالا است.

معرفی ۱۰ جراح از بهترین جراحان بینی نیمه فانتزی

در ادامه برای انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی به معرفی برخی از بهترین جراحان این حوزه می‌پردازیم. در ادامه  با این لیست معرفی با ما همراه باشید:

کلینیک دکتر وفائی

یکی از مجموعه‌های تخصصی در زمینه خدمات زیبایی کلینیک دکتر وفائی است. دکتر وفائی یکی از پزشکان معتبر در زمینه زیبایی است که نمونه کارهای بسیار موفقی در جراحی بینی فانتزی دارد. جراحی زیبایی بینی، شکم و سینه، جراحی افتادگی پلک، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی، تزریق ژل، چربی و بوتاکس جراحی‌های تخصصی هستند که برای انجام آن‌ها می‌توانید به کلینیک دکتر وفائی مراجعه کنید.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کیست؟ +لیست 10تایی

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه ۵، واحد ۵۰۵

تلفن:۰۲۱-۲۶۷۶۵۳۴۲

دکتر ابوالفضل عباس‌زاده

دکتر ابوالفضل عباس زاده فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند که با ارائه خدمات زیبایی توانسته‌اند رضایت مراجعان زیادی را جلب کنند. در کلینیک دکتر ابوالفضل عباس‌زاده خدمات زیبایی به شکل کاملا تخصصی با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود که همین مورد می‌تواند رضایت شما نسبت به مراجعه به این کلینیک را جلب کند.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کیست؟ +لیست 10تایی

آدرس:میدان ونک، ابتدای حقانی، پلاک ۷۲، ساختمان پزشکان تخصصی و فوق تخصصی ۷۲، واحد ۲۰۳

تلفن:۰۹۳۰۱۳۵۰۳۰۵

دکتر شاهین کریمیان

یکی دیگر از پزشکان بسیار ماهر در زمینه جراحی‌های زیبایی  دکتر شاهین کریمیان هستند. این با تحصیلات تخصصی در زمینه جراحی زیبایی می‌توانند در انجام انواع جراحی‌های زیبایی موفق باشند. انجام جراحی بینی فانتزی نیز یکی دیگر از حوزه‌های تخصصی دکتر کریمیان به شمار می‌رود.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کیست؟ +لیست 10تایی

آدرس:میدان ونک (ضلع شمال شرقی) - کوچه صانعی - پلاک ۱۹ (ساختمان پزشکان نشاط) - طبقه ۶ - واحد ۱۹

تلفن:۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۰

دکتر علی میقانی

دکتر میقانی با تخصص در زمینه‌های مختلف پزشکی می‌تواند پزشکی با تجربه و حرفه ای برای انجام جراحی بینی شما باشند. ایشان یکی از پزشکان برتر در زمینه جراحی بینی صورت و گردن می باشند.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کیست؟ +لیست 10تایی

آدرس:تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بین شیخ بهایی و چمران، روبروی بیمارستان بقیه الله، شماره ۲۰۳، واحد ۷ 

تلفن:۰۲۱-۸۸۶۰۶۳۸۹

دکتر مجید لاهوتی

دکتر مجید لاهوتی فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی تهران مشغول به فعالیت هستند.اشان با جراحی‌های موفق در زمینه زیبایی به یکی از فوق تخصصان ماهر تبدیل شده‌اند و مشتریان زیادی را با رضایت کامل از کلینیک خود بدرقه کرده‌اند.

آدرس:خیابان دکتر شریعتی، خیابان ظفر، بعد از کوچه بامداد، روبروی برگر ذغالی، پلاک ۵۷، واحد ۹، طبقه ۳

دکتر فرزان نقش وار

دکتر فرزان نقش وار بیش از بیست سال سابقه درخشان پزشکی و جراحی زیبایی دارندو با این سابقه‌ی درخشان می‌توانند گزینه مناسبی برای جراحی بینی فانتزی باشند.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کیست؟ +لیست 10تایی

آدرس:تهران، سعادت آباد، میدان کاج(طهرانی مقدم)، ابتدای بلوار سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان سعادت، طبقه یک غربی

تلفن:۰۹۰۳۰۵۳۳۱۰۳

کلینیک زیبایی شیما

انجام خدمات زیبایی با بهترین کیفیت و رضایت بخش‌ترین نتیجه هدف اصلی کلینیک زیبایی شیما است. این کلینیک با ارائه خدمات زیبایی با جدیدترین روش‌های روز دنیا می‌تواند گزینه مناسبی برای انجام جراحی بینی فانتزی باشد.

آدرس:الهیه،فرشته،کوئین سنتر

تلفن:۰۹۱۲۸۳۶۲۵۱۹

دکتر محمد ابراهیمی

دکتر محمد ابراهیمی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و دارای رتبه برتر بورد فوق تخصصی پلاستیک کشور و عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک کشور می باشند. ایشان یکی از بهترین جراحان حوزه جراحی فانتزی بینی هستند که تخصص و مهارت خود را به دیگران ثابت کرده‌اند.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کیست؟ +لیست 10تایی

 آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، کوچه پنجم نوروزی، ساختمان ماکان، پلاک ۸، طبقه دو، واحد ۴

 تلفن:۰۹۱۲۱۰۰۴۵۴۶_۰۹۳۵۱۰۰۴۵۴۶

دکتر عطاالله حیدری

دکتر عطاالله حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران و همینطور عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران هستند.دکتر حیدری با تجربه و رزومه کاری درخشان سال هاست در حوزه زیبایی فعالیت می کنند و به ارائه خدمات مشغول هستند.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کیست؟ +لیست 10تایی

آدرس: خیابان ولیعصر، نرسیده به  توانیر، نبش بلوار بخشندگان، ساختمان مدیکوسنتر، طبقه سوم، واحد 304

تلفن:۰۹۲۰۳۳۰۹۳۰۷_۰۹۲۰۳۴۷۵۴۵۴

کاندیدای مناسب جراحی بینی نیمه فانتزی

هنگامی که به دنبال پیدا کردن بهترین جراح بینی نیمه فانتزی هستید حتماً برایتان سوال پیش می‌آید که آیا کاندیدای مناسبی برای این مدل جراحی خواهید بود یا خیر.

توجه داشته باشید این عمل بینی برای رفع ایرادات ظاهری و حفظ حالت طبیعی بینی کمک می‌کند و بیشتر افرادی که دوست دارند بینی خوش فرم تری داشته باشند اما حالت مصنوعی و عروسکی بینی را دوست ندارند به دنبال این نوع جراحی می روند.

همانطور که پیشتر هم گفته شد افراد با بینی‌های استخوانی بهترین گزینه برای انتخاب این روش هستند و افرادی که بینی گوشتی دارند بهتر است دیگر روش های جراحی بینی را انتخاب کنند.

مزیت های جراحی بینی نیمه فانتزی

در صورتی که به بهترین جراح بینی نیمه فانتزی مراجعه کنید علاوه بر اینکه مدل صورت شما ظریف‌تر و زیباتر خواهد شد این روش مزایای دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • برطرف شدن مشکلات تنفسی
  •  از بین رفتن افتادگی نوک بینی
  •  رفع ایرادات ظاهری بینی
  • از بین بردن چربی‌های اضافی زیر لایه پوست بینی
  •  کوچک شدن طول بینی
  • باریک شدن بینی‌های پهن

سن مناسب برای جراحی بینی نیمه فانتزی

آن دسته از افرادی که قرار است جراحی زیبایی بینی نیمه فانتزی را انجام دهند بهتر است این عمل جراحی را به بعد از بلوغ موکول کنند. اما در صورتی که برای رفع انسداد یا ناهنجاری‌های تنفسی قصد عمل بینی دارید می‌توانید قبل از بلوغ نیز جراحی بینی انجام دهید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج