adexo3
۱۳۶۶۸۳۰
۲۳۹
۲۳۹
پ

فال جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

 

فال روز ۵ آبان برای متولدین فروردین

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. احتمال زیادی وجود دارد که ضرری را متحمل شوید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیگدار به آب نزنید و امروز از هرگونه معامله و عقد قرارداد کاری دوری کنید. یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد.  توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و حسابی مواظبشان باشید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد.  اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

فال روز 5 آبان برای متولدین اردیبهشت

کار مهمی برای شما پیش می‌آید. این کار کمی دشوار است و ممکن است برای انجام آن سهل‌انگاری کنید. اجازه ندهید این احساس به شما غلبه کند. کار مهمی که با آن روبه‌رو می‌شوید را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌ زندگیتان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید. عازم سفری کاری یا تفریحی هستید. این سفر را انجام دهید و مطمئن باشید دستاوردهای زیادی برایتان به ارمغان می‌آورد. مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و سلامت شما روبه تحلیل گذاشته است. قبل از اینکه این رویکرد سلامت شما را با خطری جدید تهدید کند، هوای وجود نازنینتان را بیشتر داشته باشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز عشقی پاک و صمیمانه را نثار شما خواهد کرد.

فال روز ۵ آبان برای متولدین خرداد

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید.  اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد.  هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید.

فال روز 5 آبان برای متولدین تیر

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. مهمان ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید و قسمتی از زمان خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص خواهید داد. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.  کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. در این شرایط بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد.  اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنارتان دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. به زمین و زمان شک دارید و این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و اطرافیان ایجاد کرده است، قبل از اینکه اوضاع از چیزی که هست خراب‌تر شود، در اولین فرصت رویکردی متفاوت را در زندگی دنبال کنید و شک‌ و تردید بیش‌از‌حد را کنار بگذارید.

فال روز 5 آبان برای متولدین مرداد

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. روحیه کم‌ حوصله‌ای دارید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. در محل‌کار با مشکلی روبه‌رو می‌شوید، برای حل این مشکل از همکاران کمک بگیرید.  فراموش کرده‌اید که وقت طلاست و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. موقعیت چشمگیری برای موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

فال روز 5 آبان برای متولدین شهریور

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  اهمیت چندانی به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق ‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید. امروز از آن روزهاست که خاطره‌های خوش کودکی در ذهنتان تداعی می‌شود و احساس می‌‌کنید که کودک درونتان زنده شده ‌است. این احساس را به فرصتی برای شادی و تفریح تبدیل نمایید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.  یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. اهل رقابت هستید و در برابر مشکلات کوتاه نمی‌آیید. با این حال مشکلی بزرگ در سر راه شما قرار گرفته که امانتان را بریده است. برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید و به هر قیمتی که شده گرفتاری‌ها را پشت سر بگذارید.

فال روز 5 آبان برای متولدین مهر

روز خوبی برای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان نیست و باید از ایشان در بستر بیماری پرستاری کنید. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا نشانه‌های بهبودی عشق زندگی‌تان را مشاهده خواهید کرد و تا چند روز آینده ایشان از بستر بیماری خلاص خواهد شد. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، اما راه و چاه سرمایه‌گذاری را بلد نیستید و نگران هستید پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را در سرمایه‌گذاری نامطمئنی از دست بدهید. امروز فرصت مناسبی است تا با اعضای خانواده که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و پولتان را برای کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد.    روحیه مضطربی دارید و همیشه نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی و بیماری روحی شما را فراهم کند، نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. 

فال روز 5 آبان برای متولدین آبان

مدتی است فکر پلیدی در سر دارید و می‌خواهید از راهی غیراخلاقی کسب درآمد کند. این فکر را امروز از سرتان بیرون کنید و عطای کارهای خلاف را به لقایش ببخشید. در عوض فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار پلید ذهن شما را مشغول کند. نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به آرامش خاطر برسید. مدتی است قصد دارید کار جدیدی انجام دهید. اکنون زمان مناسبی است که این کار را آغاز کنید. مطمئن باشید انجام این کار دامنه دستاوردهای شما را گسترش می‌دهد و به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا خواهید کرد.   شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگی‌تان تجربه نمایید..

فال روز 5 آبان برای متولدین آذر

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. قصد انجام معامله‌ای دارید، اما نگران هستید که ضرری متحمل شوید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید، در آینده سود کلانی روانه حساب‌های بانکی شما می‌کند. بعدازظهر امروز فرصتی فراهم می‌شود تا به همراه دوستان یا اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. تصمیمهای مالی را به آینده موکول کنید و امروز دست از هرگونه معامله‌ای بکشید. اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.   احساس نگرانی می‌کنید و غصه‌دار هستید، این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و شادی، جای غم را در دل شما پر خواهد کرد.

فال روز 5 آبان برای متولدین دی

 قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. روز خسته‌کننده‌ای را آغاز کرده‌اید و کسل و ‌بی‌حوصله هستید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، کسالت را کنار بگذارید و با انرژی بیشتری روز را در پیش بگیرید. با شخص مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. دزدی در کمین مال و اموال شماست. در این شرایط بهتر است چشم از دارایی‌های خود برندارید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا چیزی از اموال شما به سرقت نرود. یکی از دوستان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید به ایشان توجه نمی‌کنید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد، رفاقت شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های این دوست دیرینه باشید..

فال روز 5 آبان برای متولدین بهمن

کالای گران‌بهایی که مدت‌هاست به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشیتان را فراهم خواهد کرد. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. به فکر گسترش دامنه موفقیت‌های خود هستید، اما راه درست را نمی‌دانید و این وضعیت زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. به خاطر داشته باشید که راز موفقیت شغلی شما در آشنایی با افراد صاحب‌نام در حرفه‌ای که در آن مشغول هستید، پنهان است. در نتیجه رابطه خود با همکاران را تقویت کنید و رازهای موفقیت را از ایشان فرا بگیرید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعفتان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. یکی از آشنایان دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. اشتباه این فرد را نادیده بگیرید و بزرگواری خود را با چشم‌پوشی از این اشتباه ثابت کنید.

فال روز 5 آبان برای متولدین اسفند

دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید. هنرهای زیادی دارید و انسان توانمندی هستید. با این حال اطرافیان آن‌چنان که باید و شاید قدردان توانمندی‌های شما نیست. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند. در آینده‌ای نزدیک،‌ فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. از این وضعیت، نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید.  دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود و اگر امروز این ناراحتی را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبه‌رو خواهید شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج