۱۳۰۹۶۴۸
۱۳۴۲۲
۱۳۴۲۲
پ

محتوای حمایت‌شده

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

جراحی بینی طبیعی با قوس کم مدلی است که این روزها درخواست اکثر متقاضیان جراحی زیبایی بینی است. در این روش علاوه بر رفع نواقص بینی، شکل نیمه فانتزی تری از حالت طبیعی بینی نمایان خواهد شد.

جراحی بینی طبیعی با قوس کم از عمل هایی است که معمولا توسط افرادی که مشکلاتی در ساختار بینی خود دارند، برای رفع برجستگی ها و نیز بهبود اندازه و شکل بینی انجام می شود. در این مقاله می خواهیم به صورت اجمالی راجع به این روش جراحی توضیحاتی را بیان کنیم و شما را با نکات مهمی که لازم است در مورد آن بدانید، بیشتر آشنا سازیم.

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

جهت مشاوره مستقیم با دکتر شاهین کریمیان در واتساپ کلیک کنید.

شرایط و شکل بینی طبیعی با قوس کم

یکی از فاکتورهای مورد توجه در جراحی بینی، قوس بینی است. قوس بینی در یک جراحی طبیعی باید بسیار کم باشد تا ظاهر بینی بعد از جراحی نیز طبیعی باقی بماند. هرچه قوس بینی بیشتر باشد، فرم بینی غیر طبیعی‌تر و فانتزی‌تر خواهد بود. در جراحی‌های طبیعی بینی قوس بینی را کمتر می‌کنند تا دماغ شکل طبیعی خود را حفظ کند.

آشنایی با مشکلات بینی برای جراحی

جراحی بینی طبیعی با قوس کم یکی از مدل های پرطرفدار در اصلاح ساختار بینی است که توسط بسیاری از افراد انجام می شود. دلایلی که می توانند منجر به جراحی بینی نچرال گردند عبارتند از: کوچک یا بزرگتر کردن بینی، برداشتن قوز بینی، کمتر کردن قوس و انحنای بینی و غیره. شما می توانید عمل های بینی را با اهداف ترمیمی یا زیبایی و ترکیب این دو به روش های مختلفی انجام دهید. قبل از اینکه بخواهیم به بررسی این شیوه جراحی و اصلاح دماغ بپردازیم، بهتر است با دلایلی که می توانند علت ایجاد مشکلات بینی برای جراحی باشند بیشتر آشنا شویم.

انحراف بینی

 امروزه متقارن بودن در هر چیزی به ویژه صورت، یک فاکتور زیبایی درنظر گرفته می شود. به همین خاطر بسیاری از افراد برای رفع مشکلات انحراف برای جراحی اقدام می کنند. انحراف دماغ می تواند با حالت متفاوتی که در قسمت تیغه بینی وجود دارد ایجاد شده و علاوه بر مشکلات ظاهری، منجر به اختلال در تنفس بیمار نیز بشود.

پولیپ بینی

 در صورتی که ضایعات غیرسرطانی در داخل بینی ایجاد شوند، لازم است با این عمل آنها را حذف کرد.

دلایل دیگری که می توانند منجر به جراحی بینی نچرال گردند عبارتند از: کوچک یا بزرگتر کردن بینی، برداشتن قوز بینی، کمتر کردن قوس و انحنای بینی و غیره. شما می توانید عمل های بینی را با اهداف ترمیمی یا زیبایی و ترکیب این دو به روش های مختلفی انجام دهید. در ادامه با ما باشید تا به بررسی روش جراحی بینی طبیعی با قوس کم بپردازیم.

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهمجراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

برای دیدن نمونه‌های بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

dr.karimian@

جراحی بینی طبیعی با قوس کم چگونه است؟

در روش جراحی بینی طبیعی با قوس کم، بخشی از استخوان بینی برش داده شده و سپس از ابزارهایی برای تراش دادن و شکل دهی به آن استفاده می گردد. حال با کمک پانسمان های خاص، بینی به شکلی که مدنظر پزشک است تنظیم شده و درمان می گردد.

در روش جراحی بینی طبیعی با قوس کم، بخشی از استخوان بینی که میزان انحنا کمتری دارد، برش داده می شود. این نوع شیوه جراحی را می توان به دلیل سبک جراحی آن، جزو روش های کم تراشیدنی درنظر گرفت که می توانید برای رفع مشکلات زیر استفاده کنید:

گرفتگی بینی

 این مشکل ممکن است به دلیل بیماری ایجاد شده و یا ساختار بینی به گونه ای باشد که عملکرد بینی را مختل کند. در این حالت، مشکلات تنفسی برای فرد ایجاد می شوند و لازم است برای رفع گرفتگی آن، اقدام به برطرف کردن مخروط بینی، اصلاح شکستگی و انحراف آن نمایید.

کوچک بودن بینی 

در این حالت ممکن است بینی فرد به گونه ای باشد که در آن پل بینی صاف بوده و طول کشیدگی آن کمتر باشد. چنین حالتی ممکن است منجر به بلندتر بنظر رسیدن پیشانی شده که برای رفع آن باید کاری کرد تا حالت صاف بینی برطرف گردد.

برجستگی‌های بینی

بافت اسکار و یا مشکلات استخوانی یا غضروف های اضافی، عواملی هستند که منجر به ایجاد چنین مشکلاتی می شوند. در نتیجه شما می توانید از طریق جراحی بینی طبیعی با قوس کم، چنین حالتی را از بین برده و لازم است حتما بعد از عمل از بیمار به درستی مراقبت کنید.  

در روش جراحی بینی طبیعی با قوس کم، بخشی از استخوان بینی برش داده شده و سپس از ابزارهایی برای تراش دادن و شکل دهی به آن استفاده می گردد. حال با کمک پانسمان های خاص، بینی به شکلی که مدنظر پزشک است تنظیم شده و درمان می گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی نکات مهمی راجع به این نوع شیوه عمل بینی طبیعی و فانتزی بپردازیم.

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

نتیجه جراحی بینی طبیعی با قوس کم

به طور کلی می‌توان گفت بینی بیشتر افراد به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می‌شوند. جراحی بینی طبیعی با قوس کم برای یک از انواع بینی نتیجه متفاوتی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

بینی گوشتی

در جراحی بینی گوشتی، ساختار استخوانی بینی تغییر خاصی نمی‌کند به همین دلیل ایجاد قوس کم در بینی کار چندان مشکلی نیست. در جراحی بینی‌های گوشتی تلاش می‌کنند فرم طبیعی قوس بینی خود بیمار را حفظ کنند.

بینی استخوانی

وجود قوز و انحراف در بینی‌های استخوانی طبیعی است به همین دلیل برای جراحی بینی طبیعی با قوس کم باید قوس بینی بیمار را به طور کامل اصلاح کرد. به دلیل ایجاد تغییرات در قوس طبیعی بینی نتایج جراحی بینی طبیعی با قوس کم در بینی استخوانی بسیار مشهود‌تر است.

مراقبت های قبل از جراحی بینی طبیعی با قوس کم چیست؟

برای تجربه‌ی یک جراحی خوب بهتر است مراقبت های قبل از جراحی بینی طبیعی با قوس کم را انجام دهید:

  • تا یک هفته قبل از جراحی الکل مصرف نکنید
  • مصرف دخانیات را متوقف کنید
  • از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید
  • قبل از جراحی غذا نخورید
  • قبل از جراحی نوشیدنی نخورید

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی با قوس کم چیست؟

برای بهبودی سریع‌تر بهتر است مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی با قوس کم را فراموش نکنید:

  • از کمپرس یخ استفاده کنید
  • به صورت خود فشار نیاورید
  • فعالیت‌های سنگین انجام ندهید
  • از غذاهای میکس شده استفاده کنید
  • صورت خود را با مواد شوینده نشویید
  • تا دو رو بعد از جراحی حمام نروید

نکات مهم در جراحی بینی طبیعی با قوس کم

شیوه های درمان بینی از طریق جراحی، به توضیحات دقیقی از سوی بیمار نیاز دارد تا پزشک بتواند روش صحیحی را برای رفع مشکلات ظاهری یا اختلالات درمانی انتخاب کند. به همین خاطر لازم است پیش از عمل، تمام مشکلات توسط بیمار شرح داده شود. برخی از نکاتی که می بایست در مورد جراحی بینی طبیعی با قوس کم بدانید عبارتند از:

  • در این نوع عمل ها، از ایجاد قوس زیاد جلوگیری می شود تا فرم طبیعی آن حفظ شود. از سوی دیگر، با توجه به درخواست بیمار، میزان برآمدگی و نوک بینی بالا برده شده و انحراف آن اصلاح می شود.
  • به طور معمول، روش جراحی بینی طبیعی با قوس کم در مدت زمان کوتاه تری انجام شده و بیماران می توانند در مدت زمان کمتر و در عرض چند هفته، فعالیت های روزمره خود را مجددا شروع کنند.
  • همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم، طول دوره نقاهت و درمان بسیار مهم است. این دوره می بایست برای بهبودی کامل عمل و نیز پیشگیری از بروز عفونت، مطابق با راهنمایی پزشکان گذرانده شود. در این حالت شما می بایست حتما به توصیه های پزشکان عمل نمایید.
  • بعد از انجام عمل لازم است از پانسمان های خاصی برای ثبات دادن به نتایج جراحی استفاده شوند.
  • در صورتی که پزشک مجربی برای انجام این کار اقدام کند، عوارض این روش جراحی کمتر خواهد بود.

به بیماران توصیه می کنیم حتما پیش از شروع عمل برای این مدل بینی طبیعی، نسبت به ارائه تمام جزئیات، مشکلات و خواسته های خود اقدام نمایند. همچنین شما می بایست از پزشک خود، تمام عوارض و مزایای این روش درمانی را سوال نموده تا با اطلاعات کامل تصمیم به انجام آن بگیرید.

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

پرسش های متداول

برخی از پرسش های متداولی که ممکن است شما کاربران راجع به جراحی بینی طبیعی با قوس کم داشته باشید، عبارتند از:

  • تورم بعد از عمل جراحی بینی طبیعی با قوس کم تا چه زمانی از بین خواهد رفت؟

مدت زمان نقاهت برحسب نوع عمل و شرایط فرد متفاوت خواهد بود. با این حال می توان گفت تورم بینی ممکن است بعد از گذشت 6 ماه از بین رفته و فرد می تواند نتایج عمل بینی خود را به صورت کاملا طبیعی مشاهده کند.

  • قوس بینی در این عمل در جراحی بینی طبیعی با قوس کم چگونه است؟

بسته به روشی که بیمار انتخاب می کند، ممکن است میزان قوس متفاوت باشد. به عنوان مثال، در بینی های نیمه فانتزی، قوس کمتر است. با این حال در مدل فانتزی، حالت سرسره ای با شیب ملایم ایجاد خواهد شد.

چند وقت بعد از جراحی می توان ورزش کرد؟

معمولا تا یک سال بعد از جراحی نباید ورزش های سنگین انجام دهید اما حرکات سبک را می توانید بعد از 6 هفته تا دو ماه بعد از جراحی انجام دهید.

دکتر شاهین کریمیان - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

دکتر شاهین کریمیان در سال ۱۳۷۱ موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند، سپس در سال ۱۳۷۶ دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و در سال ۱۳۸۲ با فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل گردیدند. دکتر شاهین کریمیان عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و همچنین عضو انجمن بین المللی جراحان زیبایی می‌باشند.

دکتر شاهین کریمیان با بیش از ۲۰ سال سابقه تخصصی پزشکی در جراحی و تجارب ارزشمند در جراحی پلاستیک و زیبایی در مطب ونک تهران، خدمات زیبایی و درمانی به بیماران ارائه می‌نمایند. برخی از خدمات زیبایی و درمانی که توسط دکتر شاهین کریمیان ارائه می‌شود شامل، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و سینه، جراحی زیبایی پلک، جوانسازی پوست صورت، لیفتینگ صورت، تزریق بوتاکس، جراحی زیبایی گوش، کاشت مو و ... می‌باشد. دکتر شاهین کریمیان جراحی‌های خود را در مرکز جراحی آلفا در میرداماد و بیمارستان لاله تهران انجام می‌دهند.

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۰

۰۲۱-۸۸۶۴۷۴۳۱

۰۹۱۲۳۰۸۳۹۷۹

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

برای دیدن نمونه‌های بیشتر ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

dr.karimian@

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

جهت مشاوره مستقیم با دکتر شاهین کریمیان در واتساپ کلیک کنید.

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

clinicsurgery.ir

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

میدان ونک (ضلع شمال شرقی) - کوچه صانعی - پلاک ۱۹ (ساختمان پزشکان نشاط) - طبقه ۶ - واحد ۱۹

جراحی بینی طبیعی با قوس کم + شرایط و نکات مهم

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج