adexo3
۱۳۶۸۵۹۰
۲۸۲
۲۸۲
پ

فال پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

 

فال روز ۱۱ آبان برای متولدین فروردین

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. ممکن است از کوره در بروید و حرف ناشایسته‌‌ای به یکی از اطرافیان بزنید. بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و چیزی نگویید که زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کارهای مهم زندگی غافل نشوید.

فال روز 11 آبان برای متولدین اردیبهشت

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغتان بیاید. در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. ترشرویی به صلاح شما نیست و با اطرافیان از در محبت وارد شوید. شرایطی مناسب فراهم می‌شود تا به دنبال یکی از هدف‌‌های دیرینه‌تان بروید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به هر قیمتی که شده به آرزوهایتان جامه عمل بپوشانید.  برای حل مشکلات از یکی از دوستان نزدیک خود کمک بگیرید.  اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.

فال روز ۱۱ آبان برای متولدین خرداد

 از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. گرفتار مشکل مالی هستید و قرض زیادی بالا آورده‌اید، این وضعیت امروز خاتمه می‌یابد و یکی از آشنایان نزدیک شما برای حل مشکلات مالی که با آنها روبه‌رو هستید آستین بالا خواهد زد. آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌ است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود.  کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت نگرانی شما را به دنبال دارد، اما اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده شما را بیش‌ازحد نگران کند و امروز به هر قیمتی که شده کارها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

فال روز 11 آبان برای متولدین تیر

 کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد.  از شکار فرصت‌ها غافل نشوید و اجازه ندهید موقعیت‌های مهم از پیش چشم شما عبور کند. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. احساس می‌کنید روابط میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان مانند سابق گرم نیست و دلتنگ روزهای آغازین آشنایی‌تان هستید. امروز ورق بر می‌گردد و عشق‌ زندگی‌تان بیشتر از چیزی که انتظار دارید به شما محبت خواهد کرد. 

فال روز 11 آبان برای متولدین مرداد

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  خرج سنگینی روی دستتان قرار می‌گیرد. به نفع شماست که بیشتر از همیشه حواستان به خرج‌های زندگی باشد. همیشه سرتان را به کار بند می‌کنید و وقتی برای اطرافیان نمی‌گذارید، ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و دوستان و آشنایان ایجاد خواهد کرد. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.  دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. قصد انجام کار جدیدی را دارید، اما بهتر است قبل از انجام هر کاری دست ‌نگه دارید و جوانب مختلف این کار را یک‌بار دیگر بررسی نمایید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگی‌تان تجربه نمایید.

فال روز 11 آبان برای متولدین شهریور

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. اعضای خانواده وقت زیادی از شما را می‌گیرند و امروز فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا نمی‌کنید. توقع‌های بی‌جایی از عشق ‌زندگی‌تان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به دنبال ندارد. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است. فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با اطرافیان درمیان گذاشته، به همین دلیل مدتی است که اطرافیان رفتار خوبی با شما ندارند. دراولین فرصت این فرد را پیدا کنید و دلیل صحبت‌هایش را جویا شوید.

فال روز 11 آبان برای متولدین مهر

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و روحیه خوبی ندارید. اجازه ندهید این روحیه تا انتهای روز با شما همراه باشد. فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید. سرتان به زندگی خودتان نیست و دائم در زندگی اطرافیان دخالت می‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها شما را به فرد فضولی تبدیل می‌کند، بلکه باعث خواهد شد دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند. از امروز سرتان به کار خودتان باشد و دخالت در زندگی اطرافیان را کنار بگذارید. همسر یا عشق زندگی‌تان از دنده چپ بلند شده و اعصاب ندارد. در این شرایط بیش‌از‌حد به دست‌و‌پای عشق زندگی‌تان نپیچید. ایشان پس از مدتی روحیه خود را باز می‌یابد و از در مهربانی با شما وارد می‌شود. شرایطی برای تغییر شغل یا مهارت‌های شما مهیا می‌شود. به صلاح شماست که بیگدار به آب‌ نزنید و قبل از اتخاذ هر گونه تصمیمی، نظر افراد باتجربه را جویا شوید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.  اختلاف‌ نظرهایی با اعضای خانواده دارید. اجازه ندهید این اختلاف نظرها شما را بیش‌ا‌ز‌حد از یکدیگر دور کند. فرصت بیشتری را در کنار هم سپری کنید و به نظرهای همدیگر احترام بگذارید.

فال روز 11 آبان برای متولدین آبان

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اطرافیان امروز رفتار مناسبی با شما دارند و پاسخ نه از کسی نمی‌شنوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید.   روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود. در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را غنیمت بدانید و با استراحت و تفریح، خودتان برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. مدتی است که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما ابراز علاقه نکرده و این وضعیت باعث شده تا احساس کنید که ایشان شما را مانند سابق دوست ندارد، اما سخت در اشتباه هستید چرا که امروز عشق‌ زندگی‌تان هدیه‌ای برای شما خریده و با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از جان‌و‌دل دوستتان دارد.

فال روز 11 آبان برای متولدین آذر

 اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. روحیه سخاوتمندی دارید، با این حال اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. فرصتی برای عاشقی در انتظار شماست و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دلتان را پیش وی باز نکنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی با خودتان خلوت کنید و به آرامش برسید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای شلوغ آینده، انرژی لازم را کسب کنید.  اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کند که قدر محبت‌های‌تان را می‌دانند.

فال روز 11 آبان برای متولدین دی

کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام تفریح‌‌های دلخواه به آرامش برسید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای دلخواه را سفارش دهید. قرار است در کنار اعضای خانواده دور هم جمع شوید و حسابی خوش بگذرانید. زندگی را به اطرافیان سخت می‌‌گیرید و انتظارهای زیادی از دوستان و آشنایان دارید. این رویکرد را کنار بگذارید و مهربانی را با اطرافیان در پیش بگیرید. کارها آن‌گونه که انتظار دارید انجام نمی‌شود. برای بهتر انجام‌دادن کارها مهارت‌های خود را افزایش دهید. مطمئن باشید با بهبود توانمندی‌های شما، سرعت انجام کارهایی که به آن‌ها مشغول هستید نیز بیشتر خواهد شد. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شماست چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  احتمال زیادی وجود دارد که از حرف‌های دوستان و آشنایان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و اطرافیان را فراهم کند.

فال روز 11 آبان برای متولدین بهمن

کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید زیرا انرژی لازم را برای انجام این کارها پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید. مدتی است که احساس تنهایی می‌‌کنید و غصه‌ای به جان شما نشسته است. این شرایط ادامه نمی‌یابد. در آینده‌ای بسیار نزدیک تنهایی شما به پایان می‌نشیند و همدمی برای هم‌صحبتی پیدا می‌کنید. زندگی را به اطرافیان سخت‌ نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوایشان را دارید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبتتان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. کار مهمی در گذشته انجام داده‌اید، اما این کار به اندازه‌ای که انتظار داشته‌اید در نظر اطرافیان جلوه نکرده است. امروز ورق بر می‌گردد و دوستان و آشنایان به اهمیت کارهای شما پی می‌برند.  برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید.  

فال روز 11 آبان برای متولدین اسفند

اتفاق بسیار هیجان‌انگیزی در زندگی شما رخ خواهد داد، اجازه ندهید این اتفاق بیش‌از‌حد شما را هیجان‌زده کند و به هر قیمتی که شده بر احساسات خود غلبه کنید.  بر اعصاب خود مسلط باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. تغییر مهمی را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج