اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۴۲۵۵
۷۳۱
۷۳۱
پ

فال سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

 

فال روز ۲۸ شهریور برای متولدین فروردین

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید.  وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.  قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

فال روز 28 شهریور برای متولدین اردیبهشت

سفری در پیش دارید، اما با سفر پرمخاطره‌ای طرف هستید و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید و با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز خاطره‌های عاشقانه‌ای را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد. خبر فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما فراهم می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهایتان را گسترش دهید.

فال روز ۲۸ شهریور برای متولدین خرداد

لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد. به فکر اطرافیان باشید و برای حل مشکلی که یکی از دوستان شما با آن روبه‌رو است، آستین بالا بزنید.   قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.  به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید. این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان گرفتار بستر بیماری است و حال خوشی ندارد، امروز را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا بهبودی کامل، لحظه‌ای وی را تنها نگذارید..

فال روز 28 شهریور برای متولدین تیر

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد.  یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق‌ زندگیتان دائم به کارهایتان سرک می‌کشد و این وضعیت زمینه دلخوریتان را فراهم کرده‌ است. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا به حریم شخصی شما احترام بگذارد.

فال روز 28 شهریور برای متولدین مرداد

 با مشکلی مالی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل آماده باشید و با دریافت کمک از دوستان و آشنایان، گرفتاری را پشت سر بگذارید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید دلخوری‌ میان اهل منزل ریشه‌دار شود.  ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگیتان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

فال روز 28 شهریور برای متولدین شهریور

خودخواهی را کنار بگذارید و با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید.  دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید.  به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.  فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگیتان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

فال روز 28 شهریور برای متولدین مهر

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیم‌های عقلانی بگیرید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. رابطه‌ای جدید آغاز می‌کنید و دل به محبوبی می‌بازید. این رابطه را جدی بگیرید و مطمئن باشید با عشقی ماندگار طرف هستید. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. فرصتی برای مسافرت در پیش دارید. به نفع شماست که از این فرصت استقبال کنید و مسافرتی خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

فال روز 28 شهریور برای متولدین آبان

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. هرگز روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز نکرده‌اید و بر این باور هستید که دوستان‌ شما در روزهای سختی و گرفتاری دستتان را نمی‌گیرند، اما کاملا در اشتباه هستید و برای حل مشکلات با خیال راحت می‌توانید روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌ باز کنید.  انسان‌ زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در زندگی انجام داده‌اید، اما مزد این زحمت را تاکنون دریافت نکرده‌اید و دستاورد چندانی در زندگی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد.   همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روز 28 شهریور برای متولدین آذر

 انسان شجاعی هستید، اما مدتی است که روحیه خود را از دست داده‌اید و مانند سابق از موقعیت‌های هیجان‌انگیز و سودآور بهره نمی‌گیرید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. از روحیه ای که دارید بهره بگیرید و تا می‌توانید ماجراجویی کنید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالیتان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل ‌ملاحظه‌ای به دستتان می‌رسد. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. عشق و عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید چرا که امروز شرایط خوبی برای عاشقی نیست. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. در انجام کارهای روزانه کوتاهی نکنید و با به پایان رساندن سریع کارها، فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید.  امروز فرصتی دست می‌دهد تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و با هم‌صحبتی با اعضای منزل به آرامش برسید.

فال روز 28 شهریور برای متولدین دی

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. کالای گران‌بهایی که مدت‌هاست به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشیتان را فراهم خواهد کرد. امروز روز عاشقی شماست و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. دل به دریا بزنید و کار مهمی که به آن فکر می‌کنید را آغاز نمایید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید..

فال روز 28 شهریور برای متولدین بهمن

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید.  رفتاری سخاوتمندانه در پیش بگیرید و با گشاده‌دستی به اطرافیان ثابت کنید که همیشه به فکر آن‌ها هستید.   فرصت مهمی برای موفقیت‌های بیشتر پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در چند روز آینده به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از فرصت‌های ارزشمند، نهایت استفاده را ببرید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید. در غیر این صورت کسی روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق ‌زندگیتان نخواهید شنید.

فال روز 28 شهریور برای متولدین اسفند

به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید، دائم فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.   اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرید و قائله را ختم به‌خیر کنید.

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج