اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۸۵۱۸
۲۵۴۹۳
۲۵۴۹۳
پ

ماجرای پلمپ ۶ آرایشگاه زنانه در رباط کریم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم از پلمب ۶ مرکز زیبایی و خدمات آرایشی به جهت دخالت در امور پزشکی در شهرستان رباط‌کریم خبر داد.

فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم از پلمب ۶ مرکز زیبایی و خدمات آرایشی به جهت دخالت در امور پزشکی در شهرستان رباط‌کریم خبر داد.

 دکتر سعید لغوی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم با هشدار جدی به آرایشگرانی که در امور پزشکی شهرستان رباط‌کریم دخالت می‌کنند، اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و سلامت عمومی جامعه، اخیراً ضمن معرفی ۳ آرایشگاه زنانه در رباط‌کریم و ۳ آموزشگاه زیبایی غیر مجاز در پرند به دادگاه، از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد و پلمب شدند.

وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای مستمر از آرایشگاه‌های زنانه در رباط‌کریم و پرند، خاطرنشان کرد: برخی از آرایشگرها مهارت لازم را ندارند، متأسفانه برخی از آرایشگران در امر پزشکی دخالت می‌کنند که این از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود، مواردی داشتیم که این دخالت‌ها منجر به بروز مشکلات پوستی در برخی از شهروندان شده است. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم تاکید کرد: ارائه خدمات درمانی بدون کسب مجوزهای قانونی لازم و فقط با گذراندن برخی دوره‌های محدود همچون تزریقات، بازی با جان مردم است و شبکه بهداشت هیچ‌گونه چشم‌پوشی جهت جلوگیری از فعالیت این‌گونه آرایشگاه‌ها نخواهد داشت.

لغوی در خاتمه گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج