adexo3
۱۳۶۸۰۴۵
۷۳۴۸
۷۳۴۸
پ

شاهدخت زیبارو در ۱۸ سالگی سوگند خورد

پرنسس لئونور، وارث تاج و تخت اسپانیا، در هجدهمین سالگرد تولد خود به قانون اساسی سوگند وفاداری کرده است، یک نقطه عطف قانونی در مسیر به ارث بردن تاج از پدرش، پادشاه فیلیپه ششم.

فرارو: لئونور، با عنوان رسمی شاهزاده آستوریاس، دختر بزرگ پادشاه فیلیپه ششم و ملکه لتیسیا، و وارث تاج‌وتخت اسپانیا همزمان با ۱۸‌ سالگی سوگند وفاداری به سلطنت خورد.

شاهدخت زیبارو در ۱۸ سالگی سوگند خورد

بزرگداشت سالروز تولد شاهدخت اسپانیا، روز سه‌شنبه، با مراسمی رسمی در مجلس اسپانیا آغاز شد که او در آن، پیش از دریافت مدال‌های کنگره و سنا، سوگند وفاداری به قانون اساسی یاد کرد.

جشنی نیز به همین مناسبت در کاخ سلطنتی مادرید، و سپس یک گردهمایی خانوادگی در کاخ ال پاردو، واقع در مکانی در نزدیکی پایتخت، برگزار شد.

 خاندان سلطنتی اسپانیا تا سال‌ها زندگی شاهدخت نوجوان را خصوصی نگه داشته بودند، اما در آستانه ۱۸ سالگی و آغاز دوران خدمت رسمی او در نقش‌های جدید، تصاویر بیشتری از او منتشر شده و در چند دیدار رسمی هم حضور یافته است.

وی در ماه مه سال جاری میلادی از دبیرستان فارغ‌التحصیل، و در اوت وارد دوره سه‌ساله آموزش نظامی افسری شد.

پس از آن، شاهدخت لئونور نیز مانند دیگر همدوره‌ای‌هایش، در مانور‌های مختلف با لباس ارتشی و در حال دریافت شمشیر تشریفاتی دیده شد.

لئونور متولد ۳۱ اکتبر ۲۰۰۵، در دوران سلطنت پادشاه خوان کارلوس اول، پدربزرگ پدری‌اش، به دنیا آمد. او یک خواهر کوچک‌تر به نام اینفانتا سوفیا دارد که ۲۹ آوریل ۲۰۰۷ به دنیا آمد.

چنانچه لئونور پس از پدرش به تخت بنشیند، نخستین ملکه اسپانیا پس از ایزابلای دوم، جده پدری‌اش از چهار پشت قبل، خواهد بود که از ۱۸۳۳ تا ۱۸۶۸ بر اسپانیا سلطنت کرد.

شاهدخت زیبارو در ۱۸ سالگی سوگند خورد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج